Kertokaapa minulle mitä tarkoittaa termi B2B myynti? Onko tämä vain hienompi sana puhelinmyynnille? Onko alalla tessiä?
B2B
9
6482
Vastaukset
- se tarkoittaa
Business to business, eli myyntiä yrityksille ei yksittäisille kuluttajille. Tes riippuu toimialasta, mutta palkat on erit. Yleensä mallia pohja provisio. Alan keskipalkka on jotain 3500 ja rapiat.
- tiedoton**
kiitos :)
johan selkisi. - ...ole 3500
vähintään 2000 e pois tuosta niin on oikea lukema
- hakuteillä
...ole 3500 kirjoitti:
vähintään 2000 e pois tuosta niin on oikea lukema
tai sitten olet kuvitellut olevasi 2B2 alalla.Niin kauan kun kyseistä työtä tehnyt niin yli 4000 euro kuussa.Siis kohta 15 vuotta.Tietenkin riippuu mille alalle on sijoittunut.Puhelinmyynti on asia erikseen.
- ...viittasin
hakuteillä kirjoitti:
tai sitten olet kuvitellut olevasi 2B2 alalla.Niin kauan kun kyseistä työtä tehnyt niin yli 4000 euro kuussa.Siis kohta 15 vuotta.Tietenkin riippuu mille alalle on sijoittunut.Puhelinmyynti on asia erikseen.
oikeasta myyntityöstä minulla ei ole kokemusta, joten siitä en sano mitään. sori, olis pitäny tarkentaa.
- vähän eri sakkia
...viittasin kirjoitti:
oikeasta myyntityöstä minulla ei ole kokemusta, joten siitä en sano mitään. sori, olis pitäny tarkentaa.
Lienee eri homma soitella firmoja läpi kaupaten Kauppalehteä verrattuna johonkin teollisuuden myyjään, joka voi myydä miljoonien edestä vuodessa.
- B2B....
vähän eri sakkia kirjoitti:
Lienee eri homma soitella firmoja läpi kaupaten Kauppalehteä verrattuna johonkin teollisuuden myyjään, joka voi myydä miljoonien edestä vuodessa.
eli aikoinaan vielä ollessani contact centerissä töissä tuli meille myös B2B -myynti hienona asiana. siinä sitten soittelimme firmoille ja myimme kuulakärkikyniä...puhelimitse. No joo , en ainakaan päässyt tienaamaan juuri mitään. Smart Contact oli työnantaja.
- repasdfw2
B2B.... kirjoitti:
eli aikoinaan vielä ollessani contact centerissä töissä tuli meille myös B2B -myynti hienona asiana. siinä sitten soittelimme firmoille ja myimme kuulakärkikyniä...puhelimitse. No joo , en ainakaan päässyt tienaamaan juuri mitään. Smart Contact oli työnantaja.
siis kyllä keskiverto myyjä tienaa soittelemalla sen 2700-5000e kuussa, tosin homma ei sovellu kaikille.
- .....
tessi perseeseesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713