http://www.mentalwear.fi/web/index.php?id=1
näiltä sivuilta :)
Minkäs paidan
18
1450
Vastaukset
- bit
Mun täydellinen relationshit:
http://www.mentalwear.fi/web/index.php?shop_show_product=1&tuote_id=144&id=42
Ja tässä olisi hyvä synttärilahja yhdelle eksälle (joka suuruuskuvitelmissaan uskoo ainakin kohtaan yksi):
http://www.mentalwear.fi/web/index.php?shop_show_product=1&tuote_id=50&id=42 - Loco banana
Jag tror att jag kan prata svenska
paian - suosikkini
on AMBULANCE
- ehdottomasti
hihat palaa paidan...kuvastaisi mun nykyistä olotilaa täydellisesti=)
- Chirsicca
ja perustelut löytyvät kyseisen paidan kuvan alta Mentalwearin sivuilta. Tunnistaako joku muukin itsensä? Tai sitten se manian kevyempi versio.
- toinen_mies
punainen fragile -paita olis mulle sopiva:)
- Jane Doe
Sen jossa lukee selässä "tiedän että puhutte selkäni takana." Toinen vaihtoehto on ahistaa.
- Catsy_666
http://www.mentalwear.fi/web/index.php?shop_show_product=1&tuote_id=167&id=44
(Myös Prisma mainittu) - kyttäävät..
Minua.. tämän hankin vuosia sitten, ja se on siitä kätevä ettei liiemmin tuijoteta...paareissa.
- huua
tekstissä "Käynkö usein täällä?"
Tuppaan olemaan hieman hajamielinen toisinaan.- LaikaQ
"Käynkö usein täällä" olisi ehdottomasti myös allekirjoittaneen paita, erityisesti tällaisina varsin hektisinä projektin valmistumisen viime metrit-aikoina.
Mutta tuo "Äänet käskee"-kasettipaita on minusta hieno! Taidan ottaa ja tilata.
- vuodesta toiseen..
Noi Mentalwearin jutut alkaa olla jo aika kuluneita, vähän uudempaa läppää löytyy täältä: www.johnriot.com. Ja alkuperäistä kysymystä jatkaakseni: minkäs sieltä valitsisitte? :)
- bit
Mentalwear Oy on tukenut toimintansa alusta saakka osalla tuotteista mielenterveys- ja sosiaalialan yhdistyksiä. Yhteistyökumppaneita on ollut Mielenterveystyön keskusliitto ry:n, Suomen Mielenterveysseura, Tyttöjen Talo (Helsinki), Lahden Klubitalo, Tampereen naisten turvakoti, Alzheimer keskusliitto ry, Aids-tukikeskus ja Tyttöjen talo.
Kesällä 2004 ja 2005 Mentalwear suunnitteli T-paidat Subtv:n kampanjoihin, joilla saatiin kerättyä yli 40 000 euroa Suomen Mielenterveysseuralle. Vuonna 2006 teimme yhteistyötä Alzheimer keskusliitto ry:n kanssa sekä Aids-tukikeskuksen kanssa.
Mentalwear tekee yhteistyötä edelleen Suomen Mielenterveysseuran kanssa. Mentalwearin suunnittelemia paitoja on saatavilla osoitteesta www.mielenterveysseura.fi. Tuotto menee kokonaisuudessaan mielenterveystyöhön.
- Ela
"käynkö täällä usein". Se jopa sopisi haahuilevaan tyyliini. Toisaalta myös "lost in Helsinki" ja "jag tror att jag kan prata svenska" houkuttelisivat :)
- vaccavera
sen vanhan Opel "raketin" paidan siitä etusivulta!
IHQ - se on vielä farmariversio biilistä!
Tekstin tosin muuttaisin tietenkin naisnäkökulmaan...
Kaikista autoistahan tulee Opeleita vanhana... (itse olen omistanut kolme... ehkä kesäautonikin on OPEL, eli LEPO)- Catsy_666
Olen nähnyt paitoja, joissa on suomalaiset perusarvot: Urho Kekkonen ja Juha Mieto. Yhdessä on kuva C-kasetista ja Datsunista.
- poutinen
tollasen retro mallisen "Äänet käskee" -paidan, jossa kasetin kuva.. :)
- ottasin
relationshit.
Ja törmäsin joku aika sitten nettikaupassa ihan mahtavaan paitaan, jossa teksti
"NOT a housewife
NOT desperate"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.546269Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652733Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181854- 1461826
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1351708Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181690Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281470- 1021457
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411196Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163