leppäviidan pk

espoossa

kenelläkään kokemuksia tästä 24h päiväkodista?
hyviä tai huonoja

11

3345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

      Lyhyesti sanottuna: Espoon ja koko Suomen paras päiväkoti! :)

      • Koska aikoinaan suunnittelin talon: Kiitos; mikäli rahtunenkaan osui tunnelmaan ja fiilikseen talossa ja ympäristössä.


    • Kauhukammio

      Lapseni yritettiin pakottaa syömään ruokaa, jota inhoaa erittäin paljon. Näin myös lastani hakiessa, miten erästä toista lasta yritettiin aika agressivisesti painostaa syömään "tämä lusikallinen puuroa, niin pääset leikkimään, syö nyt!" Imetin vielä lastani hänen aloittaessaan päiväkodin. Oma hoitaja, joka oli muuten ihan herttainen, sanoi, minun pitää lopettaa imetys. Se oli aika törkeää, ei imetyksestä ja sen lopettamisesta päätös kuulu ulkopuolisille. Ryhmän lastentarhaopettaja oli aina vihjailemassa, lapsen paras ei ole se, mikä tuo lapsille mielihyvää. Tätäkin viestiä tuli, me täällä ihmettelimme - ja sitten joku asia, jonka olin heidän mielestään tehnyt väärin. Näkee Leppäviidan olevan kunnallinen päiväkoti.

      • dldddsfgf

        Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.


      • hmmm.s,

        Reijo Tahkokallio sanoo, että vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapselleen pettymyksiä, jotta he oppivat kestämään niitä. Niitähän elämä tuo tullessaan, jokaiselle. Päiväkodissa sanottiin sama asia nätimmin, että kaikki mikä tuottaa lapselle mielihyvää, ei ole lapsen parhaaksi. Viisaita sanoja.


      • aieimielihyväävaantuskaa
        dldddsfgf kirjoitti:

        Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.

        Kyse ei ole pettymyksistä eikä kehottamisista, vaan pakottamisesta. Näkemyksenne ovat mielestäni sadistisia. Lapsi on jo iso, mutta huonot kokemukset Leppäviidasta eivät ole muuttuneet hyviksi muistoiksi. Onneksi tajusin kuitenkin ottaa lapseni pois sieltä, toinen päiväkoti oli paljon parempi.


      • Tetiläinenpätee
        dldddsfgf kirjoitti:

        Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.

        Sinä olit TET-jaksolla, et hoidettavana eikä oma lapsesi ollut siellä. Sinulleko vanhemmat soitti vai sanoivatko oikeat hoitajat niin? Tettiläinen ei ole työsuhteessa, olet ulkopuolinen, joten sinun mielipiteesi eivät merkitse.


      • hmmm.sm
        hmmm.s, kirjoitti:

        Reijo Tahkokallio sanoo, että vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapselleen pettymyksiä, jotta he oppivat kestämään niitä. Niitähän elämä tuo tullessaan, jokaiselle. Päiväkodissa sanottiin sama asia nätimmin, että kaikki mikä tuottaa lapselle mielihyvää, ei ole lapsen parhaaksi. Viisaita sanoja.

        Reijo Tahkokallio siis? Äijä on väärässä. Onnea vain sinulle ja hänelle lasten kaltoinkohtelemisen tiellä. Vanhempien tärkein tehtävä on huolehtia lapsesta.


      • Anonyymi
        dldddsfgf kirjoitti:

        Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.

        Tet-jaksolainen ei tajua. Pakottaminen ja kehottaminen ovat eri asioita.


    • Anonyymi

      En valitettavasti voi suositella. Toinen lapsi pahoinpiteli lastani, tarhatädit vihjailivat minun kasvattavan väärin.

      Nyt Leppävaarassa on teinien väkivaltaa uutiskynnyksen ylitykseen asti.

    • Anonyymi

      En suosittele Leppäviidan päiväkotia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe