Oulu miittiä pukkais taas

Elikkäs siiton jo vuosi vierähtäny ku miitattiin viimeksi, nyt oiski sitte taas ajankohtasta miitata. 8.8 ois tarkotus miitata ja varmaanki paikka vois olla sama ku viime kesänä elikkäs Sokerijussin patio, mikäli ilima on vaan semmonen ettei vettä tuu läheskää nii palio ku nyt viime päivinä.
Tarkkaa kelloaikaa vois miettiä sitte yhessä kunhan porukka ilimottellee löytyykö kiinnostusta =)
Elikkä laittakapaa nimiä jos ootta kiinnostuneita!!

41

10203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenniiiiiiih

      uuh zannu mahtavaa =) Tää on mukana.

      • ...mutta aina pienellä työvarauksella. ja sillä, ettei naaraat kaikki mee taas puihin viime hetkellä.


    • Dwn(m)

      Mukana ollaan, jossei mittään ihme esteitä tuu.

    • jos ehtii töiltä

    • paikalla ellei kummempia tapahu...

    • Mekin oltais mahdollisesti tulossa jos aikataulu antaa myöten (:

      • ih-ku

        Tää tullee kans jos A)ukko ei oo iltavuorosa B)jos ukko on iltavuorosa,ni saan hankittua lapsenlikan C)emmää keksi tähä muuta viu tylsää...enköhä mie tuu..selitykset sikseen:DD


    • katsoin almanakasta ja koska se näyttää osuvan perjantaille niin mukana ollaan. =o)
      ja kuhanse on vaan illasta koska mulla kuiteski viimeistää kolmelta päättyypi työt. =D

    • Chloi

      Juu eiköhän sitä täältäkin paikalle ilmaannuta, mikäli kellonaika sattuu passaamaan töiden puolesta.

    • ..kerra käsketää :P

    • Eiköhän sitä tule paikalle ilmaannuttua.

    • zannu

      hyvähyvä kiva kiva :) teitä o jo mukavasti ilimottanu tulosa...kiva saaha "uusia" miittiläisiäki mukkaa =)

      • zzannu, veit jalat suustani...todellaki uutta populaa ois kiva nähä...


    • Mietittii että jos tuossa 20.00 pyrittäs kömpii mönkii sinne sokerijussin patiolle. Jos nyt joku ei ihan siihen pääse niin tullee sitte pikkasen jäläkijunassa. Mutta laittaa vaikka tähän ketjuun jos tuutte myöhemmin niin tiijetään ketä on vielä tulolla.

      Ja toki mieluusti lissää porukkaa mukkaa vielä, olokaapa innokaita tulemaan, ei näitä miittejä niin turhan tiuhaan oo =)

    • KKola

      Lomilla oon tuolloin ja maassa. Jotenkas tää onpi mukana :P

    • Espeh

      Katotaan onko yhtä paska kun viimeksi kun moni oli kyttäämässä vain ketä siellä on eikä uskaltaneet tulla seuraan istuun.Ja moni aiko tulla mutta muka ei sit päässytkään.

    • ehkä...

      • CamBoy77

        ois kiva tavata tetä. minä tulen ossin kanssa ossi on tanskandog ni


    • Jos saa Ukolle amman ja muutoinkin aikataulut natsaa...

    • 20-22 näyttäis olevan tulossa mikäli oikee Laskin ja tuo kello 20:00 sopis kyllä mullekki. =o)

      • NiiskuN

        Määki voisin tulla, mutta ko mää en o uus - vaan vanaha, nii emmää taija =)

        Tai no. Oon vissiin mökillä tollon. Van kattotaan.


      • NiiskuN kirjoitti:

        Määki voisin tulla, mutta ko mää en o uus - vaan vanaha, nii emmää taija =)

        Tai no. Oon vissiin mökillä tollon. Van kattotaan.

        toki saa vanahatki tulla ja jos oot maisemissa niin teretulemas vaan =)


      • zannukka kirjoitti:

        toki saa vanahatki tulla ja jos oot maisemissa niin teretulemas vaan =)

        kaikki vaan mukaan ja iloisella mielellä ja mielellään myös postiivisella asenteella. =D


      • karjis
        zannukka kirjoitti:

        toki saa vanahatki tulla ja jos oot maisemissa niin teretulemas vaan =)

        moi zannukka, voitaisko tavata? oon 33v. mies etelä lapista


      • karjis kirjoitti:

        moi zannukka, voitaisko tavata? oon 33v. mies etelä lapista

        Ei tämä mikkää senssipalsta sentää oo!!!


    • Quintus

      Elikkä zannukalle kiitti kutsusta, mahollisesti tulossa.. en varmuutta osaa sanoo.. ehkä fifty-sixty tai jotaki.. näkkyy, jos näkkyy.. heh

    • jos sopii

      ..vois tulla kattelemaan meininkiä,mutta kovin nuorta näyttäs porukka olevan. Sopisko mukaan hieman vanhempi ilopillerinainen.......

      • samaa katselin,kovin on nuorta/nuorekasta;))Siit onkin jo aikaa usiampi vuos,ku Oulus pörräsin..miitissä, ehkäpä se on nyt tosiaan nuorempien vuoro välillä;)) Kuhan lupaatte pitää oikein helskutin hauskaa!!!!!


    • nonii sätiäiset, miitin ajankohta alakas hiipuun lähemmäs ja meitä näyttäs olevan tosi kivasti tulossa ja vieläki mahtuu porukkaa lissää mukkaan :)

      • et Lissää sais ilmaantua porukkaa. mitä enemmän sen paremmin. =D


    • TravellerN

      Sain vapaax ehkä sen illan joten tullaan katseleen..

    • timo_alaviiva

      niin, että sellaista

    • Sepä ois sitte huomenna miitti! Joko on bilekamppeet kateltu valamiiksi ja asenne on kohillaan viettää hauska ja railakas ilta??

      Elikkä kertauksen vuoksi: Miitti on Sokerijussin patiolla taikka sisälle ängätään jos ilima mennee huonoksi klo 20.00 ois tarkotus vyöryä paikalle.

      Porukkaa on ilimottautunu kivasti paikalle ja oiski kiva että ilimottautuneet ilimaantus sinne ja jos nyt sattuu pikkasen myöhästyyn nii ei me kettää kuitenkaa jalakapuuhun sen takia laiteta :)

      Näkyillään perjantaina ja pijetää hauskaa ku sehän me osataan =D

      • ja mukavalla mielellä


      • iliman muuta ja muut iliman :D


      • Quintus

        Malttaakohan tuota ees nukkua ens yönä =D


      • Tulossa näillä näkymin


    • Kiitoksia kaikille miittiin osallistuneille, hauskaa oli ja porukkaakin tosi mukavasti paikalla =)

      • ja kiva ku sai osallistua Mukaa taas. =D


    • pitikö mua muistuttaa jostaki ?

    • arjamo

      luvattu kaunista ilmaakin huomiseksi.eli pidetään hauskaa

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe