Miksi UseNeXT tietokone ohjelma on maksulinen

Ihmetelen sitä nyt

Miksi UseNeXT tietokone ohjelma on maksulinen!

15

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ole

      sinä tiedä! älä kysy tyhmä kysymys! sine mene alas ota polvi alle ja hompsu pippeli varovasti huulen väliin niin sprurits töhnä lentää sun suuhun ja humppu ukko laittaa seteli rahan sulle käteen

      sitten ei tartte enää itkeä byhyhyy kun kaikki maksa nii vittu perkelesti paljo raha kun on maksu väline taskussa ja sen voi anta myynti tykille 3 kaliaan ja computter ohelmiin

      • Olet sairas mies!

        HAKEUDU HOITOON MIELISAIRAS!
        Olen tilanut sinulle pakkkohoidon, ja tiedän missä asut, joten kohta olet pakkohoidossa hesperian mielisairaalassa minne kuulutkin ongelmiesi takia!


      • sina maksa
        Olet sairas mies! kirjoitti:

        HAKEUDU HOITOON MIELISAIRAS!
        Olen tilanut sinulle pakkkohoidon, ja tiedän missä asut, joten kohta olet pakkohoidossa hesperian mielisairaalassa minne kuulutkin ongelmiesi takia!

        reikä jolla sinu otta puuro sissään
        ja
        reikä jolla sinu paina puuro ullos

        ne kaksi ole sinu maksu valuutta. 2 maksu väline!sine rikas mies!


      • Näin parenpi se on
        sina maksa kirjoitti:

        reikä jolla sinu otta puuro sissään
        ja
        reikä jolla sinu paina puuro ullos

        ne kaksi ole sinu maksu valuutta. 2 maksu väline!sine rikas mies!

        Mielisairaala maksaa ruokasi suomen valtion maksuun eikä sinun täydy syödä pippeliäsi!
        Mielisairaalassa saat haastaa riitaa niin paljon kun haluat sielä sinua ymmärretään parenmin kun tällä xboxi palstalla jonne olet kirjoittanut hävytömisä pippelin syönti uhkauksia millä ei ole mitään tekemistä xboxin ja sen pelien kanssa!


      • raha tule!
        Näin parenpi se on kirjoitti:

        Mielisairaala maksaa ruokasi suomen valtion maksuun eikä sinun täydy syödä pippeliäsi!
        Mielisairaalassa saat haastaa riitaa niin paljon kun haluat sielä sinua ymmärretään parenmin kun tällä xboxi palstalla jonne olet kirjoittanut hävytömisä pippelin syönti uhkauksia millä ei ole mitään tekemistä xboxin ja sen pelien kanssa!

        kun sinu otta humppu äijän pippeli kielen päälle ja ime ja niele ei sinu tartte osta ruoka aine eikä keitto väline kun nami ravinto tahna valua nielu risoille melken kun kosmo nautille. mutta kosmo nautti ime ja nuole protini tahnaa aluminum tuubi ja sinu ime suolanen nahka tuubi sekä myös räki happy karvoja


      • Sairas tapaus!
        raha tule! kirjoitti:

        kun sinu otta humppu äijän pippeli kielen päälle ja ime ja niele ei sinu tartte osta ruoka aine eikä keitto väline kun nami ravinto tahna valua nielu risoille melken kun kosmo nautille. mutta kosmo nautti ime ja nuole protini tahnaa aluminum tuubi ja sinu ime suolanen nahka tuubi sekä myös räki happy karvoja

        Lopeta riidan haasto tai ilmoitan siitä polisille!


      • sano!
        Sairas tapaus! kirjoitti:

        Lopeta riidan haasto tai ilmoitan siitä polisille!

        miks sinä ime pollisin suolanen nahka tuubi?


      • Olet kohta haudassa!
        sano! kirjoitti:

        miks sinä ime pollisin suolanen nahka tuubi?

        Varoitus sinulle älä hauku minua pippelin syöjäksi muuten tapan sinut lopeta minun kanssa pelleileminen!


      • kräähkrääh
        Olet kohta haudassa! kirjoitti:

        Varoitus sinulle älä hauku minua pippelin syöjäksi muuten tapan sinut lopeta minun kanssa pelleileminen!

        pippeliä syövä horo
        olet kuten äitisikin

        molemmat olette
        tavallisia mulkun lutkuttajia


      • Toimintaa
        kräähkrääh kirjoitti:

        pippeliä syövä horo
        olet kuten äitisikin

        molemmat olette
        tavallisia mulkun lutkuttajia

        Syö pippelisi ja kuole pois silmieni alta sinä muna pelle!


      • ruahallisesti
        Toimintaa kirjoitti:

        Syö pippelisi ja kuole pois silmieni alta sinä muna pelle!

        miksi sinä pippeli syönti homo mies vihasesti huuta ja kiukutta? onko homo happy karva jäänyt sun hammas väli? onko? hammas langa auta taku varmalla!


      • Hei sinä vanha veikko
        ruahallisesti kirjoitti:

        miksi sinä pippeli syönti homo mies vihasesti huuta ja kiukutta? onko homo happy karva jäänyt sun hammas väli? onko? hammas langa auta taku varmalla!

        Olet sairas mies rauhoitu itse tai lähetän mielisairaalan hoitajat hakemaan sinut pakkopaidassa avohoitoon!


      • motor sport 2
        Hei sinä vanha veikko kirjoitti:

        Olet sairas mies rauhoitu itse tai lähetän mielisairaalan hoitajat hakemaan sinut pakkopaidassa avohoitoon!

        sine taas sano nam yam ja ime ja nielä lisä homo nahka fakotti se myös paina proteeni velli satsi sun nielu risan taakse sit seteli valuuta tule sinu handdu ja sine voi taas mene tori koju osta lapsen leikki auto pelin.


      • motor sport 2 kirjoitti:

        sine taas sano nam yam ja ime ja nielä lisä homo nahka fakotti se myös paina proteeni velli satsi sun nielu risan taakse sit seteli valuuta tule sinu handdu ja sine voi taas mene tori koju osta lapsen leikki auto pelin.

        onneks oon tehny hyvän ja pitkän hakemuksen seriffiks, saadaan tämmöset pois.


      • fantastista!
        BlackGuard kirjoitti:

        onneks oon tehny hyvän ja pitkän hakemuksen seriffiks, saadaan tämmöset pois.

        On se vaan hieno juttu, että maailmasta vielä löytyy Blackguardin kaltaisia pölkkypääkakaroita tekemään paskahommia ilmaiseksi.

        Toivottavasti menee hakemus läpi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe