nyt loppu

pokeri.@ perseestä

oon huomannu että netti pokeri vaan pilaa koko elämän.

siinä on 10 miinusta

- tulee vittumaiseksi jos häviää

- se on rigged. esim pelaat tiukkaa hyvää pokeria joskus bluffaat, mutta harvoin sitte kaikki muut pelannu agressiivisesti sitte käteen tulee KK jes all in kaks lähtee kahtomaan toisella KQ toisella AQ no KQ vetää suoran ja toinenki ois a:lla vetäny ohi! siinä oli 2 tunnin turnaus!

- rahaa menee vitusti

- ja ystävät vähenee

- ei tuu syötyä kunnon ruokaa niin usein kun ei jaksa kokata

- kunto heikkenee

- tupakkia ja kahvia menee enemmän

- ja jos on ollu vitun nettipokerissa kova tappio putki niin viikonloppuna tulee otettua enemmän viinaa vitutukseen!

- ja sitte seuraavana päivänä ei voi krapulassa keskittyä pelaamiseen joten on otettava korjaussarja että pystyy pelata.

- ja nettipokeri on täynnä fisuja


nämä miinukset varmaan riittää!

22.15 pelaan elämöni viimeisen kerran pokeria ja sekin on vain freeroll. sitte asennan xp uudestaan että koneelta häipyy kaikki 45 pokerihuonetta ja rupean kuntoilemaan!

uusi elämä edessä ei pokeria

6

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tielle

      tuo on niin totta, että ihan tekisi mieli itkeä kun sitä lukee, jos pääsee riistäytymään käsistä edes niinkin paljon kuin minulla.

      nyt on oltu pelaamatta netti pokeria vajaa puoli vuotta, mutta live pokerin peluuta ei kannata lopettaa! siinä on edes jonkinlaiset jakoo voittaa..

      • live!!!!

        iha eri homma kun nettipokka


      • ei mahdollisuutta
        live!!!! kirjoitti:

        iha eri homma kun nettipokka

        Ei ole mahdollisuutta pelata täällä livenä, joten joutuu vaan pelaamaan täällä tätä rigged-peliä.


    • Tellustelija

      ...avautuminen.

      Näinhän se helposti on. Onneksi omalta osalta en tunnista kuin osan oireista, mutta sekään ei välttämättä ole hyvä juttu. Ja voin oikein hyvin kuvitella nuo kaikki.

      T:Tellustelija

      ps. Joo, ja se livepokerihan on enemmän ajanvietettä kaveriporukassa tms. muutenkin, eli ihan eri asia kuin nettipokerin lätkiminen...

    • jassoocash

      Nettipokeria pitää pelata vaan jos se ei pilaa elämääsi.
      Tässä muutama syy miksi itse pelaan edelleen noin 4 iltaa viikossa(2vuotta pelannut).

      1. päivätyöstä en saa kiksejä enkä voi hyvälläkään työsuorituksella saada extra-massia.

      2. Elämässä pitää olla unelmia ja haaveita. Olen jäänyt useamman kerran ohivedon ansiosta yli 100 000 dollarin voitosta.

      3. Muutama turnaus jossa oman hyvän pelini lisäksi kävisi hiukan munkki, niin minulla ei olisi taloudellisia murheita tod.näk koskaan.

      4. Onlinea on kiva pelata kotona, koska olen perheelleni "läsnä".

      5. Opin edelleen jokaisesta turnauksesta jotakin.

      6. Olen voitolla 2-vuodesta noin 20 000 euroa, joka on yksi ylimääräinen verovapaa vuosiansioni.

      7. pokerissa tapahtuu turnauksen aikana enemmän jännitystä kuin parhaimmassa hollywood action-draamassa.

      8.

    • jeetunan pellet

      voi ristuksen älykääpiöt.... lopettakaa ny jo toi pokeri pelleily... jeesuksen ristuksen sakkia sanon minä ! näi o !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe