nyt loppu

pokeri.@ perseestä

oon huomannu että netti pokeri vaan pilaa koko elämän.

siinä on 10 miinusta

- tulee vittumaiseksi jos häviää

- se on rigged. esim pelaat tiukkaa hyvää pokeria joskus bluffaat, mutta harvoin sitte kaikki muut pelannu agressiivisesti sitte käteen tulee KK jes all in kaks lähtee kahtomaan toisella KQ toisella AQ no KQ vetää suoran ja toinenki ois a:lla vetäny ohi! siinä oli 2 tunnin turnaus!

- rahaa menee vitusti

- ja ystävät vähenee

- ei tuu syötyä kunnon ruokaa niin usein kun ei jaksa kokata

- kunto heikkenee

- tupakkia ja kahvia menee enemmän

- ja jos on ollu vitun nettipokerissa kova tappio putki niin viikonloppuna tulee otettua enemmän viinaa vitutukseen!

- ja sitte seuraavana päivänä ei voi krapulassa keskittyä pelaamiseen joten on otettava korjaussarja että pystyy pelata.

- ja nettipokeri on täynnä fisuja


nämä miinukset varmaan riittää!

22.15 pelaan elämöni viimeisen kerran pokeria ja sekin on vain freeroll. sitte asennan xp uudestaan että koneelta häipyy kaikki 45 pokerihuonetta ja rupean kuntoilemaan!

uusi elämä edessä ei pokeria

6

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tielle

      tuo on niin totta, että ihan tekisi mieli itkeä kun sitä lukee, jos pääsee riistäytymään käsistä edes niinkin paljon kuin minulla.

      nyt on oltu pelaamatta netti pokeria vajaa puoli vuotta, mutta live pokerin peluuta ei kannata lopettaa! siinä on edes jonkinlaiset jakoo voittaa..

      • live!!!!

        iha eri homma kun nettipokka


      • ei mahdollisuutta
        live!!!! kirjoitti:

        iha eri homma kun nettipokka

        Ei ole mahdollisuutta pelata täällä livenä, joten joutuu vaan pelaamaan täällä tätä rigged-peliä.


    • Tellustelija

      ...avautuminen.

      Näinhän se helposti on. Onneksi omalta osalta en tunnista kuin osan oireista, mutta sekään ei välttämättä ole hyvä juttu. Ja voin oikein hyvin kuvitella nuo kaikki.

      T:Tellustelija

      ps. Joo, ja se livepokerihan on enemmän ajanvietettä kaveriporukassa tms. muutenkin, eli ihan eri asia kuin nettipokerin lätkiminen...

    • jassoocash

      Nettipokeria pitää pelata vaan jos se ei pilaa elämääsi.
      Tässä muutama syy miksi itse pelaan edelleen noin 4 iltaa viikossa(2vuotta pelannut).

      1. päivätyöstä en saa kiksejä enkä voi hyvälläkään työsuorituksella saada extra-massia.

      2. Elämässä pitää olla unelmia ja haaveita. Olen jäänyt useamman kerran ohivedon ansiosta yli 100 000 dollarin voitosta.

      3. Muutama turnaus jossa oman hyvän pelini lisäksi kävisi hiukan munkki, niin minulla ei olisi taloudellisia murheita tod.näk koskaan.

      4. Onlinea on kiva pelata kotona, koska olen perheelleni "läsnä".

      5. Opin edelleen jokaisesta turnauksesta jotakin.

      6. Olen voitolla 2-vuodesta noin 20 000 euroa, joka on yksi ylimääräinen verovapaa vuosiansioni.

      7. pokerissa tapahtuu turnauksen aikana enemmän jännitystä kuin parhaimmassa hollywood action-draamassa.

      8.

    • jeetunan pellet

      voi ristuksen älykääpiöt.... lopettakaa ny jo toi pokeri pelleily... jeesuksen ristuksen sakkia sanon minä ! näi o !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1559
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      50
      1004
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe