elvis presley hyvä kunto 1969

pete.

http://www.youtube.com/watch?v=A1IizvK23hY
elvis oli laihassa ja kovassa kunnossa 1969.minun mielestä elviksen naama oli 1969 laihempi kuin jos vertaa 1970 elokuun aikoihin.ihmettelen minkä takia ei ole kuvattu videolle näitä loistavia 1969 las vegas esiintymisiä

11

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • are you...?

      -ehkä sentakia ei kuvattu -69,koska oli edellisvuonna -68 kuvattu ja tehty se ns. comeback-special.Toisaalta Elvis oli tuohon aikaan täysin ns. pihalla oikeista musiikkikuvioista,eli levytti lässyä kamaa,ja esiintyi Vegasin yökerhoissa rikkaille,ynnä joillekin himofaneille.Elvis itsekin tajusi olevansa out kuvioista,ja se masensi ja ajoi syömään roskaruokaa,ja kaikenlaisia tabuja;pillereitä et pystyis esinntymään,ja pillereitä et pystyis nukkumaan ym. jne.Aika ikävä loppu,rokin yhdellä tärkeällä uudistajalla.

      • Tiger man

        Elvishän ei ollut vuonna-69 yhtään pihalla,vaan oli uransa huipulla,vasta myöhemmin tuli pillerit kunnolla kehiin.Elvis oli vuonna 69-71 mun mielestä ihan helvetin kovassa iskussa.


      • kirjoittaja
        Tiger man kirjoitti:

        Elvishän ei ollut vuonna-69 yhtään pihalla,vaan oli uransa huipulla,vasta myöhemmin tuli pillerit kunnolla kehiin.Elvis oli vuonna 69-71 mun mielestä ihan helvetin kovassa iskussa.

        Eihän tuo kirjoittaja "Nakuversio...are you?" tiedä mistä puhuu - enkä puhu nyt pelkästään tästä kommentista! Olen seuraillut hänen kirjoituksiaan ja ... no, ne eivät ole mitään huippulaatua! :) Vaan pikkupojan uhoa! ;)


      • vai että pihalla

        Sen ymmärtäisin jos olisit sanonut että -77 pihalla mutta -69? Todellinen alamäkihan alkoi siinä -73 loppupuolella Hawaiin satelliittishow'n jälkeen. Joten on sääli että Vegas -avausta ei filmattu jonka vuoksi saatavilla on vain pääsääntöisesti äänetöntä tuhnumatskua.
        Sehän nyt on jo kaikkien tiedossa että Elvis löysi (viimeistään) armeijavuosina spiidin, jonka seurauksena kirjo laajeni myös vastakkaisen vaikutuksen omaaviin pillereihin, sillä pitäähän mestarinkin joskus nukkua.
        Mutta kumma kun aina Elvistä jaksetaan syyllistää ja siinä moni muu douppaaja pääsee välistä. Kuitenkin rock'n rollin alkuvuosina spiidi kuului kuvioihin tasan siitä syystä kun ei ollut nykyisen kaltaista massiivista kiertuehenkilökuntaa. Hyvä jos omat vahvistimet tai laulukamat edes löytyi. Ruokahalun menetys tai valvomisesta johtuva vitutus on pientä sen rinnalla että auto olisi rusettina rekan nokassa kun nukahtaisi rattiin.


      • heinäkuu!
        kirjoittaja kirjoitti:

        Eihän tuo kirjoittaja "Nakuversio...are you?" tiedä mistä puhuu - enkä puhu nyt pelkästään tästä kommentista! Olen seuraillut hänen kirjoituksiaan ja ... no, ne eivät ole mitään huippulaatua! :) Vaan pikkupojan uhoa! ;)

        -mikä "nakuversio"? -oikeinkirjoitus ei ole oikein hanskassa? :) -kyl E oli ihan pihalla,ja sen takia ei pystynytkään hallitsemaan pillereitten yms. käyttöään,toisin kuin esim. Rollari ja Beatles pojat,jotka myös nappailivat kaikenlaista,mut eivät kuitenkaan menettäneet terveyttään sen takia.Elvis ei itse osannut luoda/säveltää mitään,se kai suurin syy huume/pilleririippuvuuteen;rahaa tuli valtavasti,vaikka olis laulanut Vegasissa suoraan puhelinluetteloa esiintymislavalla,joten turhautuu siinä kuningaskin...-OIKEA kuningashan Elvis oli ne muutamat vuodet ihan uransa alussa,siitä olen himofanien kanssa samaa mieltä.


      • ollut...
        heinäkuu! kirjoitti:

        -mikä "nakuversio"? -oikeinkirjoitus ei ole oikein hanskassa? :) -kyl E oli ihan pihalla,ja sen takia ei pystynytkään hallitsemaan pillereitten yms. käyttöään,toisin kuin esim. Rollari ja Beatles pojat,jotka myös nappailivat kaikenlaista,mut eivät kuitenkaan menettäneet terveyttään sen takia.Elvis ei itse osannut luoda/säveltää mitään,se kai suurin syy huume/pilleririippuvuuteen;rahaa tuli valtavasti,vaikka olis laulanut Vegasissa suoraan puhelinluetteloa esiintymislavalla,joten turhautuu siinä kuningaskin...-OIKEA kuningashan Elvis oli ne muutamat vuodet ihan uransa alussa,siitä olen himofanien kanssa samaa mieltä.

        69-vuoden nauruversiolla mitään tekemistä pilleiden kanssa. Se nyt vaan oli sellaista hauskanpitoa...

        Ja Elvis oli ennen kaikkea tulitsija. Säveltäjät ja sanoittajat ovat erikseen. Elvis loi musiikkia oalla äänellään.

        Mutta kun eräät eivät tiedä mistä kirjoittavat, niin turha tämän enempää kommentoida.


      • Elviksen voima
        heinäkuu! kirjoitti:

        -mikä "nakuversio"? -oikeinkirjoitus ei ole oikein hanskassa? :) -kyl E oli ihan pihalla,ja sen takia ei pystynytkään hallitsemaan pillereitten yms. käyttöään,toisin kuin esim. Rollari ja Beatles pojat,jotka myös nappailivat kaikenlaista,mut eivät kuitenkaan menettäneet terveyttään sen takia.Elvis ei itse osannut luoda/säveltää mitään,se kai suurin syy huume/pilleririippuvuuteen;rahaa tuli valtavasti,vaikka olis laulanut Vegasissa suoraan puhelinluetteloa esiintymislavalla,joten turhautuu siinä kuningaskin...-OIKEA kuningashan Elvis oli ne muutamat vuodet ihan uransa alussa,siitä olen himofanien kanssa samaa mieltä.

        Elvis oli kunkku koko uransa ajan,mikä se beatles on ok,osas tehdä pari ihan hyvää kappaletta,mutta oli ihan paska live bändi ja rolling stone nistejä ja homoja koko porukka.Tuskin jos kukaan pääsis katsomaan jotai näistä kolmesta livenä niin minkäköhän valitsis.Ja jos kaveri oli niin pihalla kun kuvasit niin miten se pysty vetään 4 viikon ajan kaks keikkaa päivässä vegasissa.Elvis on kuningas ja nimensä ansainut.


      • maichoel
        Elviksen voima kirjoitti:

        Elvis oli kunkku koko uransa ajan,mikä se beatles on ok,osas tehdä pari ihan hyvää kappaletta,mutta oli ihan paska live bändi ja rolling stone nistejä ja homoja koko porukka.Tuskin jos kukaan pääsis katsomaan jotai näistä kolmesta livenä niin minkäköhän valitsis.Ja jos kaveri oli niin pihalla kun kuvasit niin miten se pysty vetään 4 viikon ajan kaks keikkaa päivässä vegasissa.Elvis on kuningas ja nimensä ansainut.

        YEAH VETI ALUS 3KEIKKAA PÄIVÄS;JA JOS MUISTI EI PÄTKI LÄHES 900ESITYSTÄ VEGASISSA,KOSKA MANAGERI PARKER TARVIS PALJON JA HELPPOA RAHAA PELAAMISEEN.


      • maichoel

        TIEDÄN MIKÄ ELVISTÄ NAURATTI,PELLEILIÄ KERTOI ITSE MITEN ASIA MENI.


      • pihalla, niin...
        heinäkuu! kirjoitti:

        -mikä "nakuversio"? -oikeinkirjoitus ei ole oikein hanskassa? :) -kyl E oli ihan pihalla,ja sen takia ei pystynytkään hallitsemaan pillereitten yms. käyttöään,toisin kuin esim. Rollari ja Beatles pojat,jotka myös nappailivat kaikenlaista,mut eivät kuitenkaan menettäneet terveyttään sen takia.Elvis ei itse osannut luoda/säveltää mitään,se kai suurin syy huume/pilleririippuvuuteen;rahaa tuli valtavasti,vaikka olis laulanut Vegasissa suoraan puhelinluetteloa esiintymislavalla,joten turhautuu siinä kuningaskin...-OIKEA kuningashan Elvis oli ne muutamat vuodet ihan uransa alussa,siitä olen himofanien kanssa samaa mieltä.

        mitä sitä edes keskustelemaan?

        Minkä takia et muuten, luuseri, käytä omaa nimimerkkiä? Vakituista siis? Ehkä kuitenkin hävettää, koska silloin kAIKKi tunnistaisi ala-arvoiset tekstisi? Ymmärrän oikein kivasti :D


    • on on

      minä ihmettelen miksi ei elvis presley konserttia kuvattu 1969 vuonna ollenkaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe