Kumpi voittaa,

ACD

Saksa vai Turkki EM-futiksessa? Tietenkään tämä ei liity mitenkään Scientologiaan, vai liittyykö? Eihän vastustavatkaan tahot, anonyymit jne mitenkään liity Scn, vai liittyykö? Ehkä he haluavat tulla mukaan ja laittaa oma elämä järjestykseen, mutta jäpättävät vielä jonkin aikaa. Asiasta hiljaa olevat ovat ehkä "kyykymmässä" tunnetiloissaan, tai sitten ei....hmmm

http://www.scientologyhandbook.org/FULL.HTM

17

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norad-

      Ylimaallisten supervoimien haltijoillehan ei ole mitenkään vaikea nähdä tuloksia ennalta ja tämähän on sitä paitsi todistettu, kun tiedämme että skientologit hankkivat pääosan valtavista tuloistaan juuri veikkauksesta ja lotosta. Las Vegasiinkaan ei enää päästetä skientologeja, kun supervoimin saa kaikki peliautomaatit antamaan jatkuvasti päävoittoja.

      Hieno juttu, miten kaikki lainajutut ym. on nykyään tajuttu jättää pois ja koko rahoitus hoituu noin yksinkertaisella tavalla.

    • Muistuttaja

      Jälleen kerran ACD on valheellinen. Hän tietää hyvin, että Anonyymit eivät vastausta scientologiaa, vaan Scientologiakirkkoa, joka on kunnostautunut rikollisissa toimissaan. Niistä on olemassa selkeät todisteet oikeuden päätöksinä. Ja vielä oikein runsaslukuisesti.

      Vastustavat tahot liittyvät aiheeseen aika selvästi, myös tässä tapauksessa. Vastustajat tuovat Scientologiakirkosta esille puolia, jotka Scientologiakirkko unohtaa mainita.

      Myös scientologiaa arvostelevat liittyvät scientologiaan siten, että he nostavat esille scientologiasta asioita, joita scientologia ei mainitse.

      Scientologien lukumäärä on laskenut hyvin kauan ja on nykyään aika pieni. Ehkä sen edustus kutistuu Suomessa olemattomaksi kirjariviksi Suomen viimeisen scientologin ACD:n kirjahyllyssä ja ACD:n läsnäoloon täällä, aina kunnes tämäkin lakkautetaan. Siihen nähden olet aika optimistinen siitä millä tavalla ihmiset aikovat laittaa elämäänsä järjestykseen.

      • Anonyymi

        Minä olen anonyymi ja vastustan skientologiakirkkoa, mutta vastustan myös skientologiaa.

        Tähän löytyy kyllä perusteluja, ja ne saa kysymällä, muttei kimppuun käymällä.


      • Huhhahhei
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen anonyymi ja vastustan skientologiakirkkoa, mutta vastustan myös skientologiaa.

        Tähän löytyy kyllä perusteluja, ja ne saa kysymällä, muttei kimppuun käymällä.

        Tai en nyt voi sanoa vastustavani, mutten kyllä suostu käsittämäänkään sitä, että joku mokomaan typeryyteen haksahtaa, oli typeryys varustettu lahkon virallisella leimalla tai ei.

        Olen aina ja iänkaiken kummastellut sitä, miksi osatakseen elää pitää ostaa jokin jenkkiläinen elämänhallintateos tai -uskonto, oli se virallista tai ei. Minne maalaisjärki on hävinnyt? Tai englanniksi common sense, sceidoillahan on tapana käyttää hienonkuuloisia ulkomaalaisperäisiä nimityksiä jokapäiväisistä asioista. Ja myydä ne.


      • on se
        Huhhahhei kirjoitti:

        Tai en nyt voi sanoa vastustavani, mutten kyllä suostu käsittämäänkään sitä, että joku mokomaan typeryyteen haksahtaa, oli typeryys varustettu lahkon virallisella leimalla tai ei.

        Olen aina ja iänkaiken kummastellut sitä, miksi osatakseen elää pitää ostaa jokin jenkkiläinen elämänhallintateos tai -uskonto, oli se virallista tai ei. Minne maalaisjärki on hävinnyt? Tai englanniksi common sense, sceidoillahan on tapana käyttää hienonkuuloisia ulkomaalaisperäisiä nimityksiä jokapäiväisistä asioista. Ja myydä ne.

        kumma kun suurin osa maailman ihmisistä uskoo johonkin "typerään". Johtuneeko siitä ettei kasvattajilla ole ollut tarpeeksi järkeä.


      • Muistuttaja
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen anonyymi ja vastustan skientologiakirkkoa, mutta vastustan myös skientologiaa.

        Tähän löytyy kyllä perusteluja, ja ne saa kysymällä, muttei kimppuun käymällä.

        että he vastustavat nimenomaan Scientologiakirkkoa, eivät scientologiaa sinänsä. Heidän puolestaan scientologit saavat uskoa mihin haluavat.

        Mikään liike ei ole vastuussa yksittäisten jäsenten mielipiteistä, joten sinun kantasi ei muuta liikkeen päämäärää.

        Senkun vain vastustat scientologiaa. En kyllä keksi siihen mitään syytä, sillä jos joku ilman painostusta haluaa uskoa johonkin, minkäs sille voi. Ei sitä kieltääkään voi.

        En pitäisi scientologiaa hullumpana, kuin Elviskirkkoa.

        Ihmisten käsitykset todellisuudesta ovat uskon varassa, oli sitten olevinaan vaikka kuinka tiedon varassa kulkeva. Siksipä lopulta kaikki elämännäkemykset tulisi kieltää, jos kerran elämännäkemyksiä aletaan kieltämään.

        Ei sillä ole kovin paljon merkitystä mihin joku uskoo. Sillä on merkitystä, mitä kukin tekee.


      • se johtuu
        on se kirjoitti:

        kumma kun suurin osa maailman ihmisistä uskoo johonkin "typerään". Johtuneeko siitä ettei kasvattajilla ole ollut tarpeeksi järkeä.

        siitä, että typeryyksistä aletaan vasta nyt kunnolla päästä eroon, ainakin toivottavasti. Sekularismi etenee ja hyvä niin.


      • Lifeisforlive
        Huhhahhei kirjoitti:

        Tai en nyt voi sanoa vastustavani, mutten kyllä suostu käsittämäänkään sitä, että joku mokomaan typeryyteen haksahtaa, oli typeryys varustettu lahkon virallisella leimalla tai ei.

        Olen aina ja iänkaiken kummastellut sitä, miksi osatakseen elää pitää ostaa jokin jenkkiläinen elämänhallintateos tai -uskonto, oli se virallista tai ei. Minne maalaisjärki on hävinnyt? Tai englanniksi common sense, sceidoillahan on tapana käyttää hienonkuuloisia ulkomaalaisperäisiä nimityksiä jokapäiväisistä asioista. Ja myydä ne.

        Sanoppa se mihin se maalaisjärki on hävinnyt?

        Scientologiahan käsittelee nimenomaan yhtenä isona asiana sitä, että mistä ihmisen järjettömät tekemiset ja ajattelutavat voisivat johtua. Jos katsot tämän hetkistä maailmanmenoa, niin näyttääkö sinusta siltä, että ihmisten järjellisyys olisi voimissaan?

        Miksi me emme opiskelisi/harjoittelisi sellaisia käytännöllisiä elämäntaitoja, jotka ovat eduksi sekä meille itsellemme, että myös ympäristöllemme.

        Niin, ja eihän scientologia opeta meille mitään, se vain muistuttaa meitä, sillä kyseiset tiedot ovat olleet jo meillä itse kullakin (verhon takana toisilla enemmän ja toisilla vähemmän). Se on se koko mielenkiintoisuus asiassa.

        Eikös tuo maailmalla niin yleisesti hyväksytty (ja auttamismuotonakin käytetty) psykologiakin ole mainitsemaasi elämänhallintaa. Miksi sitä nyt sitten luetaan/opiskellaan ja käytetään, eikö pelkkä maalaisjärki riitä niissäkin asioissa?


      • Huhhahhei
        Lifeisforlive kirjoitti:

        Sanoppa se mihin se maalaisjärki on hävinnyt?

        Scientologiahan käsittelee nimenomaan yhtenä isona asiana sitä, että mistä ihmisen järjettömät tekemiset ja ajattelutavat voisivat johtua. Jos katsot tämän hetkistä maailmanmenoa, niin näyttääkö sinusta siltä, että ihmisten järjellisyys olisi voimissaan?

        Miksi me emme opiskelisi/harjoittelisi sellaisia käytännöllisiä elämäntaitoja, jotka ovat eduksi sekä meille itsellemme, että myös ympäristöllemme.

        Niin, ja eihän scientologia opeta meille mitään, se vain muistuttaa meitä, sillä kyseiset tiedot ovat olleet jo meillä itse kullakin (verhon takana toisilla enemmän ja toisilla vähemmän). Se on se koko mielenkiintoisuus asiassa.

        Eikös tuo maailmalla niin yleisesti hyväksytty (ja auttamismuotonakin käytetty) psykologiakin ole mainitsemaasi elämänhallintaa. Miksi sitä nyt sitten luetaan/opiskellaan ja käytetään, eikö pelkkä maalaisjärki riitä niissäkin asioissa?

        teillä onkin tekemistä saada Hubbabuban scifihorinat maailmalla yleisesti hyväksytyiksi hoitomuodoiksi.


      • Äksä...
        Huhhahhei kirjoitti:

        teillä onkin tekemistä saada Hubbabuban scifihorinat maailmalla yleisesti hyväksytyiksi hoitomuodoiksi.

        Yhteiskunnalta meni 10 000 vuotta tuoda edes jotain inhimillisyyttä barbaariseen maailmaan. Kyllä sitä kaikenlaista on ensin horinaksi kutsuttu. Nuo jankuttamasi "scifi-jutut" eivät ole scientologian oleellinen ydin ja tiedät sen hyvin itsekin. Etkä kykene edes niitä todistamaan vääräksi.

        Kukapa tietää, missä olemme ja mitä pidämme totena 10 000 vuoden kuluttua? Ehkä sinä jatkat horinoitasi Marsissa (miehet ovat Marsista) ja minä Venuksessa (naiset ovat Venuksesta). Toivottavasti sää viilenee Venuksessa siihen mennessä....


      • Huhhahhei
        Äksä... kirjoitti:

        Yhteiskunnalta meni 10 000 vuotta tuoda edes jotain inhimillisyyttä barbaariseen maailmaan. Kyllä sitä kaikenlaista on ensin horinaksi kutsuttu. Nuo jankuttamasi "scifi-jutut" eivät ole scientologian oleellinen ydin ja tiedät sen hyvin itsekin. Etkä kykene edes niitä todistamaan vääräksi.

        Kukapa tietää, missä olemme ja mitä pidämme totena 10 000 vuoden kuluttua? Ehkä sinä jatkat horinoitasi Marsissa (miehet ovat Marsista) ja minä Venuksessa (naiset ovat Venuksesta). Toivottavasti sää viilenee Venuksessa siihen mennessä....

        on, kuten tunnettua, mahdotonta todistaa olemattomaksi. Enkä minä ole ollut simpukka :)


      • ACD
        Huhhahhei kirjoitti:

        on, kuten tunnettua, mahdotonta todistaa olemattomaksi. Enkä minä ole ollut simpukka :)

        >>Enkä minä ole ollut simpukka


      • Huhhahhei
        ACD kirjoitti:

        >>Enkä minä ole ollut simpukka

        se aivan takuulla onkin kiinni. Olen todennäköisesti lukenut yhtä sun toista huomattavasti enemmän kuin sinä. Ja huomattavan paljon parempaakin kirjallisuutta, kuin nuo Hubbardin horinat, joita niitäkin on tullut luettua. Ja luettuani ihmetys moisen moskan vakavasti ottajia kohtaan on vain kasvanut.


      • Dekkari.
        ACD kirjoitti:

        >>Enkä minä ole ollut simpukka

        ..simpukka-väitteissä on sittenkin jotain perää,sillä eivät nuo scientologit kyllä älyllään loista,ainakin kun seuraa näitä scientologisia palstavirtuooseja....

        D :)


      • Dekkari.
        ACD kirjoitti:

        >>Enkä minä ole ollut simpukka

        ...Hollannin "kahvituvissa" ei saa enää polttaa tupakkaa,koska se on vaarallista hengelle,mutta muiden poltettavien aineiden käyttö on edelleenkin sallittua...

        D :)


    • Huhhahhei

      mielenkiintoista tietää, millainen olit, ennenkuin lahkomieli otti yliotteen.

    • DEkkari.

      ...se palstalle väärin kirjoittava persoona?

      Ja Espanjahan tuon voitti,eikä siihen tarvittu edes scientologiaa, asian päättelemiseen nimittäin....

      D :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe