Eli kysymys kuuluu,itse olen luottotietoni menettänyt ja sonean laskuja ulosotossa,onkohan mulla mahdollisuutta saada sonean liittymää siten että vaimoni ottais sen ja laittais mut käyttäjäksi liittymälle.
Tälläinen kysymys
3
338
Vastaukset
- TOKI
Minun liittymäni on systerin nimissä ;)
Suapi pankistakin lainan, jos on tarpeeksi
vakuuttava takaaja mukana että kyllä hätä
keinot keksii. (Omakohtaisia kokemuksia.)
Ai niin. Kävin muorin kanssa welhon liikkeessä ja
mainitsin suoraan, että tarkistappa luottotiedot
ja eivätpä nuo olleet edelleenkään kunnossa. No
eihän se welhon tuotteita estänyt hankkinasta,
kun otin ne muorin nimiin ja sovittiin siinä,
että pankaa laskut tulemaan minun osoitteeseen.
Että näin meillä toimitaan vastakin ja kaikki
on tyytyväisiä.
Se vaan, että kandee maksaa laskut, ettei
omaiset käy silmille tässä tapauksessa :) - mutta...
Niin mutta onko sulla welholle velkaa ulosotossa
- tuota
ole kertynyt ainakaan toistaiseksi ja yritänkin
pitää huolta, ettei ulosoton kanssa tarvitse
jatkossa asioida ja suosittelen jokaiselle
pysymään erossa kyseisestä puljusta sillä
kokemus on osoittanut, että elämä on
huomattavasti helpompaa ilman kintereillä
roikkuvia velkojia.
Jos ulosottoon on velkaa, niin kannattaa sopia
sen kanssa, että maksaa vaikka sen mitä omasta
mielestä pystyy. Niiden kanssa pystyy sopimaan
veloista. Vaikka kymppi kuukaudessa, niin
ovat tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389