hei
aion lahjaksi antaa tuttavalle käynnin porvoon kauneushoitolassa - mutta mikä niistä on hinta-laatu-suhteeltaan paras?
porvoon paras
13
3326
Vastaukset
- hghgshsths
cityhelen!! tytöt osaa.-kantis
- Södikka
Tämä on koettava,ammattitaitoa vaikka muille jakaa. ja ehdottomasti hinta laatu kohdallaan.vaikka tuntuu ehkä hinnat ennen hoitoja hieman kalliimilta kun vertaa yleistä hintatasoa.Mut kannattaa tulla Linnakoskenkadun puolelta varaamaan aikoja.On vähän piilossa,mut löytyy.
- olga
pinja niminen on best
- kuullut
olga kirjoitti:
pinja niminen on best
Tiedustelisin mikä tekee pinjasta parhaan hoitolan, tuotteet vai palvelu tai vain se että se on saanut sellaisen maineen?
- käynyt
kuullut kirjoitti:
Tiedustelisin mikä tekee pinjasta parhaan hoitolan, tuotteet vai palvelu tai vain se että se on saanut sellaisen maineen?
pinjassa ja city helenissä, eikä kumpikaan ole mitenkään erikoinen. city helenissä edullisemmat hinnat ja pinja on minun mielestäni täysin ylihinnoiteltu. molemmat ihan ok (en kuitenkaan itse välttämättä mene enään pinjaan naurettavien hintojen takia). trend studiosta olen kuullut paljon negatiivista, kun taas "olo" (en muista koko nimeä, kaivokadulla keskustassa) olen kuullut positiivista, mutta en tiedä hinnoista. jos itse menen ihonpuhdistukseen tms. menen varmaan uudestaan city heleniin, juuri hinnan takia koska lopputulos (vain minun mielipide) on kuitenkin sama..
- se niin
käynyt kirjoitti:
pinjassa ja city helenissä, eikä kumpikaan ole mitenkään erikoinen. city helenissä edullisemmat hinnat ja pinja on minun mielestäni täysin ylihinnoiteltu. molemmat ihan ok (en kuitenkaan itse välttämättä mene enään pinjaan naurettavien hintojen takia). trend studiosta olen kuullut paljon negatiivista, kun taas "olo" (en muista koko nimeä, kaivokadulla keskustassa) olen kuullut positiivista, mutta en tiedä hinnoista. jos itse menen ihonpuhdistukseen tms. menen varmaan uudestaan city heleniin, juuri hinnan takia koska lopputulos (vain minun mielipide) on kuitenkin sama..
Pinja on kai saanut jonkilaisen nimen tässä kaupungissa ja pystyy hinnoittelemaan sen mukaan vaikka ei kai sieltä sen kummempaa hoitoa saa.
On varmaankin Porvoon rikkaitten paikka. - kiroittanut:)
heh, täs on ainakin omistajat käyttäneet omaa ääntänsä.. ois kannattenut lukea teksti kahteen kertaan ennen lähetystä.. kun lukee tarkkaan niin huomaa.. :))
- asiakkaalle?
Kiitos vastauksista - jokaisella näyttää olevan oma kannatuskohteensa ! Mutta jos asiakas (eli lahjansaaja) on vanhempi, niin mikä kauneushoitola olisi tällöin sellainen jota suosittelisitte?
- vanhemmalle..?
Ilme kohentuu kerralla Koivulassa Kevätkummussa.
- kotihoitola
Siellä on vanhempi kosmetologi jolla on rauhalliset tilat ja hyvä hoito.
- tiedosta :-)
kotihoitola kirjoitti:
Siellä on vanhempi kosmetologi jolla on rauhalliset tilat ja hyvä hoito.
hyvä juttu - voitko vielä laittaa paikan nimen kun ei olla paikkakuntalaisia joten osaisin varata ajan oikeasta paikasta ! kiitos tiedosta !
- tiedä nimeä
tiedosta :-) kirjoitti:
hyvä juttu - voitko vielä laittaa paikan nimen kun ei olla paikkakuntalaisia joten osaisin varata ajan oikeasta paikasta ! kiitos tiedosta !
Jokin hoitola se oli, katso nettisivuilta,tekee kuulemma aromahierontaa.
- löytyy
tiedä nimeä kirjoitti:
Jokin hoitola se oli, katso nettisivuilta,tekee kuulemma aromahierontaa.
www.hoitolaaikaasinulle.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400