olis ollut tosi reilua purkaa se koko lahden vyyhti silloin aikanaan, eikä kostaa koko urheilufanaattiselle suomalaiselle urheiluyleisölle vuosien viiveellä! miks et puhunut suutasi puhtaaks silloin kuin aika oli?!!! mieshiihtäjät on vaihtuneet ja naisetkin sen jälkeen, paitsi virpi kuitunen! miks sun pitää kohdistaa syytökset suomen rakastetuinpaan urheilijaan? siksi että sä saat huomiota vuosien jälkeen? mä kannatan rehtiä urheilua, mutta jos on havainnut epäreiluutta, niin aivan tunari höpisee niistä vuosien päästä!
Vastaukset 7
- rehtiä totuutta
sinä ja muut ruikuttajat olette pyytäneet.
- yritys!!
Onnitelut! hyvä yritys provosoida puhtaan urheilun kannattajia.
- oikeinbb
Mutta johtoportaassa on samoja hemmoja ei muuta hyvä kyrö
Sinäkö sitä rakastat? Ja yleistät sen koskemaan koko kansaa? Sulla on päässä reikiä.
- sitäkö se rakastetuin
urheilija on, kun kiperässä paikassa itkeä tirauttaa TV:n suorassa lähetyksessä, ja taas tuli puhdas peli vuosiksi. Oksettaa!!!!
- the saunan takaa
minkälainen "mies" kirjoittaa omassa esittelyssään moikka sanan kahdella c-kirjaimella?
voi vittu mikä hinuri. - supikoira123456
No pääasia et puhuu nyt vai pitäskö tässä taas hyssytellä ollaan hiljaa ni saadaan kalaa mainingillä.Hieno homma koopee kerro vaa kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45530
- 37503
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493