mistä löytäisin?

girl76

mistä löytäisin novellin, jossa vanhempi mies nai kahta tyttöä (kavereita keskenään) saunan pukuhuoneessa? Tyttöjen omat poikaystävät ovat sammuneet.

1

10233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akita

      Oli juhannusaatto ja pienehkössä lomakylässä meininki sen mukaista; paikalle leiriytynyt juhlakansa alkoi olla hyvässä juhannustunnelmassa vaikka kello ei ollut kahdeksaa enempää. Itse olin ehtinyt ottaa vasta yhden oluen, viimeinen työpäivä ennen kesälomaa oli venynyt pitkäksi enkä ollut päässyt lähtemään vuokraamallemme mökille kuin pari tuntia sitten. Hikoillessani autossa menoliikenteen ruuhkassa oli vaimoni kaiken lisäksi soittanut tuttaviemme purjeveneestä etteivät he ehtisi lomakylään vielä pariin tuntiin, keli oli tyyntynyt kesken matkan. Äänenpainoista päätellen rouvan ei tarvinnut kuivin suin matkaa tehdä joten arvasin jo etukäteen missä kunnossa armas vaimoni mökille saapuisi. Olin siis perille päästyäni hieman huonolla tuulella, onneksi paikan tuttu isäntä antoi mökkini avaimen lisäksi rantasaunan avaimen ja kertoi saunavuorojen jo loppuneen mutta löylyä varmasti vielä riittävän yhden miehen tarpeisiin.

      Heitinkin siis tavarani mökkiin, nappasin mukaani pari olutta ja viskipullon ja suunnistin suoraan saunalle aloittelemaan kesälomaani. Tunsin itseni hieman yli-ikäiseksi kävellessäni pitkin lomakylän raittia, olinhan viime vuonna viettänyt viisikymppisiäni samassa lomakylässä. Muut asukit tuntuivat olevan pääasiassa omaa poikaanikin nuorempia, parikymppisiä. En antanut asian häiritä vaan korkkasin viskipullon pukuhuoneessa, otin siitä pitkän huikan ja painuin löylyihin. Heittelin rauhassa löylyä ja käväisin välillä järvessä. Sauna oli sopivasti syrjemmässä, aivan lomakylän reunassa joten juhlivasta nuorisosta ei ollut saunalla häiriötä.

      Istuin taas lauteilla olutta hörppien kun kuulin ulkoa puhetta; kikatuksesta päätellen saunaa lähestyi ainakin kaksi naispuolista tulijaa. Kohta askeleet tömisivät jo kuistilla ja kirosin mielessäni kun muistin etten ollut lukinnut ulko-ovea tullessani. Ovi narahti auki ja erotin nyt selvästi kahden naisen äänet kun he tulivat pukuhuoneeseen. Ajattelin jo lähteä katsastamaan tulijoiden aikeet – onneksi olin laittanut viskipullon vanhasta tottumuksesta penkin alle lattialle – kun saunan ovi nykäistiin raolleen ja oven rakoon ilmestyi nuoren tytön kasvot ”Onks tääl ketään ?” kysyi tyttö. ”No mitäs luulisit ?” vastasin ärtyneenä. ”Mahtuuks tänne vielä?” jatkoi tyttö kyselyään. ”Kyllähän täällä tilaa on, naisten vuoro vaan on loppunut jo aikoja sitten” vastasin ”montakos teitä olis tulossa ?”. ”Eiku me oltas vaan Minnan kans ihan kahestaan, siis jos se on okei ?” tuli selvästi humalainen vastaus. ”No tulkaa nyt sitten jos ette miestä pelkää. Ja laita ovi kiinni ettei löylyt karkaa” vastasin ja heitin kauhallisen vettä kiukaalle. Tyttö katosi ovelta ja pukuhuoneesta kuului supinaa ja kikatusta kun tytöt ilmeisesti neuvottelivat tilanteesta.

      Kohta pesuhuoneesta kuului suihkuttelun ääniä ja ovesta astui sisään äskeinen tyttö pyyhkeeseen kietoutuneena ja hiukset vettä valuen, perässään sisään horjahti toinen iloisessa nousuhumalassa oleva teini-ikäinen. Tytöt kiipesivät lauteille:”Moi, mä oon Minna” ”Ja mä Salla”. ”Moi moi vaan, mä oon Pertti” vastasin. ”No, mites on tytöillä juhannus alkanut ?” kysyin samalla kun tutkiskelin tyttöjä tarkemmin. Molemmat olivat reilusti alle kaksikymppisiä, tyttömäisen hoikkia ja lapsenkasvoisia nuoria, niinkuin nyt siinä iässä vain ollaan. Ympärille kiedottujen pyyhkeiden alla kohosivat pienet rinnat, Sallalla suuremmat – olihan tyttö muutenkin hieman kaveriaan rehevämpi – ja pyyhkeen alta pistivät esiin hoikat reidet ja sääret. ”No ei oo vittu kehumista” vastasi Salla humalaisen reteesti. ”Vittu, jätkäkaverit vetää porukalla viinaa ja kohta ne on ihan pihalla.” ”No eipä ole teiltäkään juomat loppuneet kesken” totesin tyttöjen sääriä ihaillessani. Olin aina tuntenut pientä vetoa nuoriin naisiin ja kyllä noita silosääriä kelpasikin katsella, oman vaimoni suonikohjuisten säärten jälkeen.

      Tytöt kikattivat ja skoolasivat keskenään siideripulloillaan niin innokkaasti että Sallan pyyhe valahti alemmas paljastaen toisen rinnan lähes kokonaan. Katseeni juuttui tuohon maidonvalkeaan, täyteläiseen puolipalloon jonka nänni jäi juuri ja juuri pyyhkeen reunan alle piiloon. Salla korjasi asentoaan nostaen toisen jalkansa toisen päälle ja sai lyhyen pyyhkeen nousemaan ylös niin että koko vasen reisi jäi näkyviin. ”Mitäs Pertti-setä tuijottaa ?” kysyi Minna ilkikurinen hymy naamallaan ja vilkaisi Sallaa saaden molemmat purskahtamaan nauruun. ”Eikös setä ole ennen naisia nähnyt ?” sopersi nyt vuorostaan Salla. Tunsin pienen kiukunpuuskan sisälläni noiden näsäviisaiden pikkutyttöjen kikattaessa ja vilkuillessa minua. ”Kyllä tähän ikään on naisia nähty mutta teidän kannattais odottaa että karvat kasvaa ennen kun naisista puhutte” vastasin.”Minä vitun pikkupentuina sä meitä pidät ?” Salla kysyi uhmakkaasti. ”Minkäs ikäsiä te sitten olette, joko on rippikoulu käyty ?” kysyin piruuttani. ”Vittu me ollaan seittemäntoista” tuli vastaus kuin yhdestä suusta. Muutin omaa asentoani nostaen jalat lauteelle niin että tytöille avautui näköyhteys jalkoväliini, jossa reilunkokoinen kaluni lepäsi velttona pussieni päällä. Molempien tyttöjen katseet kääntyivät kuin magneetin vetäminä jalkoväliini joten pääsin kysymään ”No eikös tytöt ole miehen vehkeitä ennen nähneet ?” Tytöt eivät saaneet vastattua, käänsivät vain nopeasti katseensa kiukaaseen ja ottivat huikat pulloistaan.

      ”Mä käyn suihkussa välillä” sanoi Minna poistuen saunasta. Yllätin Sallan taas katsemasta kaluani ja vastasin hänen katseeseensa röyhkeästi. Salla ei kääntänyt katsettaan sivuun vaan alkoi hitaasti levittää jalkojaan niin että kohta näin suoraan hänen syliinsä. Tunsin kaluni nytkähtävän ja Salla avasi pyyhkeen paljastaen nyt kokonaan upean kiinteät rintansa joiden keskellä nännit törröttivät vaaleanpunaisina nuppuina. Nielaisin sylkeä suustani ja tuijotin kuin hypnoosissa kun Salla tarttui molemmin käsin rintoihinsa alkaen puristella niitä. Reidet avautuivat kokonaan ja pystyin näkemään hänen vaaleakarvaiseen pimmppiinsä joka oli ajeltu siistiksi, vain kapea karvakaistale oli jätetty häpykummulle ja häpyhuulia peitti ohut vaalea karvoitus.

      ”Mitä vittua sä Salla teet, oot sä hullu !” kuului Minnan kauhistunut ääni ovelta. Hätkähdimme molemmat ja Salla sulki reitensä ja laski kädet syliinsä. ”Eiku – mä aattelin vaan näyttää sedälle et karvat kasvaa jo” vastasi Salla ja purskahti humalaiseen nauruun. Minna käänsi katseensa minuun ja henkäisi kuuluvasti kun hän näki jo selvästi paisuneen kaluni joka lepäsi reittäni vasten. ”Eiks oo aika upee ?” kysyi Salla nyökäten minua kohti ”Samilla on ainaki paljon pienempi”. Nyt Minnakin tuijotti kaluani joka tuntui innostuvan entisestään saamastaan huomiosta ja paisuvan lisää. Nousin ylös ja kävelin suihkuun yhä oviaukossa seisovan Minnan ohi ja ohimennessäni kaluni pää hipaisi kuin vahingossa Minnan pyyhkeen peittämää takapuolta. Otin viileän suihkun ja menin pukuhuoneen puolelle kaivaen viskipullon pankin alta ”Tulkaahan tytöt paukuille” huusin ja kulautin pitkän ryypyn jaloa skottitislettä. Tytöt tulivatkin ja yllätyksekseni molemmat olivat jättäneet pyyhkeensä saunaan, seisoen nyt edessäni ilkosen alastomina ja kauniina. Minnan vartalo oli lähes poikamaisen hoikka, pienet rinnat osoittivat uhmakkaasti yläviistoon ja jalkoväliä peitti pieni tumma, siististi rajattu kolmio. Sallan vartalo oli jo kypsempi ja lantio leveämpi. En ehtinyt pidempään pohdiskella tätä uskomatonta onnenpotkua joka oli osunut kohdalleni kun tytöt ottivat vuorollaan huikat pullostani ja Salla siirtyi viereeni sopottaen käheällä äänellä: ”Voisko setä näyttää meille miten tällasta käytetään ?” kietoen hoikat sormensa kaluni ympärille. ”Niinku, meidän kundikaverit ei varmaan tänään pysty enää mihinkään ja me ollaan vähän puutteessa” jatkoi Minna tarttuen hänkin kaluuni. ”No eiköhän tässä jotain keksitä” vastasin käheällä äänellä ja tartuin molempia tyttöjä vyötäröltä vetäen heidät kiinni itseeni.

      Nuoret kiinteät vartalot painuivat kiinni omaani saaden sydämeni hakkaamaan ylikierroksilla. Kaksi kättä alkoi liikkua kalullani edestakaisin saaden sen jäykistymään koko komeuteensa. Puristelin molemmin käsin nuoria rintoja ja tunsin nännien kovettuvan sormissani. Salla laskeutui eteeni polvilleen ja alkoi lipoa kaluni päätä kielellään. Painoin Minnankin eteeni ja kohta tunsin kuinka kaksi kieltä kulki kaluni suonikkaalla varrella edestakaisin. Minna otti paisuneen terskani suuhunsa alkaen imemään sitä innokkaasti Sallan katsellessa huuliaan lipoen vierestä Halusin maistaa nuorta pillua ja komensinkin tytöt penkille istumaan ja levittämään jalkansa. Katselin hetken kaluani runkaten edessäni olevia tyttöjä; molemmat levittivät jalkansa ja eteeni avautui kaksi kiihottavan kaunista teinipillua joita hoikat sormet hyväilivät. Laskeuduin Sallan vaaleakarvaisen mättään eteen ja aloin liikuttamaan kieltäni ympäri kosteaa pillua. Salla huokaili syvään kun pyöritin kieltäni klitoriksella. Vilkaisin Minnaa joka hyväili itseään tuijottaen posket punaisina työskentelyäni Sallan jalkovälissä. Kurotin toisen käteni Minnan haaroihin ja upotin etusormeni kuumaan ja tiukkaan reikään. Vaihdoin paikkaa ja aloin kielityöskentelyn nyt Minnan tummakarvaisessa pillussa samalla kun jatkoin sormilla Sallan hyväilyä. ”Joko olette valmiit kokeilemaan miltä aikuisen miehen kulli tuntuu ?” kysyin kun molemmat hyväilemäni pillut tuntuivat litisevän märiltä sormissani.

      Salla nyökkäsi ja tarttui kivikovana seisovaan kaluuni vetäen minua lähemmäs ohjaten tummanpunaisen terskan pillunsa huulille. Tartuin tytön jalkoihin levittäen ne äärimmilleen ja aloin painamaan kaluani tuohon teinipilluun. Tyttö oli todella tiukka, Salla sopersi ettei se mahdu sisälle mutta painoin kovemmin ja samassa terska muljahti sisään saaden tytön vinkaisemaan kivusta. Pidin kalua paikoillani hieroen sormillani Sallan klitorista. Tunsin kuinka pillu antoi pikkuhiljaa periksi ja työntelin varovasti edestakaisin ja joka työnnöllä kalu meni hieman pidemmälle. Puristus kalussani oli uskomaton, vaimoni tavaran jälkeen tuntui kuin olisin tunkenut kaluani puristimeen. Salla oli sulkenut silmänsä ja puristeli rintojaan kaksin käsin. Kalu alkoi liikkumaan yhä helpommin ja kovensin tahtia saaden pillun litsahtelemaan kun vedin kalun lähes ulos ja painoin sen taas takaisin niin syvälle kun se meni. ”Voi luoja, multa tulee jo, anna jättikyrpää, nai sillä !” soperteli Salla ja orgasmi tärisytti nuorta vartaloa kun lykin kalua yhä rajummin pillun perukoille.

      Oma laukeamiseni ei uskomattoman kiihottavasta tilanteesta huolimatta ollut vielä lähellä joten vätäydyin ulos Sallan pillusta joka vastahakoisesti irrotti otteensa limaisena kiiltelevästä kalustani jääden häpyhuulet punaisina toimpumaan käsittelystäni. ”Ja nyt on sinun vuorosi maistaa tätä” sanoin kääntyen Minnan puoleen joka runkkasi itseään, levittäen turvonneita häpyhuuliaan ja työnnellen sormea sisäänsä. ”Se on liian iso, ei se mahdu” vastasi Minna pelokkaasti peittäen pillunsa kämmenellään. ”Sun on pakko kokeilla, se tuntu tosi hyvältä” rohkaisi Salla kaveriaan nousten istumaan ja tarttuen kaluuni hyväillen omien nesteidensä liukastamaa muhkuraista vartta. ”Käy tohon penkille polvilles” kehotti Salla ja käänsi vieläkin epäröivän ystävänsä ympäri niin että pääsin ihailemaan hänen tiukkaa takapuoltaan. Salla ohjasi Minnan polvilleen eteeni ja painoi hänet etukumaraan niin että hänen pieni perseensä tuli kuin tarjottimelle kovana sykkivän kaluni eteen. ”Ihan varovasti sitten, jooko ?” aneli Minna levittäen jalkojaan. Salla tarttui ystävänsä kannikoihin levittäen niitä jolloin pääsin ihailemaan pientä peppureikää ja niiden alapuolella limaisina kiilteleviä, paljaita häpyhuulia. Minnaa painoi selkäänsä notkolleen ja levitti sormillaan häpyhuuliaan kun painoin terskan niitä vasten hieroen sitä liukasta häpyä vasten. Salla levitti ystävänsä persettä lisää ja aloin painamaan kalua varovasti pilluun tarttuen tyttöä hoikasta lantiosta vetäen häntä itseäni vasten. ”Ai sattuu, ei se mene sinne, varovasti !” valitti Minna kun lisäsin painetta saadakseni terskan sisään. ”Rentoudu, kyl se mahtuu ja tekee kohta tosi hyvää” rauhoitteli Salla ja hyväili ystävänsä takapuolta. Odotin hetken ja Minna rentoutui selvästi. Painoin uudestaan ja sain terskan sisäpuolelle jääden odottamaan Minnan reaktioita. Tyttö värähti kivusta mutta Salla oli siirtänyt toisen kätensä alakautta ystävänsä pillulle ja tunsin sormien hivelevän äärimmilleen pingottuneita häpyhuulia hipaisten välillä kaluni vartta. ”Se on iso, voi luoja miten iso” kähisi Minna katsoen olkansa yli nähdäkseen sisäänsä työntyvän aisan. Painoin kalua pidemmälle ja tunsin kuinka nuori pillu antoi periksi terskani edessä avautuen, kaluni paksun varren täyttäessä joka sopukan. Pillu mukautui kaluni ympärille kuin kireä hansikas käteen ja aloin naimaan häntä hitaasti katsellen kuinka kalu upposi sisään näyttäen julman isolta upotessa tuohon tenipilluun. ”Eiks tunnu hyvältä ?” kyseli Salla joka katseli lumoutuneena kuinka hänen ystävänsä sai samaa kyrpää jolla häntä itseään oli hetki sitten naitu. Minna soperteli jotain epäselvää kun kiihdytin tahtia tuntiessani laukeamisen väistämättä lähenevän. Sallan sormet pyörivät villisti Minnan klitoriksella ja toisella kädellä hän tarttui jalkojeni välistä kiveksiini hieroen niitä työntöjeni tahdissa. ”Anna mennä sisään vaan , me syödään molemmat pillereitä, eiks niin ?” Salla kysyi Minnalta mutta Minna ei enää pystynyt vastaamaan. Hän taivutti päätään taaksepäin päästäen äänekkään huudon kun klitoriksella pyörivät sormet ja pillussa soutava kyrpä laukaisivat orgasmin. Pillu supisteli kaluani vasten ja kiihdytin tahtia entisestään, halusin laueta ennen kuin tyttö toipuisi orgasmistaan. ”Anna mennä, roiski spermat syvälle sinne” Salla huohotti tuijottaen sumein silmin kaverinsa pilluun uppoavaa kyrpää, hieroen toisella kädellään taas omaa jalkoväliään. Ojensin käteni ja työnsin kaksi sormeani Sallan märkään pilluun. Tämä oli liikaa meille molemmille ja viikon spermalasti lähti liikkeelle ruiskahdellen Minnan pillun perukoille työntöjeni tahdissa, Sallan lauetessa uudelleen sormiani vasten.

      Vedin pehmenevän kaluni ulos Minnan turvonneesta pillusta. Autoin tytöt jaloilleen ja toisiaan tukien he kävelivät horjuvin jaloin suihkuun sperman valuessa pitkin Minnan hoikkia reisiä. Itse istahdin penkille hengähtämään, katselin noita kahta nuorta herkkupersettä ja kurotin viskipullon käteeni ottaen siitä nautinnollisen huikan. Aikaisemmasta vitutuksesta ei ollut enää tietoakaan ja tämän jälkeen vaimolla saisi olla millainen päänsärky tahansa ilman että se minua haittaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe