Miksi UseNeXT tietokone ohjelma on maksulinen

Ihmetelen sitä nyt

Miksi UseNeXT tietokone ohjelma on maksulinen!

15

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ole

sinä tiedä! älä kysy tyhmä kysymys! sine mene alas ota polvi alle ja hompsu pippeli varovasti huulen väliin niin sprurits töhnä lentää sun suuhun ja humppu ukko laittaa seteli rahan sulle käteen

sitten ei tartte enää itkeä byhyhyy kun kaikki maksa nii vittu perkelesti paljo raha kun on maksu väline taskussa ja sen voi anta myynti tykille 3 kaliaan ja computter ohelmiin

• Olet sairas mies!

HAKEUDU HOITOON MIELISAIRAS!
        Olen tilanut sinulle pakkkohoidon, ja tiedän missä asut, joten kohta olet pakkohoidossa hesperian mielisairaalassa minne kuulutkin ongelmiesi takia!

• sina maksa
        Olet sairas mies! kirjoitti:

HAKEUDU HOITOON MIELISAIRAS!
        Olen tilanut sinulle pakkkohoidon, ja tiedän missä asut, joten kohta olet pakkohoidossa hesperian mielisairaalassa minne kuulutkin ongelmiesi takia!

reikä jolla sinu otta puuro sissään
        ja
        reikä jolla sinu paina puuro ullos

ne kaksi ole sinu maksu valuutta. 2 maksu väline!sine rikas mies!

• Näin parenpi se on
        sina maksa kirjoitti:

reikä jolla sinu otta puuro sissään
        ja
        reikä jolla sinu paina puuro ullos

ne kaksi ole sinu maksu valuutta. 2 maksu väline!sine rikas mies!

Mielisairaala maksaa ruokasi suomen valtion maksuun eikä sinun täydy syödä pippeliäsi!
        Mielisairaalassa saat haastaa riitaa niin paljon kun haluat sielä sinua ymmärretään parenmin kun tällä xboxi palstalla jonne olet kirjoittanut hävytömisä pippelin syönti uhkauksia millä ei ole mitään tekemistä xboxin ja sen pelien kanssa!

• raha tule!
        Näin parenpi se on kirjoitti:

Mielisairaala maksaa ruokasi suomen valtion maksuun eikä sinun täydy syödä pippeliäsi!
        Mielisairaalassa saat haastaa riitaa niin paljon kun haluat sielä sinua ymmärretään parenmin kun tällä xboxi palstalla jonne olet kirjoittanut hävytömisä pippelin syönti uhkauksia millä ei ole mitään tekemistä xboxin ja sen pelien kanssa!

kun sinu otta humppu äijän pippeli kielen päälle ja ime ja niele ei sinu tartte osta ruoka aine eikä keitto väline kun nami ravinto tahna valua nielu risoille melken kun kosmo nautille. mutta kosmo nautti ime ja nuole protini tahnaa aluminum tuubi ja sinu ime suolanen nahka tuubi sekä myös räki happy karvoja

• Sairas tapaus!
        raha tule! kirjoitti:

kun sinu otta humppu äijän pippeli kielen päälle ja ime ja niele ei sinu tartte osta ruoka aine eikä keitto väline kun nami ravinto tahna valua nielu risoille melken kun kosmo nautille. mutta kosmo nautti ime ja nuole protini tahnaa aluminum tuubi ja sinu ime suolanen nahka tuubi sekä myös räki happy karvoja

Lopeta riidan haasto tai ilmoitan siitä polisille!

• sano!
        Sairas tapaus! kirjoitti:

Lopeta riidan haasto tai ilmoitan siitä polisille!

miks sinä ime pollisin suolanen nahka tuubi?

• Olet kohta haudassa!
        sano! kirjoitti:

miks sinä ime pollisin suolanen nahka tuubi?

Varoitus sinulle älä hauku minua pippelin syöjäksi muuten tapan sinut lopeta minun kanssa pelleileminen!

• kräähkrääh
        Olet kohta haudassa! kirjoitti:

Varoitus sinulle älä hauku minua pippelin syöjäksi muuten tapan sinut lopeta minun kanssa pelleileminen!

pippeliä syövä horo
        olet kuten äitisikin

molemmat olette
        tavallisia mulkun lutkuttajia

• Toimintaa
        kräähkrääh kirjoitti:

pippeliä syövä horo
        olet kuten äitisikin

molemmat olette
        tavallisia mulkun lutkuttajia

Syö pippelisi ja kuole pois silmieni alta sinä muna pelle!

• ruahallisesti
        Toimintaa kirjoitti:

Syö pippelisi ja kuole pois silmieni alta sinä muna pelle!

miksi sinä pippeli syönti homo mies vihasesti huuta ja kiukutta? onko homo happy karva jäänyt sun hammas väli? onko? hammas langa auta taku varmalla!

• Hei sinä vanha veikko
        ruahallisesti kirjoitti:

miksi sinä pippeli syönti homo mies vihasesti huuta ja kiukutta? onko homo happy karva jäänyt sun hammas väli? onko? hammas langa auta taku varmalla!

Olet sairas mies rauhoitu itse tai lähetän mielisairaalan hoitajat hakemaan sinut pakkopaidassa avohoitoon!

• motor sport 2
        Hei sinä vanha veikko kirjoitti:

Olet sairas mies rauhoitu itse tai lähetän mielisairaalan hoitajat hakemaan sinut pakkopaidassa avohoitoon!

sine taas sano nam yam ja ime ja nielä lisä homo nahka fakotti se myös paina proteeni velli satsi sun nielu risan taakse sit seteli valuuta tule sinu handdu ja sine voi taas mene tori koju osta lapsen leikki auto pelin.

• motor sport 2 kirjoitti:

sine taas sano nam yam ja ime ja nielä lisä homo nahka fakotti se myös paina proteeni velli satsi sun nielu risan taakse sit seteli valuuta tule sinu handdu ja sine voi taas mene tori koju osta lapsen leikki auto pelin.

onneks oon tehny hyvän ja pitkän hakemuksen seriffiks, saadaan tämmöset pois.

• fantastista!
        BlackGuard kirjoitti:

onneks oon tehny hyvän ja pitkän hakemuksen seriffiks, saadaan tämmöset pois.

On se vaan hieno juttu, että maailmasta vielä löytyy Blackguardin kaltaisia pölkkypääkakaroita tekemään paskahommia ilmaiseksi.

Toivottavasti menee hakemus läpi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4332
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      44
      2721
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1642
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79