Miten mese poistetaan?

en hoksaa

Mese on asennettu työpaikan koneelle ja nyt se pitäisi poistaa. En löydä sitä lisää/poista ohjelmia -valikosta joten mikä avuksi?

Jos mesen poistamiseen ei kukaan tiedä apuja niin onko vinkkiä miten saadaan poistettua meseosoitteet joilla siihen on kirjauduttu sisään? Mese antaa alasvetovalikon tunnuksista joita on käytetty kirjaantumiseen ja haluaisin omani pois. Kiitos jos joku viitsii vastata.

15

5482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä...

      1.vaihe= mene käynnistä valikkoon
      2.vaihe= valitse sieltä "etsi" ja kirjoita hakuun "msn" ja kun haku on päättynyt poista kaikki tiedostot hausta jotka löytyy "msn" haulla. helppoa ja nopeaa

      • ..........

        Ei noin todellakaan kannata poistaa mitään ohjelmaa. ainakaan windowsin ohjelmia, menee vaan koko kone sekasin nimimerkillä: Kokemusta on


    • luuleva

      mikä mese on kyseessä Windows live messenger vai windowsin mukana tuleva Windows messenger. Jos kyseessä on windows live messenger eikä sitä löydy enään Lisää ja poista sovellus listassa, käy poistamassa sen asennuskansio(yleisesti C:\program files\windows live). mutta jos se on windows messenger sen saa poistettua menemällä lisää ja poista sovellukseen ja valitsemalla sivuvalikosta "lisää tai poista windowsin osia" ja poistamalla hakasen windows messengerin kohdalta ja painamalla seuraavaa-

      • kotimummu

        Hyvin selkeä ohje sinulla on. Tein tämän mukaan ja nyt tää mun koneella oleva Windows Messenger on poistettu.


      • possu_

        Kiiiiiiiiiiiiitos luuleva! Olen minäkin jo kauan yrittänyt poistaa lataamaani 7.5 messengeriä tietokoneestani, että saisin ladattua vanhemman version(7.5 ei toimi) ja nyt vihdoin sain sen pois!=) kiitos oikein paljon !


    • -Kari-

      Windows Messengerin saa pois koneesta helposti kirjoittamalla (kopioimalla) tuossa alapuolella oleva rivi Käynnistä >Suorita –laatikkoon ja painamalla OK.

      RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

      • >.>

        Mulla ei toiminu toi kikka, miten saa poistettua?


    • melkein tosi on

      ohjeita, eikä mitään läl läl lää, kuten täällä helposti jotkut kirjoittavat. Viimeistään tässä sivustolla pitää ottaa järki käteen ja paiskata lapsellisuus menemään.

    • ...

      kui voi ihmine olla tollo jos ei osaa poistaa mesee koneest...

      • möhö

        Yhtä tyhmä kuin sinä. Möhmöhmöh


    • MinäIte.

      Jos kerran kyseessä on työpaikan tietokone, niin mese voi olla serverillä ja vain ylläpito voi poistaa sen.

    • eette

      =DADKLSDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • -Kinkku

      Minulla on Windows 7 ja se on miniläppäri, niin miten siitä saa poistettua mesen? Kone on Hp:n ja mese tuli koneen mukana=)

    • xxx20

      Käynnistä > Ohjauspaneeli > Ohjelmat > Poista asennettu ohjelma > Windows Liven asennustyökalu > Poista vähintään yksi Windows Live-ohjelma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe