oletetaan että olet innokas esim. christina aguilera fani ja tietysti inhoat britneytä.
sitten kuulet tyypistä joka on innokas britney fani joka inhoaa x-tinaa.
niin tuomitsetko ja haukutko tämän henkilön pystyyn VAIN hänen musiikkimakunsa takia??
sanokaapas
3
227
Vastaukset
- ihmettelen vaan
Olen Christina fani mutta en inhoa Britneytä. Inhoan sitä että kahta musiikillisesti hyvin erilaista laulajaa jaksetaan yhä vertailla. Jotkut "fanit" vaikuttavat siis ólevan Christina vs. Britney -vertailemisen faneja. Itse kuuntelen myös Britneyn musiikkia vaikka pidän ja arvostan enemmän Christinaa.
- koiperho
sä oot ainut järkevä täällä! :)
- varmaankin
hermojen menetys johtuu siitä, että artistin palstalle tullaan haukkumaan Christinaa "vitunhuoraliikaameikkiäkauheettissit" tyyliin.
Monet ihmiset pitävät sekä Christinan että Britneyn musiikista ja Britneyn foorumilla keskustellaan myös Christinasta ja päin vastoin:) Jotkut ihmiset taas pitävät jomman kumman musiikista eikä siinäkään ole mitään väärää, viihdettähän se on. Tämä Suomi24 vain nyt sattuu olemaan aikamoinen kaatopaikka, jonne kaikenlaiset sekopäät tulevat purkamaan oloaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790