rahat hukassa

pihi eläjä

Mistä voi tiedustella Usan valtiossa olevaa pankkitilia jos tilinumeroa ei ole enää tallella ja pankin nimi on epäselvä/ei muista tarkasti. Asia on tärkeä koska minulla pitäisi 0lla yli satatuhatta markkaa vastaava määrä rahaa. siellä on vanhoja palkkoja ym. Hakeeko New Yorkin poliisi jos pyytää heitä selvitttämään. Ja samalla vanhan sosiaaaliturvatunnuksen jolla voi kysellä pankeista. olen kysellyt monista paikoista he kehottavat ottamaaan lakimiehen kautta. onko muutA MAHDOLLISUUTTA RAHOIHIN. Pitääkö maksaa usa laisista säästöistä veroa suomeen sillä nyt asun vakituisesti suomessa.kertokaa kokemuksista te jotka olette asuneet New Yorkissä miten menetellä.Minulla on noloa kysellä koska olen vähän aikaa ollut jopa vankilassa Usassa.nykyisin olen kummminkin työelämässä normaalisti ja vankilassa olon ei pitäisi vaikuttaa. Usassa huomasin että minulla on ollut aijemmin työn saanti vaikeata mutta kumminkin sain työtä kun en valitellut hommista, niistä olen laillisesti tienannut kumminkin. Samalla kiinnnostaa tietää mistä kautta voi tarkistaa oman Usan tulevan eläkken (vastaa samaa kuin eläketurvakeskus suomessa) vastatkaa jotka tietävät

9

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AngelicBat

....toi liittyy papukaijoihin?

• tuohtunut

Niin miten sokeita palstan lukijat ovat kun eivät osaa oikeisiin paikkoihin kysymyksiä heittäää!!!!!???Täällähän keskustellaan papuklaijoista ei mistään kadonneista rahoista!!!HELOOOOO!!!

• ttt

ttt

• fff

fff

• yyy

yyy

• fff

fff

• iii

iii

• bbbb

bbbb

• 222

222

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56