Oon aina oottanu hulluna sitä et miulle järjestettäis polttarit sit kun aika on oikea. Ja nyt se on. Kaveri joka on aina tykänny ja osannu kaiken laisia juhlia järjestää lupautu/pyysi saada järjestää sit nää miunkin bileet. Ei siinä mitään. Ihan kiva. Odotin innolla.
Noh, nyt sain pari viikkoo sitten tietää olevani raskaana, joten luonnollisesti polttareiden luonne tulee olemaan hillitympi, eikä siinäkään mitään,osaan kyllä pitää hauskaa ilman viinaakin. Ainut on vaan tää järkyttävä totaalinen väsymys, mikä ei vaan lopu!
Pelkään et tuun loukkaamaan ystävieni tunteita ku joudun joskus ysiltä illalla vetäytyy kotiin ku en vaan jaksa! ja toiset on suunnitellu vaikka mitä kivaa..mistähän sais vähän ylimäärästä energiaa.. :/
ei polttareita,pliiis
mammelimymmelimaaaaaa
1
486
Vastaukset
- Nimetön
Vatsassa on sitä tulevaisuuden energia.Mene vain lepäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013