Eli kysymys kuuluu,itse olen luottotietoni menettänyt ja sonean laskuja ulosotossa,onkohan mulla mahdollisuutta saada sonean liittymää siten että vaimoni ottais sen ja laittais mut käyttäjäksi liittymälle.
Tälläinen kysymys
3
424
Vastaukset
- TOKI
Minun liittymäni on systerin nimissä ;)
Suapi pankistakin lainan, jos on tarpeeksi
vakuuttava takaaja mukana että kyllä hätä
keinot keksii. (Omakohtaisia kokemuksia.)
Ai niin. Kävin muorin kanssa welhon liikkeessä ja
mainitsin suoraan, että tarkistappa luottotiedot
ja eivätpä nuo olleet edelleenkään kunnossa. No
eihän se welhon tuotteita estänyt hankkinasta,
kun otin ne muorin nimiin ja sovittiin siinä,
että pankaa laskut tulemaan minun osoitteeseen.
Että näin meillä toimitaan vastakin ja kaikki
on tyytyväisiä.
Se vaan, että kandee maksaa laskut, ettei
omaiset käy silmille tässä tapauksessa :) - mutta...
Niin mutta onko sulla welholle velkaa ulosotossa
- tuota
ole kertynyt ainakaan toistaiseksi ja yritänkin
pitää huolta, ettei ulosoton kanssa tarvitse
jatkossa asioida ja suosittelen jokaiselle
pysymään erossa kyseisestä puljusta sillä
kokemus on osoittanut, että elämä on
huomattavasti helpompaa ilman kintereillä
roikkuvia velkojia.
Jos ulosottoon on velkaa, niin kannattaa sopia
sen kanssa, että maksaa vaikka sen mitä omasta
mielestä pystyy. Niiden kanssa pystyy sopimaan
veloista. Vaikka kymppi kuukaudessa, niin
ovat tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain38712625Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2695532Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2364073Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2823079Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov202072Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi201900Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks391531En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis201179Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina168978Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273925