Flyff

Samuli93

Haluaisin kysyä paria asiaa Flyffistä.

Ensiksi miten ladataan koska lataus kohdassa on niin monia vaihtoehtoja.

Ja miten sitten pelataan, käytetäänkö hiirtä vaiko myös näppäimiä.

Kun ladataan, niin ilmestyykö joku pikakuvake vai mistä pääsee pelaamaan.

Viekö paljonkin muistia?

Mikä on pelin perus idea.

Ja muuta yleistä.

Kiitos jo etu käteen.

4

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkkisilli

http://flyff.gpotato.com/?m=download

Tuossa näkyy sekä laitteistovaatimukset että latauslinkit. Valitse noista minkä haluat, kaikki varmaan toimii mutta nopeus saattaa vaihdella.

Asennuspaketti vie 646.37 MB, eli asennettunakin varmaan alle 1GB. Ja kun pelin on asentanut, ilmestyy pikakuvake työpöydälle.

Perusidea on sama kuin kaikissa itämaiden mmorpgeissa. Tehdään hahmo, sitten hakataan jotain hirviöitä levujen toivossa. Sitten hakataan hieman lisää hirviöitä. Sitten tehdään questi, joka sisältää hirviöiden tappamista. Tietenkin sosiaalisemmat voivat tappaa muiden pelaajien hahmoja tai jutella keskenään.

Ei mielestäni mikään mestariteos. Jaksoin muutaman päivän takoa, mutta hyvässä porukassa varmaan ihan menettelevää ajantappoa. Ainakin ilmaiseksi peliksi.

• ¡¡¡

Olen samaa mieltä kanssasi.

• sdc23
        ¡¡¡ kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi.

ja minä vähän, niin kuin runescape mutta vaan paljon parempi

• AliceAngel

En muista miten ladattiin mutta jos saat ladattua flyffin niin tassa vahan apua: Hiirta kaytetaan jos haluaa liikkua ja kylla sita muissakin asioissa kaytetaan mutta liikkumiselle voi valita myos oliko se w,a ja d nappaimet. Sitten kun flyff on ladattu niin naytelle ilmestyy pikakuvake sitten sita painetaan ja kaynnistetaan flyff, ja muista etta ekana pitaa rekisteroitya. Muisti a en ole katsonut. En oikein tieda itsekkaan pelin perus ideaa mutta kiva peli kuitenkin on. Jos tietoa haluat saada pelista niin etsi www.flyff-fin.net,siella on apua ja tietoa flyffista suomeksi. Itsekkin olen aloittanut vastaus flyfin ja olen vasta 15 levuinen. Olen muuten muspoie tai joku semmoisessa serverissa ja tyypin nimi on Lile.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe