Jatketaan kuivina, koska ei sada vettäkään.
KE 25.06-08
9
328
Vastaukset
- Kukkakeiju
Näin tehdään...Raittiina tänäänkin.
- Eeva-Leena
Raittiina.
- barbados
tänään on 4kk raittiutta täynä.tästä on hyvä jatkaa selvänä eteenpäin.
- minnihiiri
elämä on niiiiiin ihanaaaa!!!yes yes yes.pääsin kouluun,yes yes!sen kunniaksi limuuuu...
minnihiiri kirjoitti:
elämä on niiiiiin ihanaaaa!!!yes yes yes.pääsin kouluun,yes yes!sen kunniaksi limuuuu...
Raittiina.
- Spriten voimalla
frans-herman kirjoitti:
Raittiina.
raittiina minäkin. Neljäs viikko meneillään.
- saniliina
Epäonnistuneen juhannuksen ja onnistuneen mummolareissun jälkeen palaan minäkin tänne. Raittiina.
Juhannus ei ollut raitis mutta ei nyt mikään juopotteluputkikaan. Onneksi alkoa oli tarjolla vain rajoitetusti. Siis kun en kerran ilmankaan pystynyt olemaan. Mutta sen jälkeen on jo olo parempi. Alusta pitää siis jälleem aloittaa...- Spriten voimalla
niin reippaasti vaan alusta uudestaan. Eiköhän meistä suurin osa ole ainakin jonkinlaisen repsahduksen kokenut juomataipaleellaan, luulisin. Minä ainakin olen.
Tervetuloa takaisin joukkoon ja onnistumisen iloja kokemaan :) - saniliina
Spriten voimalla kirjoitti:
niin reippaasti vaan alusta uudestaan. Eiköhän meistä suurin osa ole ainakin jonkinlaisen repsahduksen kokenut juomataipaleellaan, luulisin. Minä ainakin olen.
Tervetuloa takaisin joukkoon ja onnistumisen iloja kokemaan :)Kiitos vaan, Sv. Tämän minä arvelinkin käyvän, siis repsahduksen. Ei se juhannus siis mitenkään kamalassa kunnossa eikä muutenkaan putkessa mennyt, mutta ei raittiinakaan. Tästä on taas ollut ihan helppo jatkaa. Tai siis helppo ja helppo - no mahdollista kuitenkin. Mutta noita repsahduksia on kyllä ryhdyttävä välttämään oikein tosissaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4544564Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222499Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372329Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02091Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261089En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53980- 95883
- 64776