Mistä voi tiedustella Usan valtiossa olevaa pankkitilia jos tilinumeroa ei ole enää tallella ja pankin nimi on epäselvä/ei muista tarkasti. Asia on tärkeä koska minulla pitäisi 0lla yli satatuhatta markkaa vastaava määrä rahaa. siellä on vanhoja palkkoja ym. Hakeeko New Yorkin poliisi jos pyytää heitä selvitttämään. Ja samalla vanhan sosiaaaliturvatunnuksen jolla voi kysellä pankeista. olen kysellyt monista paikoista he kehottavat ottamaaan lakimiehen kautta. onko muutA MAHDOLLISUUTTA RAHOIHIN. Pitääkö maksaa usa laisista säästöistä veroa suomeen sillä nyt asun vakituisesti suomessa.kertokaa kokemuksista te jotka olette asuneet New Yorkissä miten menetellä.Minulla on noloa kysellä koska olen vähän aikaa ollut jopa vankilassa Usassa.nykyisin olen kummminkin työelämässä normaalisti ja vankilassa olon ei pitäisi vaikuttaa. Usassa huomasin että minulla on ollut aijemmin työn saanti vaikeata mutta kumminkin sain työtä kun en valitellut hommista, niistä olen laillisesti tienannut kumminkin. Samalla kiinnnostaa tietää mistä kautta voi tarkistaa oman Usan tulevan eläkken (vastaa samaa kuin eläketurvakeskus suomessa) vastatkaa jotka tietävät
rahat hukassa
pihi eläjä
9
402
Vastaukset
- AngelicBat
....toi liittyy papukaijoihin?
- tuohtunut
Niin miten sokeita palstan lukijat ovat kun eivät osaa oikeisiin paikkoihin kysymyksiä heittäää!!!!!???Täällähän keskustellaan papuklaijoista ei mistään kadonneista rahoista!!!HELOOOOO!!!
- ttt
ttt
- fff
fff
- yyy
yyy
- fff
fff
- iii
iii
- bbbb
bbbb
- 222
222
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029