suunnittelemme ensi kesälle omatoimimatkaa autolla ko. paikkaan. Onko kokemuksia/vinkkejä?
lido di jesolo
2
580
Vastaukset
- lomaillut
Emme ole majoittuneet koskaan Jesoloon, mutta samalla rannikolla usein lomailleet. Rannikolla on useita lomapaikkoja, joiden turistisivuilta voi katsella tietoja. Siellä on myös luetteloita asuntoja vuokraavista agenzioista, joiden sivuilta voit tutkailla tarjontaa. Luettelo on Jesolosta itäänpäin:
www.jesolo.com ja www.jesolo.it
www.caorle.com ja www.caorle.it
www.bibione.com
www.lignano.com ja www.lignano.com
Voit käydä myös agenzian www.lampo.it sivuilla. Se vuokraa asuntoja useammasta paikasta. - Lapsiperhe
Menemme myöskin omatoimimatkalle autolla, lennot Venetsiaan. Tykkäämme paikasta, koska se on pienten lastenkin kanssa loistava. Löytyy jokaiselle jotakin; hienot rannat, hyviä ruoka- ja ostospaikkoja, italialaista lomatunnelmaa. Venetsia ja muita mielenkiintoisia paikkoja lähellä, viinitiloja yms. Erittäin hyvänä pidämme myös sitä, että paikka on italialaisten suosima ja äkkiä arvioituna sesonkiaikaan ainakin noin 80% lomailijoista on italialaisia. Eli turisteja ei ole "liikaa". Vaikka paikka on ehkä tyypillinen "rantalomakohde" niin meininkiä leimaa juuri tuo italialaisuus -ja hyvä tunnelma tarttuu :) Jos hakee jotain idyllisempää pikkukylää, niin kyllähän niitäkin löytyy. Mutta meidän perheen pienimmät kaipaavat vähän lomahuveja myös (Lido di Jesolossa on mm. aivan upea vesipuisto Aqualandia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892