Hei!
Minulla ei ole koiraa eikä muutakaan lemmikkiä tällä hetkellä, mutta minua mietityttää omia koiriaan ulkoiluttavien ihmisten ajatusmaailma. Asumme omakotitalossa ja pihamme vieressä menee jalka/pöyrätie. Koiran ulkoiluttajat päästävät vapaasti koiransa kulkemaan meidän pihan puolelle (mikä ei haittaa mikäli omistaja ei anna koiransa tehdä luonnollisia tarpeitaan juuri meidän piha-alueelle). Olen huomannut että eräs ulkoiluttaja palkitsee koiransa namupalalla aina kun koira on piipahtanut istuskelemassa meidän nurmikolla.Mennessään ohi sekä tulessa. Se vähän mietityttää, miksi pitää pysähtyä toisten pihaan? Miksi namu?
Koirat ja niiden omistajat
Lemmikkitön
3
837
Vastaukset
- Katih87
Miksi pistit ks. keskustelun doggi aiheeseen?
Miten se doggeihin liittyy jos joku pikku piski käy pihallanne?- ilmene
että kyseessä olis joku muu kuin doggi. Ei mainintaa pikkupiskistäkään. Se älähtää keneen kalikka kalahtaa.
- Doggimeeri
Täytyyhän koira palkita kun se tekee miuluisia asioita omistajalleen. Minäkin aina kehun, jos doggini tekee jätökset johonkin hauskaan paikkaan, esim. keskelle jalkakäytävää:) Sitten takin kaulukset pystyyn ja jatketaan matkaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883