Luin vanhoja viestejä ja säikähdin, kun nimimerkki Matkalta palannut sanoi, että eräässä hotellissa oli huono ruoka ja liha oli raakaa.
Mikä on mielipiteenne hotelli Dunesin ruuasta? Oliko liha kypsää (esim. kanan liha) ja mitä meren eläviä hotellin aterioilla sai?
Luin esitteestä, että yhden kerran sai varata viikon aikana paremman a la carte -ravintolan, josta varmaankin saa esim. hummeria ja rapuja, mutta saiko niitä muissa ravintoloissa?
Ruoka Dunes-hotellissa
4
1081
Vastaukset
- Kerran käynyt
Ruoka Dunesissa on hyvää. Viikon joka päivälle on oma teemansa esim. Ma Italialainen, Ti Venezuelalainen ja jne. Ruoat valmistetaan hyvin ja kypsäksi asti. Läytyy moneen makuun ruokaa ja vaihtelevaa. Toinen viikko tottakai sitten toistaa ruuat. Ensi vuoden maaliskuussa taas uudestaan nauttimaan runsaiden pöytien ääreen!
- dunesissa maaliskuu 08
Ruoka oli hyvää, itse en syö kalaruokia joten en osaa sanoa merenelävien osalta. Liha oli kypsää.
Kävimme kerran syömässä ala carte ravintolassa kahden viikon aikan. Lista ei ollut kovin monipuolinen enkä enää muista olisko siinä ollut mereneläviä.- Oli mukava kuulla...
...että ruoka on hyvää.
Vielä kaipaisin kuitenkin kommenttia niistä merenelävistä: hummerit, tiikeriravut jne. - kerran käynyt
Oli mukava kuulla... kirjoitti:
...että ruoka on hyvää.
Vielä kaipaisin kuitenkin kommenttia niistä merenelävistä: hummerit, tiikeriravut jne.Hummereita tai tiikerirapuja ei ikävä kyllä ole tarjolla lounaalla taikka päivällisellä. Normaaleja katkarapuja vai miksi niitä siellä kutsutaankaan, kyllä sitten löytyy. Juan Griegon kaupungin ravintoloista kyllä sitten löytyy varsin huokeaan hintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904