Tahra ei lähde bio shout tahranpoisto aineellakaan eli mitä mä seuraavaksi kokeilisin? (En osta uutta tahranpoisto ainetta)
tahran poistoon vaatteessa??
5
1310
Vastaukset
- naattikka
Kiilto-tuotteen tehosuihke, meillä ainakin on saanu vaatteista tahrat sillä kaikki pois. Lasten vaatteet olen alkanut suihkuttaa heti ennen koneeseen laittoa sillä ja pessyt normaalisti. Ja jopa vuoden vanhat öljytahrat sain sillä toppatakista pois. Toinen on sappisaippua, jota ainakin ekokaupoista saa.
Ja riippuuhan se viel siitä että mitä ainetta tahra on.... - yksi toimii tahroihin
vain se pinkki suihkepullossa oleva vanish tehoaa.
valkopyykkiin voi kokeilla konetiski ainetta. toimii...- lähtee....
konetiski aineella,nestemäistä ainetta öljytahraan ja vähän hankausta ,antaa vaikuttaa pikkasen aikaa ja koneeseen,olen laittanut kyseistä ainetta myös pesukoneeseen
- Nassedd
lähtee.... kirjoitti:
konetiski aineella,nestemäistä ainetta öljytahraan ja vähän hankausta ,antaa vaikuttaa pikkasen aikaa ja koneeseen,olen laittanut kyseistä ainetta myös pesukoneeseen
Milläköhän saisi pienet punaviini tahrat valkoisesta paidasta pois??
- vaikka martoilta
Nassedd kirjoitti:
Milläköhän saisi pienet punaviini tahrat valkoisesta paidasta pois??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693