kenelläkään kokemuksia tästä 24h päiväkodista?
hyviä tai huonoja
leppäviidan pk
11
3345
Vastaukset
- Kokemusta on
Lyhyesti sanottuna: Espoon ja koko Suomen paras päiväkoti! :)
Koska aikoinaan suunnittelin talon: Kiitos; mikäli rahtunenkaan osui tunnelmaan ja fiilikseen talossa ja ympäristössä.
- Kauhukammio
Lapseni yritettiin pakottaa syömään ruokaa, jota inhoaa erittäin paljon. Näin myös lastani hakiessa, miten erästä toista lasta yritettiin aika agressivisesti painostaa syömään "tämä lusikallinen puuroa, niin pääset leikkimään, syö nyt!" Imetin vielä lastani hänen aloittaessaan päiväkodin. Oma hoitaja, joka oli muuten ihan herttainen, sanoi, minun pitää lopettaa imetys. Se oli aika törkeää, ei imetyksestä ja sen lopettamisesta päätös kuulu ulkopuolisille. Ryhmän lastentarhaopettaja oli aina vihjailemassa, lapsen paras ei ole se, mikä tuo lapsille mielihyvää. Tätäkin viestiä tuli, me täällä ihmettelimme - ja sitten joku asia, jonka olin heidän mielestään tehnyt väärin. Näkee Leppäviidan olevan kunnallinen päiväkoti.
- dldddsfgf
Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.
- hmmm.s,
Reijo Tahkokallio sanoo, että vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapselleen pettymyksiä, jotta he oppivat kestämään niitä. Niitähän elämä tuo tullessaan, jokaiselle. Päiväkodissa sanottiin sama asia nätimmin, että kaikki mikä tuottaa lapselle mielihyvää, ei ole lapsen parhaaksi. Viisaita sanoja.
- aieimielihyväävaantuskaa
dldddsfgf kirjoitti:
Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.
Kyse ei ole pettymyksistä eikä kehottamisista, vaan pakottamisesta. Näkemyksenne ovat mielestäni sadistisia. Lapsi on jo iso, mutta huonot kokemukset Leppäviidasta eivät ole muuttuneet hyviksi muistoiksi. Onneksi tajusin kuitenkin ottaa lapseni pois sieltä, toinen päiväkoti oli paljon parempi.
- Tetiläinenpätee
dldddsfgf kirjoitti:
Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.
Sinä olit TET-jaksolla, et hoidettavana eikä oma lapsesi ollut siellä. Sinulleko vanhemmat soitti vai sanoivatko oikeat hoitajat niin? Tettiläinen ei ole työsuhteessa, olet ulkopuolinen, joten sinun mielipiteesi eivät merkitse.
- hmmm.sm
hmmm.s, kirjoitti:
Reijo Tahkokallio sanoo, että vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapselleen pettymyksiä, jotta he oppivat kestämään niitä. Niitähän elämä tuo tullessaan, jokaiselle. Päiväkodissa sanottiin sama asia nätimmin, että kaikki mikä tuottaa lapselle mielihyvää, ei ole lapsen parhaaksi. Viisaita sanoja.
Reijo Tahkokallio siis? Äijä on väärässä. Onnea vain sinulle ja hänelle lasten kaltoinkohtelemisen tiellä. Vanhempien tärkein tehtävä on huolehtia lapsesta.
- Anonyymi
dldddsfgf kirjoitti:
Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.
Tet-jaksolainen ei tajua. Pakottaminen ja kehottaminen ovat eri asioita.
- Anonyymi
En valitettavasti voi suositella. Toinen lapsi pahoinpiteli lastani, tarhatädit vihjailivat minun kasvattavan väärin.
Nyt Leppävaarassa on teinien väkivaltaa uutiskynnyksen ylitykseen asti. - Anonyymi
En suosittele Leppäviidan päiväkotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585