airsoft- miina

toimiiko ne?

Nii että mitä hyötyä näistä "airsft miinoista" on ku meidän porukasta ainakaa, jos olis tiukka tilanne jossain ja pitäs juosta sinne, ja kappas, matkan varrella olis miina ja tietenki astu siihen, ja kukaa ei olis näkemässä nii huutaisitteko että "osuma" ja nostaisitte käden ylös? Ku tuskimpa monikaan tollein tekee tossa tilanteessa..

16

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torzii

Oleyt aivan oikeassa olen huomannus sen kyllä tarkka ampujanakin. joskus kun olen ampunut jotakuta niin hän htkähtää ja katsoo ympärille "ketää ei näy" niin sitten tulee jo toinen kuti niin sitten vasta osuma otetaan, melkeempä sama on noitten miinojen ja kranaatinheitinten kanssa, ja yleisin syy offarilla kun kysyy miks et ota osumaa on " noku luulin sitä kimmokkeeks"

• Torzii

Kun se minunkaan APS ei ihan lelu ole kun siinä on 3J tehoa 0,43g kuulalla niin olen alkanut ampumaan paljaalle iholle että osuma otetaan kun kuulatkin on kivan hintasia nii niitä ei turhaan viittisi ampua

• öörörörö
        Torzii kirjoitti:

Kun se minunkaan APS ei ihan lelu ole kun siinä on 3J tehoa 0,43g kuulalla niin olen alkanut ampumaan paljaalle iholle että osuma otetaan kun kuulatkin on kivan hintasia nii niitä ei turhaan viittisi ampua

Saako kysyä millasia miinoja te käytätte ? Jos teillä on semmonen mitä nemessä myytiin joku 80e ni voin vannoo et jätkä huutaa osuma ku naamalle pärähtää co2 kapselin voimasta 800 kuulaa ja vesihöyryä. Todettu ja erittäin kätevä peli.

• trhgfngngdnsd

Jos joku astuu meidän tiimissä miinaan, niin kyllä se ihan rehdisti ilmoitetaan, vaikka kukaan ei olisi näkemässä. Kannattaa miettiä onko kyseinenporukka kyllin reilua, että miinat voisi ottaa käyttöön..

• airsoft pelaaja

Kyllä se niin on että rehellisyyteen se perustuu, että kun osuu niin se on siinä.

• twix_poika

mä ainaikin tekisin molemmat

• ...

Kertokaapas mistä voi tilata noita miinoja, tai sitten miten sellassia voi tehdä.

• ...

Siis... ei claymorea, vaan maamiina

• ...

Tai jalkaväkimiina.

• fojfhfrsfghdf
        ... kirjoitti:

Tai jalkaväkimiina.

Eihän semmosessa olis mitään hauskaa, kun kaikki kuulat osuu jalkapohjaan. Tai jos huonosti käy, niin säkeille. (No okei olis se aika hauskaa :D)

• ...

Idioti, vesi- tai Co2 eli hiilidioksidimiina. Ei oo pakko käyttää kuulia kunha vähä pöllähtää.

• Marked One

Itselläni löytyisi jonkin verran kokemusta näistä miinoista. Ei siis, että itse omistaisin, mutta kaverini käytti yhdessä vaiheessa tällaisia.

Näiden käyttö tietysti perustuu rehellisyyteen, kuten muovikuulienkin. Toiminnallisestihan kyseessä on muovinen lätty, johon laitetaan kaasua ja kierretään kansi siten, että paine siihen paukauttaa miinan. Sisälle voi laittaa vaikka valkoista jauhoa, jolloin jalka (tai astetta absurdimmasa tapauksessa vaikkapas hedu) muuttuu valkoiseksi kaasun pölläyttäessä jauhoa.

Itse pelissä toiminta riippuu täysin vastustajan/pelipaikan tuntemisesta. Jos miinan laittaa vaikkapa kapealle polulle/ eteemisen kannalta tärkeälle suojaisalle paikalle (kuoppa tms.) on eliminointi lähes taattu. Paukku on aika kova ja vastaa noin kranaatinheittimen kranaatin laukaisusta kuuluvaa paukahdusta (eli melko kova ääni). Jos tämän kuulee, on astujan hankala teeskennellä, ettei astunut miinaan.

En nyt muista, paljonko ko. vehkeet maksavat, mutta jossain 40-50€ seuduilla liikutaan. Hyvä peleissä, joissa vallitsee rehellisyys ja yhteishenki, muutoin voi olla hukkaostos, jos kukaan ei myönnä osumaa. Kannattaakin tarkistuttaa kapistus pelinjärjestäjällä/jillä ennen peliä ja tiedottaa muillekkin pelaajille tästä.

• ...

Mitta mistä löytäisin tällassia miinoja? Ku en oo ite törmänny.

• Wars Raqa

mä oon pommi alalla mutta kuka haluu tietäää kunnon pommin airsoft pommin siis tai miinan tekemis ohjeet???

• kakka

no

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      231
      9263
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      120
      6519
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6024
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4290
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      71
      4241
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      33
      3299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2945
    8. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2933
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2877
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      51
      2876
    Aihe