Ainakin niin toivon! Onnea naapurimaalle illan koitokseen!
=)
VENÄJÄ VOITTAA
12
698
Vastaukset
- nainen.
todella toivon samaa!
- futisfani
Espanja voitttaaa!
- Pedro Valencia
futisfani kirjoitti:
Espanja voitttaaa!
Kyllä Epsanja on pelannut näissä kisoissa parasta futista. Ja olisi jo aika heidänkin voittaa jotain suurta! Ovat ennenkin pelanneet hyvin mutta jostain syystä vaan eivät ole menestyneet.
- mieskaupunkilainen
Saksa peittoaa Espanjan loppuottelussa, Espanja tyytyy prossimitaleihin. Se siitä.
- tsemppiä vaan
Kyllä se Espanja kaatuu... =)
- väärin..
Espanja ei tyydy pronsseihin koska pronssi-ottelua ei pelata
- väärin väärin
Loppuottelun hävinnyt saa PRONSSImitalit ???
- kahvipannu
Sen paskavaltion kansallishymnikin on niin puistattavan vastenmielinen että saa olla tänään viimeinen kerta kun sitä joutuu kuuntelemaan (itse asiassa mutetan sen veisun..).
Epsania voittoon tänään ja sunnuntaina messevästi saksalta turpaan.
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!- tosi hieno
kansallislaulu, Tsekeillä viel hienompi.
- Höpöti
tosi hieno kirjoitti:
kansallislaulu, Tsekeillä viel hienompi.
Oon samaa mieltä. Tulee mieleen lätkäkisat silloin 70 ja 80-luvulla. Tosin Italialla ja Ranskallaki on ihan kivat, sellaset vauhdikkaat.
- ...EUROOPPAAN!!!
Buuahahaha! Ihan oikein että Euroopan Mestaruus pysyy Euroopassa!
Ja mitä loppuotteluun tulee, mun rahat menee Espanjalle.
Ja olihan se kiva tietää ennen ensimmäistäkään peliä että Espanja on finaalissa! ;)- Epsanja
Mäki tiesin jo ajat sitte et Epsanja voittaa mestaruuden ja löin vetoa isolla rahalla niitten puolesta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066