leppäviidan pk

espoossa

kenelläkään kokemuksia tästä 24h päiväkodista?
hyviä tai huonoja

11

3133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

Lyhyesti sanottuna: Espoon ja koko Suomen paras päiväkoti! :)

• Koska aikoinaan suunnittelin talon: Kiitos; mikäli rahtunenkaan osui tunnelmaan ja fiilikseen talossa ja ympäristössä.

• Kauhukammio

Lapseni yritettiin pakottaa syömään ruokaa, jota inhoaa erittäin paljon. Näin myös lastani hakiessa, miten erästä toista lasta yritettiin aika agressivisesti painostaa syömään "tämä lusikallinen puuroa, niin pääset leikkimään, syö nyt!" Imetin vielä lastani hänen aloittaessaan päiväkodin. Oma hoitaja, joka oli muuten ihan herttainen, sanoi, minun pitää lopettaa imetys. Se oli aika törkeää, ei imetyksestä ja sen lopettamisesta päätös kuulu ulkopuolisille. Ryhmän lastentarhaopettaja oli aina vihjailemassa, lapsen paras ei ole se, mikä tuo lapsille mielihyvää. Tätäkin viestiä tuli, me täällä ihmettelimme - ja sitten joku asia, jonka olin heidän mielestään tehnyt väärin. Näkee Leppäviidan olevan kunnallinen päiväkoti.

• dldddsfgf

Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.

• hmmm.s,

Reijo Tahkokallio sanoo, että vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapselleen pettymyksiä, jotta he oppivat kestämään niitä. Niitähän elämä tuo tullessaan, jokaiselle. Päiväkodissa sanottiin sama asia nätimmin, että kaikki mikä tuottaa lapselle mielihyvää, ei ole lapsen parhaaksi. Viisaita sanoja.

• aieimielihyväävaantuskaa
        dldddsfgf kirjoitti:

Itse olin tetissä tuolla, pari viikkoa tässä syksyllä., Kyllähän siellä pitää kehottaa lapsi syömään kun tuli puheluita paljon vanhemmilta ettei lapsilla aina nälkä plaaplaa kun pääsevät kotiin etteivätkö syö., itse ainakin pidin tästä pvä kodista.

Kyse ei ole pettymyksistä eikä kehottamisista, vaan pakottamisesta. Näkemyksenne ovat mielestäni sadistisia. Lapsi on jo iso, mutta huonot kokemukset Leppäviidasta eivät ole muuttuneet hyviksi muistoiksi. Onneksi tajusin kuitenkin ottaa lapseni pois sieltä, toinen päiväkoti oli paljon parempi.

• Tetiläinenpätee
        dldddsfgf kirjoitti:

Sinä olit TET-jaksolla, et hoidettavana eikä oma lapsesi ollut siellä. Sinulleko vanhemmat soitti vai sanoivatko oikeat hoitajat niin? Tettiläinen ei ole työsuhteessa, olet ulkopuolinen, joten sinun mielipiteesi eivät merkitse.

• hmmm.sm
        hmmm.s, kirjoitti:

Reijo Tahkokallio sanoo, että vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapselleen pettymyksiä, jotta he oppivat kestämään niitä. Niitähän elämä tuo tullessaan, jokaiselle. Päiväkodissa sanottiin sama asia nätimmin, että kaikki mikä tuottaa lapselle mielihyvää, ei ole lapsen parhaaksi. Viisaita sanoja.

Reijo Tahkokallio siis? Äijä on väärässä. Onnea vain sinulle ja hänelle lasten kaltoinkohtelemisen tiellä. Vanhempien tärkein tehtävä on huolehtia lapsesta.

• Anonyymi
        dldddsfgf kirjoitti:

Tet-jaksolainen ei tajua. Pakottaminen ja kehottaminen ovat eri asioita.

• Anonyymi

En valitettavasti voi suositella. Toinen lapsi pahoinpiteli lastani, tarhatädit vihjailivat minun kasvattavan väärin.

Nyt Leppävaarassa on teinien väkivaltaa uutiskynnyksen ylitykseen asti.

• Anonyymi

En suosittele Leppäviidan päiväkotia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      167
      4994
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3626
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2268
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      98
      2179
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2067
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      68
      2061
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2013
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1526
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      113
      1443
    Aihe