Olen miettinyt tässä että mitä alkaisin harrastaa mäykkyni kanssa ja mitä? Mitä te toiset harrastatte mäykyn kanssa ja mistä koirakin näyttää pitävän ja tietenkin kouluttaja? :D
Mitä te harrastatte mäykyn kanssa?
juuhjuuh-
131306
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 13
Vanhimmat
harrastan oman koirani kanssa mejää. Se on mäykyn nenälle erittäin hyvä harrastus, samoin omistajalle.
Musta mäykky tykkäis ehkä eniten mejästä. Kun mäykythän on metsästyskoiria, niin se olis niille just omiaan ;)Kun niillä on niin tehokas kirsukin :D
Näyttelyt ja mejä on meistä kivoja , nakkikin tykkää . Metsästäjiä kun ei olla
niin luola ja ajotouhut on ihan kaameita.Annamme metsäneläinten elää rauhassa :0)
Tottelevaisuuskoulutusta, sekä mejää :)
Harrastan oman mäykkyni kanssa:
*mejää
*näyttelyitä ja mätsäreitä
*tottelevaisuutta
*agilityäkin on kokeiltu
*lenkkeilyä ja muuta arkipäivän touhuilua
Mäyräkoirasta on moneksi. :)
kun sanoit että agilityaon kokeiltu niin oliko se kivaa ja tykkäsikömäykky siitä hyppelystä...? =)
Kääpiön kanssa mejää, kotitokoa ja näyttelyitä, ajoa aloitellaan/ kokeillaan kun saadaan pennut maailmalle ja mamma on toipunut imetyksestä. Standardin kanssa taas luolatouhuja, ajoa, näyttelyitä. Molempien kanssa käydään näin kesällä uimassa, tekee hyvää koiran lihaksille.
Kun viikon vanha pentuni kasvaa, ajattelin sen kanssa lähteä katsomaan mm. palveluskoiraharrastajien penturyhmää.
Me nautitaan mäykkyjemme kanssa luonnossa olemisesta! Metsälenkit on ihania kun saa vaan painaa menemään...
Virallisesti harrastetaan mejää, ajoa, luolaa ja vesiriistakokeissakin on menestystä tullut. Koska mäykyt (ainakin meidän) niin riistaviettisiä ne todella oikeesti nauttivat kaikista ed mainituista touhuista!
Näyttelyissäkin jonkun verran käyty, mutta ehkä se on enemmänkin meidän ihmisten harrastus ;)
Käydään puolitoistavuotiaan kk-mäykkytytön kanssa treenaamassa tokoa ja syksyllä aloitetaan jälki-hommat jos saadaan jostain hieman ohjausta. Mätsärit ja näyttelyt ovat myös hauskoja mutta enemmän painotetaan tuohon toimintapuoleen. Mäykky on monipuolinen harrastekaveri, vaatii aikasta paljon huumoritajua ja pitkäjänteisyyttä. Mäykky kun ei miellytä ketään muuta kuin itseään.
Harrastetaan mun kääpiön kanssa agilityä ja nakki nauttii kovasti. Häntä heiluu aina rataa mennessä ja tehdessä ;)
Mä harrastan mun 7 kuukautta vanhan lk mäykyn kanssa:
Koirakoulua eli tokoa(ei kilpailuissa)
Agilitya aloitellaan(ei kilpailussa)
Näyttelyitä ja mätsäreitä
Mejää aloitellaan
Ja tietenkin lenkkeilyä,löhöilyä ja muuta aripäivän touhuja
Mäyräkoirani (ainakin omani) on "aina valmiita partiolainen" ja aina valmiina harrastamaan kaikkea mahdollista.
MÄYRÄKOIRASTA KUN ON NIIIIIN MONEKSI!!!!!!!!!
Missä voi aloittaa harrastamaan esim. agilitya tai mejää. Minulla on kaksi vuotias kk mäykky ja haluaisin alkaa harrastamaan sen kanssa enemmän nyt kun lopetin oman harrastukseni niin voin antaa koiran harrastukselle jakamattoman huomion.
Liity oman asuinalueesi mäyräkoirakerhoon. Yhteystiedot löytyvät rotujärjestön sivuilta ja kaikisssa löytyy MEJÄn harrastusmahdollisuus. Agilityssä tarjonta on hiukan heikompi em. yhdistyksessä, mutta omalta tai lähipaikkakunnilta löytyy varmasti joku kerho joka toimii. Kaikkien kennelpiirisi yhdistysten yhteystiedot löytyvät kennelpiiristäsi, jonka yhteystiedot puolestaan saat Kennelliiton sivuilta.