Me oltiin siis Tampereelta. Oltiin kyllä aikas kännissä jo Suomen puolella. Vuosi 1982.Oudosti meidät vietiin ihan ihmehotelliin. Kyseisessä hotellissa jengi oli oikeesti Neuvostoupseereita ja tuo selvä mies alkoi käydä päällensä. Kova mies ja heittikin nuo pitkin seiniä. Miliisi paikalle ja turistit häkkiin. Ilatsuis paikalle Neuvostoeversti. "Olen Tsetseeni" annan hotelillatsun hotel Moskovskaja sankarijoukkojen puolesta. V 1994 oli oikeesti Tsetsenian hallitsija Zhohar Dudajev.
Pietarin reissu
1982
3
1110
Vastaukset
- oikeesti...
äläpäs poju yrittele!
Faktat ja fiktiot sekoitat!
...ja vuosiluvut!
Provoilukin vaatii jotain älliä.
( eikä kukaan 1982 täysi-ikäisenä ollut sano "aikas")
=D - Kävin jo 79
Sinua ei oltu vielä -82 edes nussimalla saatettu tähän maailmaan, kuse hanuriis äläkä kirjottele jorinoita tänne.
- nähty tuolloin???
Oltiinkohan europeiskajan pisuaarilla, hemputeltiin siinä yhtäaikaa ja kun poistuttiin, sanottiin, soon moro ny?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904