Miksi UseNeXT tietokone ohjelma on maksulinen!
Miksi UseNeXT tietokone ohjelma on maksulinen
15
588
Vastaukset
- se ole
sinä tiedä! älä kysy tyhmä kysymys! sine mene alas ota polvi alle ja hompsu pippeli varovasti huulen väliin niin sprurits töhnä lentää sun suuhun ja humppu ukko laittaa seteli rahan sulle käteen
sitten ei tartte enää itkeä byhyhyy kun kaikki maksa nii vittu perkelesti paljo raha kun on maksu väline taskussa ja sen voi anta myynti tykille 3 kaliaan ja computter ohelmiin- Olet sairas mies!
HAKEUDU HOITOON MIELISAIRAS!
Olen tilanut sinulle pakkkohoidon, ja tiedän missä asut, joten kohta olet pakkohoidossa hesperian mielisairaalassa minne kuulutkin ongelmiesi takia! - sina maksa
Olet sairas mies! kirjoitti:
HAKEUDU HOITOON MIELISAIRAS!
Olen tilanut sinulle pakkkohoidon, ja tiedän missä asut, joten kohta olet pakkohoidossa hesperian mielisairaalassa minne kuulutkin ongelmiesi takia!reikä jolla sinu otta puuro sissään
ja
reikä jolla sinu paina puuro ullos
ne kaksi ole sinu maksu valuutta. 2 maksu väline!sine rikas mies! - Näin parenpi se on
sina maksa kirjoitti:
reikä jolla sinu otta puuro sissään
ja
reikä jolla sinu paina puuro ullos
ne kaksi ole sinu maksu valuutta. 2 maksu väline!sine rikas mies!Mielisairaala maksaa ruokasi suomen valtion maksuun eikä sinun täydy syödä pippeliäsi!
Mielisairaalassa saat haastaa riitaa niin paljon kun haluat sielä sinua ymmärretään parenmin kun tällä xboxi palstalla jonne olet kirjoittanut hävytömisä pippelin syönti uhkauksia millä ei ole mitään tekemistä xboxin ja sen pelien kanssa! - raha tule!
Näin parenpi se on kirjoitti:
Mielisairaala maksaa ruokasi suomen valtion maksuun eikä sinun täydy syödä pippeliäsi!
Mielisairaalassa saat haastaa riitaa niin paljon kun haluat sielä sinua ymmärretään parenmin kun tällä xboxi palstalla jonne olet kirjoittanut hävytömisä pippelin syönti uhkauksia millä ei ole mitään tekemistä xboxin ja sen pelien kanssa!kun sinu otta humppu äijän pippeli kielen päälle ja ime ja niele ei sinu tartte osta ruoka aine eikä keitto väline kun nami ravinto tahna valua nielu risoille melken kun kosmo nautille. mutta kosmo nautti ime ja nuole protini tahnaa aluminum tuubi ja sinu ime suolanen nahka tuubi sekä myös räki happy karvoja
- Sairas tapaus!
raha tule! kirjoitti:
kun sinu otta humppu äijän pippeli kielen päälle ja ime ja niele ei sinu tartte osta ruoka aine eikä keitto väline kun nami ravinto tahna valua nielu risoille melken kun kosmo nautille. mutta kosmo nautti ime ja nuole protini tahnaa aluminum tuubi ja sinu ime suolanen nahka tuubi sekä myös räki happy karvoja
Lopeta riidan haasto tai ilmoitan siitä polisille!
- sano!
Sairas tapaus! kirjoitti:
Lopeta riidan haasto tai ilmoitan siitä polisille!
miks sinä ime pollisin suolanen nahka tuubi?
- Olet kohta haudassa!
sano! kirjoitti:
miks sinä ime pollisin suolanen nahka tuubi?
Varoitus sinulle älä hauku minua pippelin syöjäksi muuten tapan sinut lopeta minun kanssa pelleileminen!
- kräähkrääh
Olet kohta haudassa! kirjoitti:
Varoitus sinulle älä hauku minua pippelin syöjäksi muuten tapan sinut lopeta minun kanssa pelleileminen!
pippeliä syövä horo
olet kuten äitisikin
molemmat olette
tavallisia mulkun lutkuttajia - Toimintaa
kräähkrääh kirjoitti:
pippeliä syövä horo
olet kuten äitisikin
molemmat olette
tavallisia mulkun lutkuttajiaSyö pippelisi ja kuole pois silmieni alta sinä muna pelle!
- ruahallisesti
Toimintaa kirjoitti:
Syö pippelisi ja kuole pois silmieni alta sinä muna pelle!
miksi sinä pippeli syönti homo mies vihasesti huuta ja kiukutta? onko homo happy karva jäänyt sun hammas väli? onko? hammas langa auta taku varmalla!
- Hei sinä vanha veikko
ruahallisesti kirjoitti:
miksi sinä pippeli syönti homo mies vihasesti huuta ja kiukutta? onko homo happy karva jäänyt sun hammas väli? onko? hammas langa auta taku varmalla!
Olet sairas mies rauhoitu itse tai lähetän mielisairaalan hoitajat hakemaan sinut pakkopaidassa avohoitoon!
- motor sport 2
Hei sinä vanha veikko kirjoitti:
Olet sairas mies rauhoitu itse tai lähetän mielisairaalan hoitajat hakemaan sinut pakkopaidassa avohoitoon!
sine taas sano nam yam ja ime ja nielä lisä homo nahka fakotti se myös paina proteeni velli satsi sun nielu risan taakse sit seteli valuuta tule sinu handdu ja sine voi taas mene tori koju osta lapsen leikki auto pelin.
motor sport 2 kirjoitti:
sine taas sano nam yam ja ime ja nielä lisä homo nahka fakotti se myös paina proteeni velli satsi sun nielu risan taakse sit seteli valuuta tule sinu handdu ja sine voi taas mene tori koju osta lapsen leikki auto pelin.
onneks oon tehny hyvän ja pitkän hakemuksen seriffiks, saadaan tämmöset pois.
- fantastista!
BlackGuard kirjoitti:
onneks oon tehny hyvän ja pitkän hakemuksen seriffiks, saadaan tämmöset pois.
On se vaan hieno juttu, että maailmasta vielä löytyy Blackguardin kaltaisia pölkkypääkakaroita tekemään paskahommia ilmaiseksi.
Toivottavasti menee hakemus läpi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366