kokemuksia?
hotel san carlo -kokemuksia, central asema
1
568
Vastaukset
- Mä vaan
palasimme juuri matkalta Milanosta muuten hyvä ellei jopa loistava reissu, mutta tuosta hotellista muutamia negatiivisia asoita...
Rakennettu ties milloin ja onkohan ikinä peruskorjattu. Melko äänekäs alue yöllä: möykkää ja huutelua&autojen ääniä kuuluu läheiseltä rautatieasemalta/kadulta monta kertaa yössä. Sijainti toki oli kaikinpuolin muuten hyvä.
Hotellissa oli todella äänekäs mutta ala-arvoisen tehoton ilmastointilaite. Huone oli kuin pätsi yöllä. Tallelokeroa ei ollut, ei housuprässiä, ei kattovaloa. Vain 3 lukuvaloa oli mutta ei kattovalaisinta. Lampunvarjostimet olivat tummuneet, seinien tapetti ruma ja nuhruinen sekä kokolattiamatto täynnä likatahroja. Pesuallashanasta ei tullut lämmintä vettä, suihkun lattiakaivo veti ala-arvoisen huonosti. WC-laite huuhdeltiin kääntämällä vesihana auki. Hana ei täysin sulkeutunut vaan piti yölläkin lorinaa. Suihkussa ei ollut käsisuihkua vain kiinteä kattosuihku.
Aamupala oli seuraavanlainen: yhdenlaisia pieniä sämpylöitä, marmeladia, sulatejuusto, voita, kahvia/teetä, vain kahta laatua tuoremehua, 3:n pinen keksin keksipaketti, voisarvia, kuivakakkua...
Empä tiedä oliko vaan yhden hotellin aamupalatarjonta noin köyhä vai koskeeko koko Italiaa ja kaikkia hotelleja?
Paljon Suomessa ja Keski-Euroopassa matkustelleena voin sanoa ettei Hotel San Carlo todellakaam vastaa kolmea tähteäkään sen verran alkeellinen hotelli se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882