Ainakin niin toivon! Onnea naapurimaalle illan koitokseen!
=)
VENÄJÄ VOITTAA
12
701
Vastaukset
- nainen.
todella toivon samaa!
- futisfani
Espanja voitttaaa!
- Pedro Valencia
futisfani kirjoitti:
Espanja voitttaaa!
Kyllä Epsanja on pelannut näissä kisoissa parasta futista. Ja olisi jo aika heidänkin voittaa jotain suurta! Ovat ennenkin pelanneet hyvin mutta jostain syystä vaan eivät ole menestyneet.
- mieskaupunkilainen
Saksa peittoaa Espanjan loppuottelussa, Espanja tyytyy prossimitaleihin. Se siitä.
- tsemppiä vaan
Kyllä se Espanja kaatuu... =)
- väärin..
Espanja ei tyydy pronsseihin koska pronssi-ottelua ei pelata
- väärin väärin
Loppuottelun hävinnyt saa PRONSSImitalit ???
- kahvipannu
Sen paskavaltion kansallishymnikin on niin puistattavan vastenmielinen että saa olla tänään viimeinen kerta kun sitä joutuu kuuntelemaan (itse asiassa mutetan sen veisun..).
Epsania voittoon tänään ja sunnuntaina messevästi saksalta turpaan.
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!- tosi hieno
kansallislaulu, Tsekeillä viel hienompi.
- Höpöti
tosi hieno kirjoitti:
kansallislaulu, Tsekeillä viel hienompi.
Oon samaa mieltä. Tulee mieleen lätkäkisat silloin 70 ja 80-luvulla. Tosin Italialla ja Ranskallaki on ihan kivat, sellaset vauhdikkaat.
- ...EUROOPPAAN!!!
Buuahahaha! Ihan oikein että Euroopan Mestaruus pysyy Euroopassa!
Ja mitä loppuotteluun tulee, mun rahat menee Espanjalle.
Ja olihan se kiva tietää ennen ensimmäistäkään peliä että Espanja on finaalissa! ;)- Epsanja
Mäki tiesin jo ajat sitte et Epsanja voittaa mestaruuden ja löin vetoa isolla rahalla niitten puolesta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161041- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828