Onko kukaan ostanut mitään valkoisen noidan puodista? Onko luotettavaa kaupankäyntiä?
Valkoisen noidan puoti
6
3117
Vastaukset
- nööö
Missä päin maailmaa se sijaitsee ja missä todellisuudessa?
- justme
Siis kauppahan on nettikauppa joka löytyy osoitteesta www.karvaturri.com/index.php.
- pink one
justme kirjoitti:
Siis kauppahan on nettikauppa joka löytyy osoitteesta www.karvaturri.com/index.php.
Messuilla kävin niiden pitämässä kojussa kortteja katselemassa, ja täytyy kyllä todeta että siitä naisesta jonka kanssa asioin tuli todella huonot vibat.
Miksikö?
Kun ostaa itselleen tarotkortit, niin korttien täytyy puhutella sinua, täytyy tulla vahva tunne siitä että nämä minun täytyy hankkia.
Jos myyjä yrittää tuputtaa sinulle mitä tahansa kortteja ja sen lisäksi tietysti vielä kalliita kirjoja, joista löytyy valitettavan usein sellaista materiaalia jonka löydät helposti ilmaiseksi netistäkin, niin ei ole kyllä kovin rehellistä toimintaa.
Tuossakin hommassa on kuitenkin kyse asiakaspalvelusta, täytyy yhdessä asiakkaan kanssa miettiä hänelle parhaat tuotteet eikä puoliväkisin tyrkyttää kalleinta settiä. Nettipuodissa tietysti eri homma, valintahan on täysin asiakkaan harkinnassa. - Oikaisu
pink one kirjoitti:
Messuilla kävin niiden pitämässä kojussa kortteja katselemassa, ja täytyy kyllä todeta että siitä naisesta jonka kanssa asioin tuli todella huonot vibat.
Miksikö?
Kun ostaa itselleen tarotkortit, niin korttien täytyy puhutella sinua, täytyy tulla vahva tunne siitä että nämä minun täytyy hankkia.
Jos myyjä yrittää tuputtaa sinulle mitä tahansa kortteja ja sen lisäksi tietysti vielä kalliita kirjoja, joista löytyy valitettavan usein sellaista materiaalia jonka löydät helposti ilmaiseksi netistäkin, niin ei ole kyllä kovin rehellistä toimintaa.
Tuossakin hommassa on kuitenkin kyse asiakaspalvelusta, täytyy yhdessä asiakkaan kanssa miettiä hänelle parhaat tuotteet eikä puoliväkisin tyrkyttää kalleinta settiä. Nettipuodissa tietysti eri homma, valintahan on täysin asiakkaan harkinnassa.Hei Hyvä asiakas, liekkö muistissa häiriö, En tuputtanut sinulle mitään, itse kyselit ja näytin mitä halusit. Niin minullekkin tuli tosi tosi huonot vibat sinusta.
Valkoinen Noita - Anonyymi
Oikaisu kirjoitti:
Hei Hyvä asiakas, liekkö muistissa häiriö, En tuputtanut sinulle mitään, itse kyselit ja näytin mitä halusit. Niin minullekkin tuli tosi tosi huonot vibat sinusta.
Valkoinen NoitaOlen aina halunnut tavata sinut!!!
Olet aivan mahtava ja ehkä suomen mahtavin noita!!! Puodistasi löytyy kaikki mitä tarvitsen tylypahkaan!! Vaikka en saanutkaan kirjettä syksyllä😔 - Anonyymi
pink one kirjoitti:
Miksikö?
Tuossakin hommassa on kuitenkin kyse asiakaspalvelusta, täytyy yhdessä asiakkaan kanssa miettiä hänelle parhaat tuotteet eikä puoliväkisin tyrkyttää kalleinta settiä. Nettipuodissa tietysti eri homma, valintahan on täysin asiakkaan harkinnassa.Markkinointi on ihan sallittua, asiakkaan pitäisi toki tietää mitä haluaa, koska koskaan ei ole pakko hankkia. Eikä pidä hankkia sellaista mitä ei tarvitse.
Mutta tuntuu tälläisistä, että "fiilikset" on monesti liiankin piipussa, pitäisikö sauhuta itse vähemmän ja ottaa hankintareissutkin ihan järkipohjalta??!
Kyllähän nettipuodeissakin tulee "fiiliksiä", mutta villitysten sijaan voi sielläkin vähän hengittää rauhallisemmin. Kellä tahansa asiakaspalvelijalla on kymmeniä asiakkaita päivittäin, ei jokaisen kanssa voi kontaktit pelata kättelyssä ja heti paikalla ... Mutta jos asiakas osaa esittää mitä etsii, niin seuraavalla kerralla voisi jo paremmin kontakti pelata (eikä kaikkien kanssa toki koskaan ... ), taikka sitten ei ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908326Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424728Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452595Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090