Turkille kyytiä!!!!
Ja Venäjä hävii huomenna, VARMASTI !
tv.ex-painija
VARMASTI Saksa
8
330
Vastaukset
- saadaan
Kaikkea voi toki hehkutella mutta kukakohan nyt oikeasti pystyy ennustamaan mikä joukkue finaaliin pääsee ja ei pääse. Minä taas veikkaisisin Turkkia sekä Venäjää, mutta mitäpä minä "täydellinen jalkapallo-noviisi" tietäisin...
- futisfani
Kyl aika varmasti luulen, että Saksa menee finaaliin, mutta huomisesta Espanja-Venäjä matsista en kyl aivan varma oo kumpi menee finaaliin, mut toivon, että Espanja menee.
- özkertg
..riittää Saksassa,voittipa kumpi tahansa.Saksassa asuu lähes kolme miljoonaa turkkilaista:)
- räpäneiti
joo...näinhän se tulee käymään...SAKSA vie ja muut vikisee!!!!:D
toki mikäänhän ei ole varmaa ennen loppuvihellystä, mut meikäläisen usko ei horju...ja sitten sunnuntaina...:D- Nimetön
Turkki-Kroatia pelissä, italialainen tuomari muka.. tuomarin äiti on kroatiasta ja noin korkeatasoiseen otteluun vähän puolueellinen tuomari, mutt silti turkki voitti.. Saksalla ei yhtään pelikiellossa tai loukkaantuneita, turkilla yhteensä 14pelaajaa jotka pystyy pelaamaan, 11 kentällä, 3vaihtopelaajaa(josta yks on moke) ja jos hyvin käy, nähdään Turkilta kaks maalivahtia kentällä samaan aikaan :D toinen on maalilla, ja toinen varmaan joutuu puolustukseen :D Mutt hyvin Turkki on kyll pärjänny :) Ois jännää jos joskus voittais muut maat kuin perusmaat(Saksa,Espanja jne)...
- futisfani
Nimetön kirjoitti:
Turkki-Kroatia pelissä, italialainen tuomari muka.. tuomarin äiti on kroatiasta ja noin korkeatasoiseen otteluun vähän puolueellinen tuomari, mutt silti turkki voitti.. Saksalla ei yhtään pelikiellossa tai loukkaantuneita, turkilla yhteensä 14pelaajaa jotka pystyy pelaamaan, 11 kentällä, 3vaihtopelaajaa(josta yks on moke) ja jos hyvin käy, nähdään Turkilta kaks maalivahtia kentällä samaan aikaan :D toinen on maalilla, ja toinen varmaan joutuu puolustukseen :D Mutt hyvin Turkki on kyll pärjänny :) Ois jännää jos joskus voittais muut maat kuin perusmaat(Saksa,Espanja jne)...
''Ois jännää jos joskus voittais muut maat kuin perusmaat(Saksa,Espanja jne)''. Tiedätkös että Espanja on viimeks voittanu em-kisat vuonna 1964 ja ollu finaalissa viimeks 1984 ja mm-kisoissa ei ole koskaan voittanut eikä edes ollut finaalissa. Joten mä kyl toivon et vihdoinki ois Espanjan aika voittaa..
- futisfani
futisfani kirjoitti:
''Ois jännää jos joskus voittais muut maat kuin perusmaat(Saksa,Espanja jne)''. Tiedätkös että Espanja on viimeks voittanu em-kisat vuonna 1964 ja ollu finaalissa viimeks 1984 ja mm-kisoissa ei ole koskaan voittanut eikä edes ollut finaalissa. Joten mä kyl toivon et vihdoinki ois Espanjan aika voittaa..
Ja just viime em-kisoisha Kreikka voitti.. ei taida se olla perusmaa
- ex-painija
no niinhän siinä kävi, kuten minä ex-painija sanoin, Saksa voitti.Toki Turkki hyvän vastuksen antoi!
Tänään Venäjä saa huutia, :) Espanja opettaa ...........
tv. ex-painija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812