Michael ja Lisa Marie

ullapulla000

Voisiko joku kertoa mulle tosta Michaelin ja Lisa Marie Presleyn suhteesta? Ku oon niin huono enkussa ja en ymmärrä mitään ku yritän lukee tuolta netistä. Ja mitä se Presley kerto Michaelista tossa Oprahissa? Ku näin siitä pätkän netissä.

36

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen se MJfan!

...ne oli pari vuotta naimisissa. Muistaakseni tuossa Oprahissa Lisa Marie sanoi, että hän rakasti Michaelia silloin kun he olivat naimisissa. Oprah kysyi myös, että rakastiko Michael häntä, niin lisa marie ei osannut vastata siihen. Se muistaakseni sanoi että, Michael rakasti häntä siten kuten hän kykenee rakastamaan... En tiedä mitä se sitten sillä tarkoitti. Oprah kysyi myös, että käyttikö Michael Lisa Marieta jollakin tavalla hyväkseen (viittaa varmaan Lisa Marien isään Elvikseen), niin se sanoi, että ei osaa vastata siihenkään, mutta "kaikki merkit viittasivat siihen"...

• Smelly

"Oprah kysyi myös, että käyttikö Michael Lisa Marieta jollakin tavalla hyväkseen (viittaa varmaan Lisa Marien isään Elvikseen)"

Kysymyksessä viitattiin käyttikö Michael Lisa-Marieta hyväkseen ns. maineensa puhdistamisessa? Koska kuvioissa oli silloin 1993 syytökset ja huhuja, että Michael olisi homo.

• MJJ<3
        Smelly kirjoitti:

"Oprah kysyi myös, että käyttikö Michael Lisa Marieta jollakin tavalla hyväkseen (viittaa varmaan Lisa Marien isään Elvikseen)"

Kysymyksessä viitattiin käyttikö Michael Lisa-Marieta hyväkseen ns. maineensa puhdistamisessa? Koska kuvioissa oli silloin 1993 syytökset ja huhuja, että Michael olisi homo.

Michael onkin ihan varmasti homo :DDDDDDD Jossain oli myös sellainen juoru , että Lisa olisi ollut ainoa nainen , joka kosketti MJ:n sydäntä ... Liekö totta ?

• Olen se MJfan!
        MJJ<3 kirjoitti:

Michael onkin ihan varmasti homo :DDDDDDD Jossain oli myös sellainen juoru , että Lisa olisi ollut ainoa nainen , joka kosketti MJ:n sydäntä ... Liekö totta ?

En usko, että Michael on noin kylmä ihminen. Onhan sen elämässä ollut paljon naisia esim. Elizabeth Taylor ja Diana Ross, joita Michael on ihan avoimesti ihaillut. Enkä usko, että Michael olisi tehnyt lapsia Debbie Rowen kanssa ilman "suurempia tunteita".

• KULISSIA...
        Olen se MJfan! kirjoitti:

En usko, että Michael on noin kylmä ihminen. Onhan sen elämässä ollut paljon naisia esim. Elizabeth Taylor ja Diana Ross, joita Michael on ihan avoimesti ihaillut. Enkä usko, että Michael olisi tehnyt lapsia Debbie Rowen kanssa ilman "suurempia tunteita".

MJn ja Lisa Marien liitto oli. MJ yritti epätoivoisesti pelastaa lapsiseksi skandaaleissa tahriintunutta imagoaan.

Eiköhän se nyt ole ilmeistä ettei Michael ole naisista kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.

• Rowe on
        Olen se MJfan! kirjoitti:

vuokrakohtu ja lapsikauppias.

• Smelly
        KULISSIA... kirjoitti:

MJn ja Lisa Marien liitto oli. MJ yritti epätoivoisesti pelastaa lapsiseksi skandaaleissa tahriintunutta imagoaan.

Eiköhän se nyt ole ilmeistä ettei Michael ole naisista kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.

Jostain ihmeellisesti syystä mä alan oikeesti jo nauttii tosta eräiden "kyllä minä tiedän kun seiskassa niin luki" asenteesta, kun kuitenkin te ootte niin pihalla kuin lumiukko :D

Kyllä varmaan Lisa-Mariellakin oli oma lehmä ojassa kun Michaelin kanssa naimisiin meni. LM kuitenkin tunnetaan aina "se Elviksen tytär" ja on epätoivoisesti yrittäny saada omaa uraa menestyvänä laulajana... siinä paremmin tai heikoimmin onnistuen.

"Eiköhän se nyt ole ilmeistä ettei Michael ole naisista kiinnostunut seksuaalisessa mielessä."

Voi kuule kun tietäsit edes mistä puhut!

• Dangera
        Rowe on kirjoitti:

vuokrakohtu ja lapsikauppias.

..on myös kertonut, että heillä oli ihan oikea avioliitto josta myös Michael vaikutti nauttivan.
        Totuutta ei voi tietää, mutta on typerää ajatella, ettei Michaelilla olisi lainkaan inhimillisiä tunteita, että kaikki olisi aina hyväksikäyttöä.

Ennen Lisaa on myös ollu esim. Tatiana ja Heather Mills. En usko että Lisa on ollut ainoa nainen. Sekin on mielestäni aika älytöntä kun ihmiset huolehtii siitä, onko Michaelilla ollenkaan seksiä jonkun naisensa kanssa!

• Smelly
        Dangera kirjoitti:

..on myös kertonut, että heillä oli ihan oikea avioliitto josta myös Michael vaikutti nauttivan.
        Totuutta ei voi tietää, mutta on typerää ajatella, ettei Michaelilla olisi lainkaan inhimillisiä tunteita, että kaikki olisi aina hyväksikäyttöä.

Ennen Lisaa on myös ollu esim. Tatiana ja Heather Mills. En usko että Lisa on ollut ainoa nainen. Sekin on mielestäni aika älytöntä kun ihmiset huolehtii siitä, onko Michaelilla ollenkaan seksiä jonkun naisensa kanssa!

Enpä voisi enempää olla kanssasi samaa mieltä :)

Ja kun mainitsit tuon Tatianan, niin en pitäisi ollenkaan mahdottomuutena, että Tatiana ja Michael ei voisi olla vielä tänä päivänäkin yhdessä, jollei olisi ollut Frank Dileota (joka kuitenkin oli hemmetin hyvä manageri) ja sitä mitä tapahtui Bad-kiertueella.

• ??????????
        Smelly kirjoitti:

Enpä voisi enempää olla kanssasi samaa mieltä :)

Ja kun mainitsit tuon Tatianan, niin en pitäisi ollenkaan mahdottomuutena, että Tatiana ja Michael ei voisi olla vielä tänä päivänäkin yhdessä, jollei olisi ollut Frank Dileota (joka kuitenkin oli hemmetin hyvä manageri) ja sitä mitä tapahtui Bad-kiertueella.

Mitä tapahtui bad-kiertueella?

• Smelly
        ?????????? kirjoitti:

Mitä tapahtui bad-kiertueella?

On siis sama tyttö, jota Michael "jahtaa" The Way You Make Me Feel-videossa ja oli myös mukana Bad-kiertueella kun Michael esitti kyseisen biisin.

Äiti-Katherine kertoi Tatianalle kuinka Michael useesti puhui Tatianasta ja kertoi olleensa rakastunut Tatianaan. Mutta Michael ei koskaan paljastanut tunteitaan suoraan Tatianalle, vaan aina ne meni Tatianan tietoisuuteen Katherinen ja muiden kautta. Kiertueella Tatiana päätti sitten hieman vaihtaa TWYMMF-rutiinia ja suuteli Michaelia kesken esityksen yhdessä konsertissa.

http://mjjpictures.free.fr/bad/tour/twymmf/004.jpg

http://mjjpictures.free.fr/bad/tour/twymmf/005.jpg

Michaelin silloinen manageri, Frank Dileo, ei kuitenkaan kyseisestä "tapahtumasta" pitänyt, koska ei halunnut minkään häiritsevän Michaelia ja meneillään olevaa kiertuetta. Ja niin Tatiana oli ulkona kesken kiertueen.

• MJJ<3
        Smelly kirjoitti:

On siis sama tyttö, jota Michael "jahtaa" The Way You Make Me Feel-videossa ja oli myös mukana Bad-kiertueella kun Michael esitti kyseisen biisin.

Äiti-Katherine kertoi Tatianalle kuinka Michael useesti puhui Tatianasta ja kertoi olleensa rakastunut Tatianaan. Mutta Michael ei koskaan paljastanut tunteitaan suoraan Tatianalle, vaan aina ne meni Tatianan tietoisuuteen Katherinen ja muiden kautta. Kiertueella Tatiana päätti sitten hieman vaihtaa TWYMMF-rutiinia ja suuteli Michaelia kesken esityksen yhdessä konsertissa.

Michaelin silloinen manageri, Frank Dileo, ei kuitenkaan kyseisestä "tapahtumasta" pitänyt, koska ei halunnut minkään häiritsevän Michaelia ja meneillään olevaa kiertuetta. Ja niin Tatiana oli ulkona kesken kiertueen.

Kyllä oli surullinen rakkaustarina :'(( Voi h*elvetti , mä haluan olla toi Tatiana tossa kuvassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

• MJJ<3
        KULISSIA... kirjoitti:

Heiheihei .. Enpä nyt oiken usko , MJ ei ole homo , mieti nyt vähän itekkin .. Michael Jackson , popin kuningas , kolmen lapsen isä ..... HOMO ? Eei , ei tule kesää ;)

• MJJ<3
        MJJ<3 kirjoitti:

Kyllä oli surullinen rakkaustarina :'(( Voi h*elvetti , mä haluan olla toi Tatiana tossa kuvassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

H*lvetti , anteeksi vain :D

• MJJ<3

• MJJ<3

• UUUUUUUUUUUU..
        Smelly kirjoitti:

No jo on munaton mies jos ei itse tee päätöksiä siitä ketä haluu tapailla. Jordy oli Michaelin elämän suuri rakkaus. Mies oli niiin onnellisen näköinen kulkiessaan käsikädessä tämän pikkupojan kanssa.

Just katoin youtubesta kun Michael istui 1991 Monacossa WMA juhlissa Jordy sylissään. Prinssi Albert istu vieressä ja häpesi silmät päästään kun Jacko pomputti pikkupoikaa sylkyssään... körö körö kirkkoon...

• .......
        UUUUUUUUUUUU.. kirjoitti:

No jo on munaton mies jos ei itse tee päätöksiä siitä ketä haluu tapailla. Jordy oli Michaelin elämän suuri rakkaus. Mies oli niiin onnellisen näköinen kulkiessaan käsikädessä tämän pikkupojan kanssa.

Just katoin youtubesta kun Michael istui 1991 Monacossa WMA juhlissa Jordy sylissään. Prinssi Albert istu vieressä ja häpesi silmät päästään kun Jacko pomputti pikkupoikaa sylkyssään... körö körö kirkkoon...

Ja vali vali. Oot selkeesti vaan kateellinen.

• MJJ<3
        UUUUUUUUUUUU.. kirjoitti:

tuohon ei osaa muuta kuin nauraa , olet selvästi kateellinen :D munaton mies täällä on ainoastaan sinä ..... valivali :)

• olla homo
        MJJ<3 kirjoitti:

Heiheihei .. Enpä nyt oiken usko , MJ ei ole homo , mieti nyt vähän itekkin .. Michael Jackson , popin kuningas , kolmen lapsen isä ..... HOMO ? Eei , ei tule kesää ;)

MUTTA pedofilia on rikos. Jackon lapset ovat saaneet alkunsa spermapankissa. Niinhän tuo Debbiekin sanoi ettei lapsia saatettu alkuun perinteisin keinoin.

• luontevan,,,,
        Smelly kirjoitti:

näkönen suudelma. Michael näyttää siltä että siltä meinaa laatta lentää kun niin kuvottaa pussata tyttöä.

• Smelly
        luontevan,,,, kirjoitti:

näkönen suudelma. Michael näyttää siltä että siltä meinaa laatta lentää kun niin kuvottaa pussata tyttöä.

Mahdat olla tosi Einstein.

• Dangera
        Smelly kirjoitti:

Mahdat olla tosi Einstein.

räyhähenkiä tänne palstalle taas pesiytynyt.

• Smelly
        Dangera kirjoitti:

räyhähenkiä tänne palstalle taas pesiytynyt.

Eräillä ihmisillä.. Mutta tottahan se on, että suomalaiset on jääräpäisiä. Niille jos punainen on sininen, niin se on ja pysyy vaikka kuinka kasaisit todisteita eteen. Mutta ei se mitään, mä oon ainakin saanut niin hyvät naurut, että jos nauru pidentää ikää niin taidan elää ainakin 150 vuotiaaksi :D Ja pakkohan se on toista mollata ja etsiä toisesta virheitä, jos oma elämä ei ole minkään mainitsemisen arvoinen.

• MJJ<3
        Smelly kirjoitti:

Eräillä ihmisillä.. Mutta tottahan se on, että suomalaiset on jääräpäisiä. Niille jos punainen on sininen, niin se on ja pysyy vaikka kuinka kasaisit todisteita eteen. Mutta ei se mitään, mä oon ainakin saanut niin hyvät naurut, että jos nauru pidentää ikää niin taidan elää ainakin 150 vuotiaaksi :D Ja pakkohan se on toista mollata ja etsiä toisesta virheitä, jos oma elämä ei ole minkään mainitsemisen arvoinen.

Minusta tuntuu että näiden pitää aina jankuttaa samoja asiota , samaisissa mollauksissa .......... onneksi olkoon vaan , kyllä minä olen myös nauranut , ja minä elän ihan varmana 2000 - vuotiaaksi , jos nämä jatkaa tätä .....

• **naurut***
        MJJ<3 kirjoitti:

Minusta tuntuu että näiden pitää aina jankuttaa samoja asiota , samaisissa mollauksissa .......... onneksi olkoon vaan , kyllä minä olen myös nauranut , ja minä elän ihan varmana 2000 - vuotiaaksi , jos nämä jatkaa tätä .....

Saa kun seuraa Michael Jacksonin säälittävien kulissien romahtamista. Uskomatonta komediaa! Hupia tulee riittämään Jackon vajotessaan yhä syvemmälle harhaiseen maailmaansa.

Lisähuvitusta tarjoavat epätoivoiset fanit, jotka sokeasti uskovat sammuneeseen tähteen, hehkuttavat 25 vuotta sitten tehtyä levyä sismmässään tietäen, että Jacksonin comeback ei tule koskaan toteutumaan.

• MJJ<3
        Smelly kirjoitti:

ONKO MJ OLLUT JOSKUS MADONNAN KANSSA ?????? ! HERRANJUMALA , ONKO ?

• MJJ<3
        **naurut*** kirjoitti:

Saa kun seuraa Michael Jacksonin säälittävien kulissien romahtamista. Uskomatonta komediaa! Hupia tulee riittämään Jackon vajotessaan yhä syvemmälle harhaiseen maailmaansa.

Lisähuvitusta tarjoavat epätoivoiset fanit, jotka sokeasti uskovat sammuneeseen tähteen, hehkuttavat 25 vuotta sitten tehtyä levyä sismmässään tietäen, että Jacksonin comeback ei tule koskaan toteutumaan.

Pelottaako ? Valitettavasti pelkosi on käynyt jo toteen , sillä Thriller 25 on jo ainakin Suomalaisten sydämmissä :) ollaampa "epätoivoisia faneja" kun hehkutetaan täällä siitä sun tästä Michaeliin liittyvästä ;) Kannattaisi nauraa sellaisille jutuille , jotka ovat oikeasti totta , nimittäin minä nauran tolle , että tuo eu ole totta :DD

• MJ-Fani jo v.2007
        MJJ<3 kirjoitti:

Et onko ollu sillai ihan suhteessa,mut siis onhan ne käynnyt kaikissa juhlissa/gaaloissa yms. yhdessä,en tiedä enempää,enkä oikeastaan haluaiskaan koska en vaan voi sietää Madonnaa!

Niin ja on tosta nyt saannukki naurut ku yhet ne vaan jaksaa valitellaxD
        Ei herran jumala!
        Ja joku sanoi,että "ei se tule se Jacksonin comeback koskaan toteutumaankaan",ni sano minun sanonneen niin ootappa vaan vähän aikaa niin näet omin silmin sitten itse,EIKÄ TARTTE enää sit valittaa! xD :`DDD
        Eikä siihen mene enää todellakaan vuosia!

• Smelly
        MJJ<3 kirjoitti:

No onhan ne muutamissa paikoissa liikkunut yhdessä aikoinaan. Ja ensin In The Closet-biisiä suunniteltiin Michael-Madonna duetoksi, mutta se suunnitelma sitten jäi.

• MJJ<3
        MJ-Fani jo v.2007 kirjoitti:

Et onko ollu sillai ihan suhteessa,mut siis onhan ne käynnyt kaikissa juhlissa/gaaloissa yms. yhdessä,en tiedä enempää,enkä oikeastaan haluaiskaan koska en vaan voi sietää Madonnaa!

Niin ja on tosta nyt saannukki naurut ku yhet ne vaan jaksaa valitellaxD
        Ei herran jumala!
        Ja joku sanoi,että "ei se tule se Jacksonin comeback koskaan toteutumaankaan",ni sano minun sanonneen niin ootappa vaan vähän aikaa niin näet omin silmin sitten itse,EIKÄ TARTTE enää sit valittaa! xD :`DDD
        Eikä siihen mene enää todellakaan vuosia!

on ihan peräsuolesta .......

• Smelly
        MJJ<3 kirjoitti:

on ihan peräsuolesta .......

Ei millään pahalla, mutta jos sä haluat muiden kunnioittavan Michaelia, niin myös sun on kunnioitettava muita artisteja.

Ja siksi toisekseen, Madonna on hemmetin hyvä artisti. Biisit on hittejä toinen toisensa jälkeen, mikä voi kyllä osaksi senkin ansioista, että se lyöttäytyy yhteen nuorempien "tän päivän" artistien kanssa kuten esim. Justin Timberlaken. Ja saa radiosoittoa aivan tolkuttomasti.

• Lenny
        Smelly kirjoitti:

Eli siis missä voin kattoa ton kyseisen oprah - Lisa marie- pätkän??? Yritin ettiä mutta en löytäny ainakaan youtubesta.. :(

• MJJ<3
        Smelly kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta jos sä haluat muiden kunnioittavan Michaelia, niin myös sun on kunnioitettava muita artisteja.

Ja siksi toisekseen, Madonna on hemmetin hyvä artisti. Biisit on hittejä toinen toisensa jälkeen, mikä voi kyllä osaksi senkin ansioista, että se lyöttäytyy yhteen nuorempien "tän päivän" artistien kanssa kuten esim. Justin Timberlaken. Ja saa radiosoittoa aivan tolkuttomasti.

Joo , toi nyt oli sellanen heitto vaan , koska en yksinkertaisesti jaksa enää noita valituksia ..... Joojoo , kyllä Madonnan biisejä sinne minunkin musamakuuni kuuluu , mutta anteeksi vaan , jos nyt tästä loukkaannuitte ;)
        parempi niin , että kaikki kunnioittasisivat muiden omia juttuja , vaikka parashan minä olen tästä puhumaan .... (:

• Sisse
        Lenny kirjoitti:

Eli siis missä voin kattoa ton kyseisen oprah - Lisa marie- pätkän??? Yritin ettiä mutta en löytäny ainakaan youtubesta.. :(

Olisi tosiaan kiva nähdä tuo kyseinen pätkä, laittakaa joku linkki jos satutte tietämään, olis kiva kattoa se ite :)
        Niin, ja kai te kaikki ootte nähny sen pätkän youtubessa "Lisa Marie Presley talks about his marriage with Michael Jackson" tms? Ei kuulosta kauheen kivalta, Lisa vaikuttaa todellakin siltä kuin se häpeäisi sitä että on ollu naimisissa Michaelin kanssa! tai ainakin katuisi sitä tms. Ja Diane Sawyer se vasta mulkku ämmä onkin!! Toiv. Michael itse ei oo koskaan joutunu näkemään tota.. Ilm. se oli tosi rakastunut Lisaan aikanaan..

• ollenkaan
        MJJ<3 kirjoitti:

jos se olis homo. Monet lahjakkaat miehet on. Siitä on huhuttu 70-luvulta lähtien. Sen avioliitossa syntyneet lapset on tehty keinohedelmöityksellä ja on valkoihoisia. Eli ei se niin kaukaa haettua ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe