Oulu miittiä pukkais taas

Elikkäs siiton jo vuosi vierähtäny ku miitattiin viimeksi, nyt oiski sitte taas ajankohtasta miitata. 8.8 ois tarkotus miitata ja varmaanki paikka vois olla sama ku viime kesänä elikkäs Sokerijussin patio, mikäli ilima on vaan semmonen ettei vettä tuu läheskää nii palio ku nyt viime päivinä.
Tarkkaa kelloaikaa vois miettiä sitte yhessä kunhan porukka ilimottellee löytyykö kiinnostusta =)
Elikkä laittakapaa nimiä jos ootta kiinnostuneita!!

41

9356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenniiiiiiih

      uuh zannu mahtavaa =) Tää on mukana.

      • ...mutta aina pienellä työvarauksella. ja sillä, ettei naaraat kaikki mee taas puihin viime hetkellä.


    • Dwn(m)

      Mukana ollaan, jossei mittään ihme esteitä tuu.

    • jos ehtii töiltä

    • paikalla ellei kummempia tapahu...

    • Mekin oltais mahdollisesti tulossa jos aikataulu antaa myöten (:

      • ih-ku

        Tää tullee kans jos A)ukko ei oo iltavuorosa B)jos ukko on iltavuorosa,ni saan hankittua lapsenlikan C)emmää keksi tähä muuta viu tylsää...enköhä mie tuu..selitykset sikseen:DD


    • katsoin almanakasta ja koska se näyttää osuvan perjantaille niin mukana ollaan. =o)
      ja kuhanse on vaan illasta koska mulla kuiteski viimeistää kolmelta päättyypi työt. =D

    • Chloi

      Juu eiköhän sitä täältäkin paikalle ilmaannuta, mikäli kellonaika sattuu passaamaan töiden puolesta.

    • ..kerra käsketää :P

    • Eiköhän sitä tule paikalle ilmaannuttua.

    • zannu

      hyvähyvä kiva kiva :) teitä o jo mukavasti ilimottanu tulosa...kiva saaha "uusia" miittiläisiäki mukkaa =)

      • zzannu, veit jalat suustani...todellaki uutta populaa ois kiva nähä...


    • Mietittii että jos tuossa 20.00 pyrittäs kömpii mönkii sinne sokerijussin patiolle. Jos nyt joku ei ihan siihen pääse niin tullee sitte pikkasen jäläkijunassa. Mutta laittaa vaikka tähän ketjuun jos tuutte myöhemmin niin tiijetään ketä on vielä tulolla.

      Ja toki mieluusti lissää porukkaa mukkaa vielä, olokaapa innokaita tulemaan, ei näitä miittejä niin turhan tiuhaan oo =)

    • KKola

      Lomilla oon tuolloin ja maassa. Jotenkas tää onpi mukana :P

    • Espeh

      Katotaan onko yhtä paska kun viimeksi kun moni oli kyttäämässä vain ketä siellä on eikä uskaltaneet tulla seuraan istuun.Ja moni aiko tulla mutta muka ei sit päässytkään.

    • ehkä...

      • CamBoy77

        ois kiva tavata tetä. minä tulen ossin kanssa ossi on tanskandog ni


    • Jos saa Ukolle amman ja muutoinkin aikataulut natsaa...

    • 20-22 näyttäis olevan tulossa mikäli oikee Laskin ja tuo kello 20:00 sopis kyllä mullekki. =o)

      • NiiskuN

        Määki voisin tulla, mutta ko mää en o uus - vaan vanaha, nii emmää taija =)

        Tai no. Oon vissiin mökillä tollon. Van kattotaan.


      • NiiskuN kirjoitti:

        Määki voisin tulla, mutta ko mää en o uus - vaan vanaha, nii emmää taija =)

        Tai no. Oon vissiin mökillä tollon. Van kattotaan.

        toki saa vanahatki tulla ja jos oot maisemissa niin teretulemas vaan =)


      • zannukka kirjoitti:

        toki saa vanahatki tulla ja jos oot maisemissa niin teretulemas vaan =)

        kaikki vaan mukaan ja iloisella mielellä ja mielellään myös postiivisella asenteella. =D


      • karjis
        zannukka kirjoitti:

        toki saa vanahatki tulla ja jos oot maisemissa niin teretulemas vaan =)

        moi zannukka, voitaisko tavata? oon 33v. mies etelä lapista


      • karjis kirjoitti:

        moi zannukka, voitaisko tavata? oon 33v. mies etelä lapista

        Ei tämä mikkää senssipalsta sentää oo!!!


    • Quintus

      Elikkä zannukalle kiitti kutsusta, mahollisesti tulossa.. en varmuutta osaa sanoo.. ehkä fifty-sixty tai jotaki.. näkkyy, jos näkkyy.. heh

    • jos sopii

      ..vois tulla kattelemaan meininkiä,mutta kovin nuorta näyttäs porukka olevan. Sopisko mukaan hieman vanhempi ilopillerinainen.......

      • samaa katselin,kovin on nuorta/nuorekasta;))Siit onkin jo aikaa usiampi vuos,ku Oulus pörräsin..miitissä, ehkäpä se on nyt tosiaan nuorempien vuoro välillä;)) Kuhan lupaatte pitää oikein helskutin hauskaa!!!!!


    • nonii sätiäiset, miitin ajankohta alakas hiipuun lähemmäs ja meitä näyttäs olevan tosi kivasti tulossa ja vieläki mahtuu porukkaa lissää mukkaan :)

      • et Lissää sais ilmaantua porukkaa. mitä enemmän sen paremmin. =D


    • TravellerN

      Sain vapaax ehkä sen illan joten tullaan katseleen..

    • timo_alaviiva

      niin, että sellaista

    • Sepä ois sitte huomenna miitti! Joko on bilekamppeet kateltu valamiiksi ja asenne on kohillaan viettää hauska ja railakas ilta??

      Elikkä kertauksen vuoksi: Miitti on Sokerijussin patiolla taikka sisälle ängätään jos ilima mennee huonoksi klo 20.00 ois tarkotus vyöryä paikalle.

      Porukkaa on ilimottautunu kivasti paikalle ja oiski kiva että ilimottautuneet ilimaantus sinne ja jos nyt sattuu pikkasen myöhästyyn nii ei me kettää kuitenkaa jalakapuuhun sen takia laiteta :)

      Näkyillään perjantaina ja pijetää hauskaa ku sehän me osataan =D

      • ja mukavalla mielellä


      • iliman muuta ja muut iliman :D


      • Quintus

        Malttaakohan tuota ees nukkua ens yönä =D


      • Tulossa näillä näkymin


    • Kiitoksia kaikille miittiin osallistuneille, hauskaa oli ja porukkaakin tosi mukavasti paikalla =)

      • ja kiva ku sai osallistua Mukaa taas. =D


    • pitikö mua muistuttaa jostaki ?

    • arjamo

      luvattu kaunista ilmaakin huomiseksi.eli pidetään hauskaa

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe