Kylpyhuoneeseen liukuovi?

onko mahdollista?

Suihkukaapilliseen vessaan/kylppäriin haikailen liukuovea.Onko kukaan sellaista laittanut,käyttökokemuksia?

9

7056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittanut

yhdessä paikassa olen nähnyt. mitä siitäkin voi sanoa? vie vähemmän tilaa syvyyssuunnassa. laita jos haluat.

• liukuovea

lasista meidän makuuhuoneeseen. Näin sellaisen Roomassa hotellissa. Lasi voisi olla jotain värillistä tai maitolasia, jotta aivan kaikki ei näy. Sama ovi tulisi liukumaan myös makuuhuoneen oveksi, eli silloin kun makkari on kiinni sisältä näkee vessaan ja päinvastoin. Annetaan idean vielä pikkasen hautua kylläkin.

• remppaaja112

Olen juuri tilannut k-raudan kautta fp-tamarin valmistaman lasiliukuoven. Yhtenä lasivaihtoehtona on etsattu lasi, josta ei näy läpi. Saa muuten mittojen mukaan valmistettuna!

• Remontin jo tehnyt
        remppaaja112 kirjoitti:

Olen juuri tilannut k-raudan kautta fp-tamarin valmistaman lasiliukuoven. Yhtenä lasivaihtoehtona on etsattu lasi, josta ei näy läpi. Saa muuten mittojen mukaan valmistettuna!

Minulla valmistuivat tänä keväänä kauan haaveilemani pesuhuoneen ja erillisen wc:n remontit.
        Pesuhuoneeni on saunan yhteydessä ja halusin liukuovet, joiden taakse piiloutuvat pyykinpesukone ja kuivausrumpu sekä Elfa- korijärjestelmä.
        Valitsin valkoisen, kalvollisen lasioven ja alumiinista valmistetut kehykset. Alumiini kestää kosteutta, eikä ruostu.
        Makuuhuoneissani on ollut jo vuosia lasiliukuovet ja olen ollut niihin tosi tyytyväinen.

• Remppaaja112
        Remontin jo tehnyt kirjoitti:

Minulla valmistuivat tänä keväänä kauan haaveilemani pesuhuoneen ja erillisen wc:n remontit.
        Pesuhuoneeni on saunan yhteydessä ja halusin liukuovet, joiden taakse piiloutuvat pyykinpesukone ja kuivausrumpu sekä Elfa- korijärjestelmä.
        Valitsin valkoisen, kalvollisen lasioven ja alumiinista valmistetut kehykset. Alumiini kestää kosteutta, eikä ruostu.
        Makuuhuoneissani on ollut jo vuosia lasiliukuovet ja olen ollut niihin tosi tyytyväinen.

Lasiliukovi on nyt asennettu ja on todella tyylikäs!! On sellainen fiilis, että vaikka hintaa oli, niin on myös sen arvoinen!

• klippanmalm
        Remppaaja112 kirjoitti:

Lasiliukovi on nyt asennettu ja on todella tyylikäs!! On sellainen fiilis, että vaikka hintaa oli, niin on myös sen arvoinen!

Tämä vaihtoehto on erittäin epäturvallinen jos liukastuu tai kaatuu ovea päin. En suosittele!

• klippanmalm
        Remppaaja112 kirjoitti:

Tämä vaihtoehto on erittäin epäturvallinen jos liukastuu tai kaatuu ovea päin. En suosittele!

• Remppaaja112
        klippanmalm kirjoitti:

Höpö höpö! Huomattavasti vaarallisempia kaaduttaessa on esim. altaan reunat, kaappien kulmat, mahdollinen wc -istuimen reuna jne.... Eivät suorat pystyssä olevat pinnat voi olla vaarallisia, tai sitten kaikki seinätkin ovat vaarallisia. Vai tarkoitatko että lasi on vaarallinen? Ei se ole, jos se on karkaistua lasia.

• Kylppärimies
        Remppaaja112 kirjoitti:

Höpö höpö! Huomattavasti vaarallisempia kaaduttaessa on esim. altaan reunat, kaappien kulmat, mahdollinen wc -istuimen reuna jne.... Eivät suorat pystyssä olevat pinnat voi olla vaarallisia, tai sitten kaikki seinätkin ovat vaarallisia. Vai tarkoitatko että lasi on vaarallinen? Ei se ole, jos se on karkaistua lasia.

Katso tuosta linkistä Maikkarin Tila -ohjelma, niin näet miltä lasiliukuovi näyttää kylppärissä.

http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/index.shtml/maksuttomat/mtv3lifestyle/tila?129398#129398

Tähän kohteeseen lasiliukuovet ja saunan lasiseinän toimitti Lasina. ks http://www.lasina.fi/

Ainakin kaikki lasinan lasiliukuovet ovat karkaistua lasia, joka ei edes hajotessaan (jos sen nyt sattuu saamaan edes rikki) muodosta viiltohaavoja aiheuttavia sirpaleta, vaan murenee tuhannen päreiksi (kuten esim auton sivuikkunat).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1189
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1048
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      838
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      764
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe