Mitä te harrastatte mäykyn kanssa?

juuhjuuh-

Olen miettinyt tässä että mitä alkaisin harrastaa mäykkyni kanssa ja mitä? Mitä te toiset harrastatte mäykyn kanssa ja mistä koirakin näyttää pitävän ja tietenkin kouluttaja? :D

13

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahveli1

harrastan oman koirani kanssa mejää. Se on mäykyn nenälle erittäin hyvä harrastus, samoin omistajalle.

• Maurii

Musta mäykky tykkäis ehkä eniten mejästä. Kun mäykythän on metsästyskoiria, niin se olis niille just omiaan ;)Kun niillä on niin tehokas kirsukin :D

• Samun isäntä

Näyttelyt ja mejä on meistä kivoja , nakkikin tykkää . Metsästäjiä kun ei olla
      niin luola ja ajotouhut on ihan kaameita.Annamme metsäneläinten elää rauhassa :0)

• * :) *

Tottelevaisuuskoulutusta, sekä mejää :)

• mäykky valtaa koko sydämen :)

Harrastan oman mäykkyni kanssa:
        *mejää
        *näyttelyitä ja mätsäreitä
        *tottelevaisuutta
        *agilityäkin on kokeiltu
        *lenkkeilyä ja muuta arkipäivän touhuilua
        Mäyräkoirasta on moneksi. :)

• juuhjuuh-
        mäykky valtaa koko sydämen :) kirjoitti:

Harrastan oman mäykkyni kanssa:
        *mejää
        *näyttelyitä ja mätsäreitä
        *tottelevaisuutta
        *agilityäkin on kokeiltu
        *lenkkeilyä ja muuta arkipäivän touhuilua
        Mäyräkoirasta on moneksi. :)

kun sanoit että agilityaon kokeiltu niin oliko se kivaa ja tykkäsikömäykky siitä hyppelystä...? =)

• ripu

Kääpiön kanssa mejää, kotitokoa ja näyttelyitä, ajoa aloitellaan/ kokeillaan kun saadaan pennut maailmalle ja mamma on toipunut imetyksestä. Standardin kanssa taas luolatouhuja, ajoa, näyttelyitä. Molempien kanssa käydään näin kesällä uimassa, tekee hyvää koiran lihaksille.
      Kun viikon vanha pentuni kasvaa, ajattelin sen kanssa lähteä katsomaan mm. palveluskoiraharrastajien penturyhmää.

• Mäykky 4ever

Me nautitaan mäykkyjemme kanssa luonnossa olemisesta! Metsälenkit on ihania kun saa vaan painaa menemään...
        Virallisesti harrastetaan mejää, ajoa, luolaa ja vesiriistakokeissakin on menestystä tullut. Koska mäykyt (ainakin meidän) niin riistaviettisiä ne todella oikeesti nauttivat kaikista ed mainituista touhuista!
        Näyttelyissäkin jonkun verran käyty, mutta ehkä se on enemmänkin meidän ihmisten harrastus ;)

• Maarita

Käydään puolitoistavuotiaan kk-mäykkytytön kanssa treenaamassa tokoa ja syksyllä aloitetaan jälki-hommat jos saadaan jostain hieman ohjausta. Mätsärit ja näyttelyt ovat myös hauskoja mutta enemmän painotetaan tuohon toimintapuoleen. Mäykky on monipuolinen harrastekaveri, vaatii aikasta paljon huumoritajua ja pitkäjänteisyyttä. Mäykky kun ei miellytä ketään muuta kuin itseään.

• Ittellä on

Harrastetaan mun kääpiön kanssa agilityä ja nakki nauttii kovasti. Häntä heiluu aina rataa mennessä ja tehdessä ;)

• pöisiä

Mä harrastan mun 7 kuukautta vanhan lk mäykyn kanssa:
        Koirakoulua eli tokoa(ei kilpailuissa)
        Agilitya aloitellaan(ei kilpailussa)
        Näyttelyitä ja mätsäreitä
        Mejää aloitellaan
        Ja tietenkin lenkkeilyä,löhöilyä ja muuta aripäivän touhuja
        Mäyräkoirani (ainakin omani) on "aina valmiita partiolainen" ja aina valmiina harrastamaan kaikkea mahdollista.
        MÄYRÄKOIRASTA KUN ON NIIIIIN MONEKSI!!!!!!!!!

• Jemina_
        pöisiä kirjoitti:

Mä harrastan mun 7 kuukautta vanhan lk mäykyn kanssa:
        Koirakoulua eli tokoa(ei kilpailuissa)
        Agilitya aloitellaan(ei kilpailussa)
        Näyttelyitä ja mätsäreitä
        Mejää aloitellaan
        Ja tietenkin lenkkeilyä,löhöilyä ja muuta aripäivän touhuja
        Mäyräkoirani (ainakin omani) on "aina valmiita partiolainen" ja aina valmiina harrastamaan kaikkea mahdollista.
        MÄYRÄKOIRASTA KUN ON NIIIIIN MONEKSI!!!!!!!!!

Missä voi aloittaa harrastamaan esim. agilitya tai mejää. Minulla on kaksi vuotias kk mäykky ja haluaisin alkaa harrastamaan sen kanssa enemmän nyt kun lopetin oman harrastukseni niin voin antaa koiran harrastukselle jakamattoman huomion.

• kerhoon...
        Jemina_ kirjoitti:

Missä voi aloittaa harrastamaan esim. agilitya tai mejää. Minulla on kaksi vuotias kk mäykky ja haluaisin alkaa harrastamaan sen kanssa enemmän nyt kun lopetin oman harrastukseni niin voin antaa koiran harrastukselle jakamattoman huomion.

Liity oman asuinalueesi mäyräkoirakerhoon. Yhteystiedot löytyvät rotujärjestön sivuilta ja kaikisssa löytyy MEJÄn harrastusmahdollisuus. Agilityssä tarjonta on hiukan heikompi em. yhdistyksessä, mutta omalta tai lähipaikkakunnilta löytyy varmasti joku kerho joka toimii. Kaikkien kennelpiirisi yhdistysten yhteystiedot löytyvät kennelpiiristäsi, jonka yhteystiedot puolestaan saat Kennelliiton sivuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6775
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6503
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6292
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4092
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2399
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      46
      2138
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      138
      1501
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1462
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe