Venäjä

hävis !

Noh eikös se nii vaa mee ettei aina voi voittaa.
Mut pääasiahan on, että NATSIT ei voita finaalia !!!

Näin tänään.

6

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asifsajmn

Eiköhän ne nykypäivän natsit löydy ihan jostain lähempää kun Saksanmaalta. Yli 63 vuotta Hitlerin kaatumisesta ja puhutaan Euroopan suurimmasta ja eniten kaikilla saroilla saavutuksia saaneesta maasta, ja aina tää natsikortti sieltä jostain nousee!

Get over it.

• Onnea Saksalle!!!

Jep. Kyllä natsit heiluvat nykyään lähinnä Venäjällä ja toivon mukaan pysyvät siellä, vaikka elävätkin hyvin samanlaista kansallisen itsetunnon kohootuksen aikaa kuin saksalaiset maailmasotein välisenä aikana. Oli todellinen siunaus (anteeksi ilmaus), että Venäjä hävisi.

Toivotan onnea saksalaisille.

• KDS

Tiesitkös muuten että saksalaiset lähinnä häpeävät natsiaikaa?

• Historianope

Miksi ihmeessä tällä palstalla aina puhutaan asioista, joilla ei ole mitään tekemistä jalkapallon kanssa? Natsien valtakausi kuuluu historiaan, samoin kuin vaikka Pax Romanum, suuret löytöretket, tai Tukholman verilöyly. Voitaisiinko pysyä aiheessa, eli sehän on edelleen: kansainvälinen jalkapallo. Vai mitä?

• Marienhof

miksi aina otetaan esille natsien teot ja unohdetaan muut kuten Josif Stalin, Jean-Bedel Bokassa, Idi Amin ym. hirmuhallitsijat jotka myöskin tapattivat miljoonia ihmisiä.

• tuota miettinyt,

että esim. Stalin tapatti,jos en aivan väärin muista,niin joidenkin laskelmien mukaan jopa 200 miljoonaa ihmistä.Ja olihan Kiinallakin oma Mao Zedonginsa...Hitlerin järjestelmällinen juutalaisviha oli kuitenkin jotain niin järjetöntä,kun taas Venäjällä ja Kiinassa ihmisiä kuoli jo paljon nälkään epäonnistuneiden yhteisomistusmaanviljely-yrityksien vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1887
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1031
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      886
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe