Onko muuta keinoa, kuin heittää hikiset kengät pois...lenkkarit voi pestä, entä hyväkuntoiset nahkakengät.
Vai auttaisiko ruokasooda tähän?
kenkien (hien)haju
4
3588
Vastaukset
- sulle tässä.........
Kun olet keittänyt kahvin,älä heitä poroja pois vaan anna suodatinpussissaan kuivua.Kun ovat kuivia,laitat ne kenkiin yöksi ja aamulla otat pois.Voi niitä hieman hieroakin sinne kenkään muttei ole välttämätöntä.
Minä,kovana kengänkuluttajana,säästän pitkän pennin tällä yksinkertaisella keinolla.Ei haise enää eteinen pahalle :) ja kahvikin menee kierrätykseen!Toimii! - Nuukanpuoleinen
Bakteerit muhivat kengissäsi ja siksi ne haisevat. Suihkuta niihin lysoolia, se tappaa bakteerit. Vaihda sukat joka päivä ja pese jalkasi aamuin, illoin.
- exjuntti
Ei kengät haise ellei jalat niitä hajusta.
Mietoja happoja sisältävä jalkakylpy ja perään kenkien suihkutus samalla kamalla. Ei mainoksena mutta vocca jalkakylpy poistaa hajut.
Ei käryä enää- KL
Kahvia kengiin " ei poroja " vuorokaudeksi ja imuroit kahvin pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233