Flyff

Samuli93

Haluaisin kysyä paria asiaa Flyffistä.

Ensiksi miten ladataan koska lataus kohdassa on niin monia vaihtoehtoja.

Ja miten sitten pelataan, käytetäänkö hiirtä vaiko myös näppäimiä.

Kun ladataan, niin ilmestyykö joku pikakuvake vai mistä pääsee pelaamaan.

Viekö paljonkin muistia?

Mikä on pelin perus idea.

Ja muuta yleistä.

Kiitos jo etu käteen.

4

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkkisilli

      http://flyff.gpotato.com/?m=download

      Tuossa näkyy sekä laitteistovaatimukset että latauslinkit. Valitse noista minkä haluat, kaikki varmaan toimii mutta nopeus saattaa vaihdella.

      Asennuspaketti vie 646.37 MB, eli asennettunakin varmaan alle 1GB. Ja kun pelin on asentanut, ilmestyy pikakuvake työpöydälle.

      Perusidea on sama kuin kaikissa itämaiden mmorpgeissa. Tehdään hahmo, sitten hakataan jotain hirviöitä levujen toivossa. Sitten hakataan hieman lisää hirviöitä. Sitten tehdään questi, joka sisältää hirviöiden tappamista. Tietenkin sosiaalisemmat voivat tappaa muiden pelaajien hahmoja tai jutella keskenään.

      Ei mielestäni mikään mestariteos. Jaksoin muutaman päivän takoa, mutta hyvässä porukassa varmaan ihan menettelevää ajantappoa. Ainakin ilmaiseksi peliksi.

      • ¡¡¡

        Olen samaa mieltä kanssasi.


      • sdc23
        ¡¡¡ kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.

        ja minä vähän, niin kuin runescape mutta vaan paljon parempi


    • AliceAngel

      En muista miten ladattiin mutta jos saat ladattua flyffin niin tassa vahan apua: Hiirta kaytetaan jos haluaa liikkua ja kylla sita muissakin asioissa kaytetaan mutta liikkumiselle voi valita myos oliko se w,a ja d nappaimet. Sitten kun flyff on ladattu niin naytelle ilmestyy pikakuvake sitten sita painetaan ja kaynnistetaan flyff, ja muista etta ekana pitaa rekisteroitya. Muisti a en ole katsonut. En oikein tieda itsekkaan pelin perus ideaa mutta kiva peli kuitenkin on. Jos tietoa haluat saada pelista niin etsi www.flyff-fin.net,siella on apua ja tietoa flyffista suomeksi. Itsekkin olen aloittanut vastaus flyfin ja olen vasta 15 levuinen. Olen muuten muspoie tai joku semmoisessa serverissa ja tyypin nimi on Lile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      557
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe