Flyff

Samuli93

Haluaisin kysyä paria asiaa Flyffistä.

Ensiksi miten ladataan koska lataus kohdassa on niin monia vaihtoehtoja.

Ja miten sitten pelataan, käytetäänkö hiirtä vaiko myös näppäimiä.

Kun ladataan, niin ilmestyykö joku pikakuvake vai mistä pääsee pelaamaan.

Viekö paljonkin muistia?

Mikä on pelin perus idea.

Ja muuta yleistä.

Kiitos jo etu käteen.

4

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkkisilli

      http://flyff.gpotato.com/?m=download

      Tuossa näkyy sekä laitteistovaatimukset että latauslinkit. Valitse noista minkä haluat, kaikki varmaan toimii mutta nopeus saattaa vaihdella.

      Asennuspaketti vie 646.37 MB, eli asennettunakin varmaan alle 1GB. Ja kun pelin on asentanut, ilmestyy pikakuvake työpöydälle.

      Perusidea on sama kuin kaikissa itämaiden mmorpgeissa. Tehdään hahmo, sitten hakataan jotain hirviöitä levujen toivossa. Sitten hakataan hieman lisää hirviöitä. Sitten tehdään questi, joka sisältää hirviöiden tappamista. Tietenkin sosiaalisemmat voivat tappaa muiden pelaajien hahmoja tai jutella keskenään.

      Ei mielestäni mikään mestariteos. Jaksoin muutaman päivän takoa, mutta hyvässä porukassa varmaan ihan menettelevää ajantappoa. Ainakin ilmaiseksi peliksi.

      • ¡¡¡

        Olen samaa mieltä kanssasi.


      • sdc23
        ¡¡¡ kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.

        ja minä vähän, niin kuin runescape mutta vaan paljon parempi


    • AliceAngel

      En muista miten ladattiin mutta jos saat ladattua flyffin niin tassa vahan apua: Hiirta kaytetaan jos haluaa liikkua ja kylla sita muissakin asioissa kaytetaan mutta liikkumiselle voi valita myos oliko se w,a ja d nappaimet. Sitten kun flyff on ladattu niin naytelle ilmestyy pikakuvake sitten sita painetaan ja kaynnistetaan flyff, ja muista etta ekana pitaa rekisteroitya. Muisti a en ole katsonut. En oikein tieda itsekkaan pelin perus ideaa mutta kiva peli kuitenkin on. Jos tietoa haluat saada pelista niin etsi www.flyff-fin.net,siella on apua ja tietoa flyffista suomeksi. Itsekkin olen aloittanut vastaus flyfin ja olen vasta 15 levuinen. Olen muuten muspoie tai joku semmoisessa serverissa ja tyypin nimi on Lile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe