Flyff

Samuli93

Haluaisin kysyä paria asiaa Flyffistä.

Ensiksi miten ladataan koska lataus kohdassa on niin monia vaihtoehtoja.

Ja miten sitten pelataan, käytetäänkö hiirtä vaiko myös näppäimiä.

Kun ladataan, niin ilmestyykö joku pikakuvake vai mistä pääsee pelaamaan.

Viekö paljonkin muistia?

Mikä on pelin perus idea.

Ja muuta yleistä.

Kiitos jo etu käteen.

4

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkkisilli

http://flyff.gpotato.com/?m=download

Tuossa näkyy sekä laitteistovaatimukset että latauslinkit. Valitse noista minkä haluat, kaikki varmaan toimii mutta nopeus saattaa vaihdella.

Asennuspaketti vie 646.37 MB, eli asennettunakin varmaan alle 1GB. Ja kun pelin on asentanut, ilmestyy pikakuvake työpöydälle.

Perusidea on sama kuin kaikissa itämaiden mmorpgeissa. Tehdään hahmo, sitten hakataan jotain hirviöitä levujen toivossa. Sitten hakataan hieman lisää hirviöitä. Sitten tehdään questi, joka sisältää hirviöiden tappamista. Tietenkin sosiaalisemmat voivat tappaa muiden pelaajien hahmoja tai jutella keskenään.

Ei mielestäni mikään mestariteos. Jaksoin muutaman päivän takoa, mutta hyvässä porukassa varmaan ihan menettelevää ajantappoa. Ainakin ilmaiseksi peliksi.

• ¡¡¡

Olen samaa mieltä kanssasi.

• sdc23
        ¡¡¡ kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi.

ja minä vähän, niin kuin runescape mutta vaan paljon parempi

• AliceAngel

En muista miten ladattiin mutta jos saat ladattua flyffin niin tassa vahan apua: Hiirta kaytetaan jos haluaa liikkua ja kylla sita muissakin asioissa kaytetaan mutta liikkumiselle voi valita myos oliko se w,a ja d nappaimet. Sitten kun flyff on ladattu niin naytelle ilmestyy pikakuvake sitten sita painetaan ja kaynnistetaan flyff, ja muista etta ekana pitaa rekisteroitya. Muisti a en ole katsonut. En oikein tieda itsekkaan pelin perus ideaa mutta kiva peli kuitenkin on. Jos tietoa haluat saada pelista niin etsi www.flyff-fin.net,siella on apua ja tietoa flyffista suomeksi. Itsekkin olen aloittanut vastaus flyfin ja olen vasta 15 levuinen. Olen muuten muspoie tai joku semmoisessa serverissa ja tyypin nimi on Lile.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9688
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5452
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5065
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4737
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      188
      2250
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2165
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1789
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1498
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15