VARMASTI Saksa

antaa tänään

Turkille kyytiä!!!!
Ja Venäjä hävii huomenna, VARMASTI !

tv.ex-painija

8

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saadaan

      Kaikkea voi toki hehkutella mutta kukakohan nyt oikeasti pystyy ennustamaan mikä joukkue finaaliin pääsee ja ei pääse. Minä taas veikkaisisin Turkkia sekä Venäjää, mutta mitäpä minä "täydellinen jalkapallo-noviisi" tietäisin...

      • futisfani

        Kyl aika varmasti luulen, että Saksa menee finaaliin, mutta huomisesta Espanja-Venäjä matsista en kyl aivan varma oo kumpi menee finaaliin, mut toivon, että Espanja menee.


    • özkertg

      ..riittää Saksassa,voittipa kumpi tahansa.Saksassa asuu lähes kolme miljoonaa turkkilaista:)

    • räpäneiti

      joo...näinhän se tulee käymään...SAKSA vie ja muut vikisee!!!!:D
      toki mikäänhän ei ole varmaa ennen loppuvihellystä, mut meikäläisen usko ei horju...ja sitten sunnuntaina...:D

      • Nimetön

        Turkki-Kroatia pelissä, italialainen tuomari muka.. tuomarin äiti on kroatiasta ja noin korkeatasoiseen otteluun vähän puolueellinen tuomari, mutt silti turkki voitti.. Saksalla ei yhtään pelikiellossa tai loukkaantuneita, turkilla yhteensä 14pelaajaa jotka pystyy pelaamaan, 11 kentällä, 3vaihtopelaajaa(josta yks on moke) ja jos hyvin käy, nähdään Turkilta kaks maalivahtia kentällä samaan aikaan :D toinen on maalilla, ja toinen varmaan joutuu puolustukseen :D Mutt hyvin Turkki on kyll pärjänny :) Ois jännää jos joskus voittais muut maat kuin perusmaat(Saksa,Espanja jne)...


      • futisfani
        Nimetön kirjoitti:

        Turkki-Kroatia pelissä, italialainen tuomari muka.. tuomarin äiti on kroatiasta ja noin korkeatasoiseen otteluun vähän puolueellinen tuomari, mutt silti turkki voitti.. Saksalla ei yhtään pelikiellossa tai loukkaantuneita, turkilla yhteensä 14pelaajaa jotka pystyy pelaamaan, 11 kentällä, 3vaihtopelaajaa(josta yks on moke) ja jos hyvin käy, nähdään Turkilta kaks maalivahtia kentällä samaan aikaan :D toinen on maalilla, ja toinen varmaan joutuu puolustukseen :D Mutt hyvin Turkki on kyll pärjänny :) Ois jännää jos joskus voittais muut maat kuin perusmaat(Saksa,Espanja jne)...

        ''Ois jännää jos joskus voittais muut maat kuin perusmaat(Saksa,Espanja jne)''. Tiedätkös että Espanja on viimeks voittanu em-kisat vuonna 1964 ja ollu finaalissa viimeks 1984 ja mm-kisoissa ei ole koskaan voittanut eikä edes ollut finaalissa. Joten mä kyl toivon et vihdoinki ois Espanjan aika voittaa..


      • futisfani
        futisfani kirjoitti:

        ''Ois jännää jos joskus voittais muut maat kuin perusmaat(Saksa,Espanja jne)''. Tiedätkös että Espanja on viimeks voittanu em-kisat vuonna 1964 ja ollu finaalissa viimeks 1984 ja mm-kisoissa ei ole koskaan voittanut eikä edes ollut finaalissa. Joten mä kyl toivon et vihdoinki ois Espanjan aika voittaa..

        Ja just viime em-kisoisha Kreikka voitti.. ei taida se olla perusmaa


    • ex-painija

      no niinhän siinä kävi, kuten minä ex-painija sanoin, Saksa voitti.Toki Turkki hyvän vastuksen antoi!

      Tänään Venäjä saa huutia, :) Espanja opettaa ...........


      tv. ex-painija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe