Hei!
Minulla ei ole koiraa eikä muutakaan lemmikkiä tällä hetkellä, mutta minua mietityttää omia koiriaan ulkoiluttavien ihmisten ajatusmaailma. Asumme omakotitalossa ja pihamme vieressä menee jalka/pöyrätie. Koiran ulkoiluttajat päästävät vapaasti koiransa kulkemaan meidän pihan puolelle (mikä ei haittaa mikäli omistaja ei anna koiransa tehdä luonnollisia tarpeitaan juuri meidän piha-alueelle). Olen huomannut että eräs ulkoiluttaja palkitsee koiransa namupalalla aina kun koira on piipahtanut istuskelemassa meidän nurmikolla.Mennessään ohi sekä tulessa. Se vähän mietityttää, miksi pitää pysähtyä toisten pihaan? Miksi namu?
Koirat ja niiden omistajat
Lemmikkitön
3
880
Vastaukset
- Katih87
Miksi pistit ks. keskustelun doggi aiheeseen?
Miten se doggeihin liittyy jos joku pikku piski käy pihallanne?- ilmene
että kyseessä olis joku muu kuin doggi. Ei mainintaa pikkupiskistäkään. Se älähtää keneen kalikka kalahtaa.
- Doggimeeri
Täytyyhän koira palkita kun se tekee miuluisia asioita omistajalleen. Minäkin aina kehun, jos doggini tekee jätökset johonkin hauskaan paikkaan, esim. keskelle jalkakäytävää:) Sitten takin kaulukset pystyyn ja jatketaan matkaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873567
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871413- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.308968- 45897
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os77862Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124845