Olen miettinyt tässä että mitä alkaisin harrastaa mäykkyni kanssa ja mitä? Mitä te toiset harrastatte mäykyn kanssa ja mistä koirakin näyttää pitävän ja tietenkin kouluttaja? :D
Mitä te harrastatte mäykyn kanssa?
13
1256
Vastaukset
- Tahveli1
harrastan oman koirani kanssa mejää. Se on mäykyn nenälle erittäin hyvä harrastus, samoin omistajalle.
- Maurii
Musta mäykky tykkäis ehkä eniten mejästä. Kun mäykythän on metsästyskoiria, niin se olis niille just omiaan ;)Kun niillä on niin tehokas kirsukin :D
- Samun isäntä
Näyttelyt ja mejä on meistä kivoja , nakkikin tykkää . Metsästäjiä kun ei olla
niin luola ja ajotouhut on ihan kaameita.Annamme metsäneläinten elää rauhassa :0) - * :) *
Tottelevaisuuskoulutusta, sekä mejää :)
- mäykky valtaa koko sydämen :)
Harrastan oman mäykkyni kanssa:
*mejää
*näyttelyitä ja mätsäreitä
*tottelevaisuutta
*agilityäkin on kokeiltu
*lenkkeilyä ja muuta arkipäivän touhuilua
Mäyräkoirasta on moneksi. :) - juuhjuuh-
mäykky valtaa koko sydämen :) kirjoitti:
Harrastan oman mäykkyni kanssa:
*mejää
*näyttelyitä ja mätsäreitä
*tottelevaisuutta
*agilityäkin on kokeiltu
*lenkkeilyä ja muuta arkipäivän touhuilua
Mäyräkoirasta on moneksi. :)kun sanoit että agilityaon kokeiltu niin oliko se kivaa ja tykkäsikömäykky siitä hyppelystä...? =)
- ripu
Kääpiön kanssa mejää, kotitokoa ja näyttelyitä, ajoa aloitellaan/ kokeillaan kun saadaan pennut maailmalle ja mamma on toipunut imetyksestä. Standardin kanssa taas luolatouhuja, ajoa, näyttelyitä. Molempien kanssa käydään näin kesällä uimassa, tekee hyvää koiran lihaksille.
Kun viikon vanha pentuni kasvaa, ajattelin sen kanssa lähteä katsomaan mm. palveluskoiraharrastajien penturyhmää.- Mäykky 4ever
Me nautitaan mäykkyjemme kanssa luonnossa olemisesta! Metsälenkit on ihania kun saa vaan painaa menemään...
Virallisesti harrastetaan mejää, ajoa, luolaa ja vesiriistakokeissakin on menestystä tullut. Koska mäykyt (ainakin meidän) niin riistaviettisiä ne todella oikeesti nauttivat kaikista ed mainituista touhuista!
Näyttelyissäkin jonkun verran käyty, mutta ehkä se on enemmänkin meidän ihmisten harrastus ;)
- Maarita
Käydään puolitoistavuotiaan kk-mäykkytytön kanssa treenaamassa tokoa ja syksyllä aloitetaan jälki-hommat jos saadaan jostain hieman ohjausta. Mätsärit ja näyttelyt ovat myös hauskoja mutta enemmän painotetaan tuohon toimintapuoleen. Mäykky on monipuolinen harrastekaveri, vaatii aikasta paljon huumoritajua ja pitkäjänteisyyttä. Mäykky kun ei miellytä ketään muuta kuin itseään.
- Ittellä on
Harrastetaan mun kääpiön kanssa agilityä ja nakki nauttii kovasti. Häntä heiluu aina rataa mennessä ja tehdessä ;)
- pöisiä
Mä harrastan mun 7 kuukautta vanhan lk mäykyn kanssa:
Koirakoulua eli tokoa(ei kilpailuissa)
Agilitya aloitellaan(ei kilpailussa)
Näyttelyitä ja mätsäreitä
Mejää aloitellaan
Ja tietenkin lenkkeilyä,löhöilyä ja muuta aripäivän touhuja
Mäyräkoirani (ainakin omani) on "aina valmiita partiolainen" ja aina valmiina harrastamaan kaikkea mahdollista.
MÄYRÄKOIRASTA KUN ON NIIIIIN MONEKSI!!!!!!!!! - Jemina_
pöisiä kirjoitti:
Mä harrastan mun 7 kuukautta vanhan lk mäykyn kanssa:
Koirakoulua eli tokoa(ei kilpailuissa)
Agilitya aloitellaan(ei kilpailussa)
Näyttelyitä ja mätsäreitä
Mejää aloitellaan
Ja tietenkin lenkkeilyä,löhöilyä ja muuta aripäivän touhuja
Mäyräkoirani (ainakin omani) on "aina valmiita partiolainen" ja aina valmiina harrastamaan kaikkea mahdollista.
MÄYRÄKOIRASTA KUN ON NIIIIIN MONEKSI!!!!!!!!!Missä voi aloittaa harrastamaan esim. agilitya tai mejää. Minulla on kaksi vuotias kk mäykky ja haluaisin alkaa harrastamaan sen kanssa enemmän nyt kun lopetin oman harrastukseni niin voin antaa koiran harrastukselle jakamattoman huomion.
- kerhoon...
Jemina_ kirjoitti:
Missä voi aloittaa harrastamaan esim. agilitya tai mejää. Minulla on kaksi vuotias kk mäykky ja haluaisin alkaa harrastamaan sen kanssa enemmän nyt kun lopetin oman harrastukseni niin voin antaa koiran harrastukselle jakamattoman huomion.
Liity oman asuinalueesi mäyräkoirakerhoon. Yhteystiedot löytyvät rotujärjestön sivuilta ja kaikisssa löytyy MEJÄn harrastusmahdollisuus. Agilityssä tarjonta on hiukan heikompi em. yhdistyksessä, mutta omalta tai lähipaikkakunnilta löytyy varmasti joku kerho joka toimii. Kaikkien kennelpiirisi yhdistysten yhteystiedot löytyvät kennelpiiristäsi, jonka yhteystiedot puolestaan saat Kennelliiton sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819