Hei!
Minulla ei ole koiraa eikä muutakaan lemmikkiä tällä hetkellä, mutta minua mietityttää omia koiriaan ulkoiluttavien ihmisten ajatusmaailma. Asumme omakotitalossa ja pihamme vieressä menee jalka/pöyrätie. Koiran ulkoiluttajat päästävät vapaasti koiransa kulkemaan meidän pihan puolelle (mikä ei haittaa mikäli omistaja ei anna koiransa tehdä luonnollisia tarpeitaan juuri meidän piha-alueelle). Olen huomannut että eräs ulkoiluttaja palkitsee koiransa namupalalla aina kun koira on piipahtanut istuskelemassa meidän nurmikolla.Mennessään ohi sekä tulessa. Se vähän mietityttää, miksi pitää pysähtyä toisten pihaan? Miksi namu?
Koirat ja niiden omistajat
Lemmikkitön
3
815
Vastaukset
- Katih87
Miksi pistit ks. keskustelun doggi aiheeseen?
Miten se doggeihin liittyy jos joku pikku piski käy pihallanne?- ilmene
että kyseessä olis joku muu kuin doggi. Ei mainintaa pikkupiskistäkään. Se älähtää keneen kalikka kalahtaa.
- Doggimeeri
Täytyyhän koira palkita kun se tekee miuluisia asioita omistajalleen. Minäkin aina kehun, jos doggini tekee jätökset johonkin hauskaan paikkaan, esim. keskelle jalkakäytävää:) Sitten takin kaulukset pystyyn ja jatketaan matkaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984