Valkoisen noidan puoti

justme

Onko kukaan ostanut mitään valkoisen noidan puodista? Onko luotettavaa kaupankäyntiä?

6

2448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nööö

      Missä päin maailmaa se sijaitsee ja missä todellisuudessa?

      • justme

        Siis kauppahan on nettikauppa joka löytyy osoitteesta www.karvaturri.com/index.php.


      • pink one
        justme kirjoitti:

        Siis kauppahan on nettikauppa joka löytyy osoitteesta www.karvaturri.com/index.php.

        Messuilla kävin niiden pitämässä kojussa kortteja katselemassa, ja täytyy kyllä todeta että siitä naisesta jonka kanssa asioin tuli todella huonot vibat.

        Miksikö?

        Kun ostaa itselleen tarotkortit, niin korttien täytyy puhutella sinua, täytyy tulla vahva tunne siitä että nämä minun täytyy hankkia.
        Jos myyjä yrittää tuputtaa sinulle mitä tahansa kortteja ja sen lisäksi tietysti vielä kalliita kirjoja, joista löytyy valitettavan usein sellaista materiaalia jonka löydät helposti ilmaiseksi netistäkin, niin ei ole kyllä kovin rehellistä toimintaa.
        Tuossakin hommassa on kuitenkin kyse asiakaspalvelusta, täytyy yhdessä asiakkaan kanssa miettiä hänelle parhaat tuotteet eikä puoliväkisin tyrkyttää kalleinta settiä. Nettipuodissa tietysti eri homma, valintahan on täysin asiakkaan harkinnassa.


      • Oikaisu
        pink one kirjoitti:

        Messuilla kävin niiden pitämässä kojussa kortteja katselemassa, ja täytyy kyllä todeta että siitä naisesta jonka kanssa asioin tuli todella huonot vibat.

        Miksikö?

        Kun ostaa itselleen tarotkortit, niin korttien täytyy puhutella sinua, täytyy tulla vahva tunne siitä että nämä minun täytyy hankkia.
        Jos myyjä yrittää tuputtaa sinulle mitä tahansa kortteja ja sen lisäksi tietysti vielä kalliita kirjoja, joista löytyy valitettavan usein sellaista materiaalia jonka löydät helposti ilmaiseksi netistäkin, niin ei ole kyllä kovin rehellistä toimintaa.
        Tuossakin hommassa on kuitenkin kyse asiakaspalvelusta, täytyy yhdessä asiakkaan kanssa miettiä hänelle parhaat tuotteet eikä puoliväkisin tyrkyttää kalleinta settiä. Nettipuodissa tietysti eri homma, valintahan on täysin asiakkaan harkinnassa.

        Hei Hyvä asiakas, liekkö muistissa häiriö, En tuputtanut sinulle mitään, itse kyselit ja näytin mitä halusit. Niin minullekkin tuli tosi tosi huonot vibat sinusta.
        Valkoinen Noita


      • Anonyymi
        Oikaisu kirjoitti:

        Hei Hyvä asiakas, liekkö muistissa häiriö, En tuputtanut sinulle mitään, itse kyselit ja näytin mitä halusit. Niin minullekkin tuli tosi tosi huonot vibat sinusta.
        Valkoinen Noita

        Olen aina halunnut tavata sinut!!!
        Olet aivan mahtava ja ehkä suomen mahtavin noita!!! Puodistasi löytyy kaikki mitä tarvitsen tylypahkaan!! Vaikka en saanutkaan kirjettä syksyllä😔


      • Anonyymi
        pink one kirjoitti:

        Messuilla kävin niiden pitämässä kojussa kortteja katselemassa, ja täytyy kyllä todeta että siitä naisesta jonka kanssa asioin tuli todella huonot vibat.

        Miksikö?

        Kun ostaa itselleen tarotkortit, niin korttien täytyy puhutella sinua, täytyy tulla vahva tunne siitä että nämä minun täytyy hankkia.
        Jos myyjä yrittää tuputtaa sinulle mitä tahansa kortteja ja sen lisäksi tietysti vielä kalliita kirjoja, joista löytyy valitettavan usein sellaista materiaalia jonka löydät helposti ilmaiseksi netistäkin, niin ei ole kyllä kovin rehellistä toimintaa.
        Tuossakin hommassa on kuitenkin kyse asiakaspalvelusta, täytyy yhdessä asiakkaan kanssa miettiä hänelle parhaat tuotteet eikä puoliväkisin tyrkyttää kalleinta settiä. Nettipuodissa tietysti eri homma, valintahan on täysin asiakkaan harkinnassa.

        Markkinointi on ihan sallittua, asiakkaan pitäisi toki tietää mitä haluaa, koska koskaan ei ole pakko hankkia. Eikä pidä hankkia sellaista mitä ei tarvitse.

        Mutta tuntuu tälläisistä, että "fiilikset" on monesti liiankin piipussa, pitäisikö sauhuta itse vähemmän ja ottaa hankintareissutkin ihan järkipohjalta??!

        Kyllähän nettipuodeissakin tulee "fiiliksiä", mutta villitysten sijaan voi sielläkin vähän hengittää rauhallisemmin. Kellä tahansa asiakaspalvelijalla on kymmeniä asiakkaita päivittäin, ei jokaisen kanssa voi kontaktit pelata kättelyssä ja heti paikalla ... Mutta jos asiakas osaa esittää mitä etsii, niin seuraavalla kerralla voisi jo paremmin kontakti pelata (eikä kaikkien kanssa toki koskaan ... ), taikka sitten ei ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe