Miten siis OpenOffice veks

koneelta?

Kun pitäs Office 2007 saada tilalle.. Onko siis formatointi ainoa keino niinku joku tuolla alempana anto ymmöärtää??!!

5

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjauspaneeli -> Lisää tai poista sovellus -> OpenOffice.org -> Poista

      Jos olet asentanut OpenOfficen järjestelmänhaltijana, niin myös poisto vaatii järjestelmänhaltijan oikeudet.

    • trollaa

      >Onko siis formatointi ainoa keino...

      Eli sinulla ei ole tarkoituskaan tehdä muuta kuin heittää täällä läppää Microsoftin törkyhintaisen ja ominaisuuksiltaan surkean Office-paketin puolesta?

      Saatko siitä edes maksua, jotain likaisen työn lisää tms? ;)

      • aloittaja

        mutta sinä saat mut ihmetteleen. Mulla ei oo mitään tarvetta mainostella mitään vaan ihan omaan käytännön onkelmaani ratkasua haen. En oo nörtti tahi muukaan tietokoneasiantuntija joten joudun kyseleen.

        Kumpi on todennäkösempää: se että minä oon Microsoftin palkkaama OpenOffice-törkyilijä vaiko se, että haen apua eräältä asiaan liittyvältä keskustelupalstalta niin tuiki harvinaisen ohjelmiston asennukseen?


        Seuraavalla kerralla suosittelen pitään salaliittoteoreettiset mielikuvitushajatelmas pääkoppas sisällä.


      • omalle kohalle
        aloittaja kirjoitti:

        mutta sinä saat mut ihmetteleen. Mulla ei oo mitään tarvetta mainostella mitään vaan ihan omaan käytännön onkelmaani ratkasua haen. En oo nörtti tahi muukaan tietokoneasiantuntija joten joudun kyseleen.

        Kumpi on todennäkösempää: se että minä oon Microsoftin palkkaama OpenOffice-törkyilijä vaiko se, että haen apua eräältä asiaan liittyvältä keskustelupalstalta niin tuiki harvinaisen ohjelmiston asennukseen?


        Seuraavalla kerralla suosittelen pitään salaliittoteoreettiset mielikuvitushajatelmas pääkoppas sisällä.

        >Kumpi on todennäkösempää:

        Vaikea sanoa. Yleinen käsitys lienee että henkilö joka itse asentelee ohjelmia koneelleen, mikä ei tosiaakaan vaadi mitään nörttitaitoja, on kuitenkin sen verran perillä asiasta että tietää OpenOfficen olevan ihan tavallinen ohjelmisto MSOfficen tapaan ja sen että ne eivät mitenkään vaikuta toistensa toimintaan.

        Korostettakoon siis vielä että toisen niistä asentaminen EI VAADI toisen poistamista, formatoinnista puhumattakaan.


    • muuten en ota kantaa- enkä ...

      Voit pitää OpenOfficen vaikka asentaisin uudenkin toimisto-ohjelman. Niitä voi käyttää samaan aikaan.

      Minulla oli joskus OpenOffice ja poistin sen tarpeettomana.
      Mutta formatointi ei ole tarpeen, vaan sen voi poistaa lisää/poista - sovelluken kautta, niinkun yleensä ohjelmat kuuluu poistaa. Jos ohjelma itse ei sisällä poistotyökalua (niinkun ei muistaakseni tuo OpenOffice sisältänyt)
      Sen pitäisi siis poistua edellä mainitun kautta.

      Minulla tosin ei poistunut, ennenkun formatoin koko koneen.
      kun kyselin OpenOfficen tuesta, ne sanoivat että eivät ota kantaa eikä vastuuta netistä ladatuista ohjelmistaan. ja että kyseinen ohjelmalinkki (asennustiedosto - ohjelma) mikä mulla oli, oli melko todennäköisesti korruptoitunut ja viallinen, ja siksi sitä on mahdotonta poistaa.

      Eli ei ole sama, mistä linkistä sitä menee latailemaan. Varminta olisi ladata se joltain levykkeeltä (vaikka jonkun tietokonelehden levykkeeltä - tai tilata se OpenOfficen ylläpidolta).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe