junalippu joensuusta pietariin , siis menopaluu?
paljonko
4
1156
Vastaukset
- eiolevalmiiksipureskeltuaru...
- tipu1976
Jos ei halua maksaa VR:n hintoja, niin Sortavalasta Pietariin 325 ruplaa (9 euroa) platskartissa/suunta, eikös Joensuusta aika nopeesti pääse jollain kyydillä Sortavalaan. Kestää jotain reilu kuutisen tuntia.
- suoraa
yhteyttä pietariin? Itse kun yritin löytää Saksan aikatauluhaun (DB Bahn) kautta, niin näytti kestävän aika kauan tuo reissu...???
- tipu1976
suoraa kirjoitti:
yhteyttä pietariin? Itse kun yritin löytää Saksan aikatauluhaun (DB Bahn) kautta, niin näytti kestävän aika kauan tuo reissu...???
Ainakin Venäjän rautateiden http://www.rzd.ru/ oma haku sellaisen löytää, juna 350V Kostamus-Pietari tulee Sortavalan kautta.
Nähtävästi se ei kuljekaan päivittäin, kyllä se näyttäisi bahn.de:stäkin löytyvän kun arpoo oikean päivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129086Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883672- 202143
- 841332
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791085- 551043
- 1041014