Avustustyötä

Avunantaja2

Tietääkö kukaan (omasta kokemuksesta tai ei, ei sen väliä), millaista on tehdä avustustyötä Afrikassa, varsinkin jos ei ole vielä täysi-ikäinen?

Olen 16-vuotias, mutta silti minua kiehtoo tällainen toiminta. Onko kukaan tehnyt avustustyötä esim. Marokossa tai Algeriassa? Jos on, voi myös kertoa, minkä järjestön kautta pääsi mukaan jne. Matkani tarkoitus olisi tehdä avustustyötä ja harjoitella ranskan kieltä käytännössä.

3

1054

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oteta...

Ei sinne oteta pentuja tielle. Siellä pitää osata tehdä hommia eikä olla toisten holhottavana. Käy koulusi ensin ja kasvata vähän järkeä päähäsi. Tuollaisilla haavekuvilla ei siellä pärjää. Sinusta ei ole siihen avustustyöhön siellä. Kasva ensin aikuiseksi ja yritä sitten.

• niimeetön

Oi että, ihana luke aina niin positiivisten suomalaisten kommentteja! Jo tyttö nyt haluaa auttaa toisia ja oppia samalla, niin eikö se ole vain hienoa?

Aloittajalle: Toivottavasti löysit jonkun toisen palstan jossa osataan neuvoa asiallisesti :)

• Joo1

On mahdollista paasta 16v avustustoihin Afrikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      44
      2251
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1489
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      106
      1168
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      130
      1059
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      963
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      903
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      734
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      116
      698
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      694
    10. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      23
      598
    Aihe