Tuli eilen YLE Teemalta ja uusitaan lauantainna Teemalla klo 16:00
Kolmas ulottuvuus Kuuntele minua :
Marokossa naisten oikeudet ovat "jumalallista" alkuperää ja perinteet vahvoja. Monivuotisen taistelun jälkeen on hyväksytty uusi perhelaki, joka lupaa naisille oikeudenmukaisempaa kohtelua. Ohjaaja Dalila Ennadre
hyvä ohjelma
3
729
Vastaukset
- matkalainen
Marokossa asuneena tiedän, että siellä naiset ovat yhtä alistettuja kuin muissakin muslimimaissa. Ei siellä naiset istu yksin baarissa kuten länsimaissa. Ainoastaan maksulliset huorat valloittavat yökerhot, mutta he ovat usein muualta Afrikasta tulleita köyhiä rahan perässä juoksevia naisia. Toisaalta kunnioitan arabinaisten ylväyttä ja he ovat siinä omassa asussaan minusta jopa kauniita. He eivät ole heti paljastamssa tärkeinpiä paikkojaan, joten jotakin jää aina arvailujen varaan. Nykyään olen nähnyt heidän asuissaan todella tyylikkäitä tunika mallisia värikkäitä asuja. Kaikki kunnia arabinaisille!!
- et katsonut
ohjelmaa?
Naisparat eivät olleet kuulleetkaan laista(ovathan luku ja kirjoitustaidottomia).Elämä naisilla todella kaameeta.Naiset tekee työt ja miehet vaan on. - molluska
Et ole tainnut paljon asua Marokossa, jos naisten asema siellä mielestäsi sama kuin muissa muslimimaissa, tai sitten et tiedä muista muslimimaista mitää. Marokkolaisen naisen asemasta ei voi puhua samana päîvänä kuin naisten asemasta esim: Saudi-Arabiassa, Sudanissa,Libyassa,Jemenissa, Algeriassa ja monessa muussa muslimimaassa. Marokossa naiset ovat erittäin vapaita, ottaen huomioon, että Marokko on muslimimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647