Mitä te harrastatte mäykyn kanssa?

juuhjuuh-

Olen miettinyt tässä että mitä alkaisin harrastaa mäykkyni kanssa ja mitä? Mitä te toiset harrastatte mäykyn kanssa ja mistä koirakin näyttää pitävän ja tietenkin kouluttaja? :D

13

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahveli1

      harrastan oman koirani kanssa mejää. Se on mäykyn nenälle erittäin hyvä harrastus, samoin omistajalle.

    • Maurii

      Musta mäykky tykkäis ehkä eniten mejästä. Kun mäykythän on metsästyskoiria, niin se olis niille just omiaan ;)Kun niillä on niin tehokas kirsukin :D

    • Samun isäntä

      Näyttelyt ja mejä on meistä kivoja , nakkikin tykkää . Metsästäjiä kun ei olla
      niin luola ja ajotouhut on ihan kaameita.Annamme metsäneläinten elää rauhassa :0)

    • * :) *

      Tottelevaisuuskoulutusta, sekä mejää :)

      • mäykky valtaa koko sydämen :)

        Harrastan oman mäykkyni kanssa:
        *mejää
        *näyttelyitä ja mätsäreitä
        *tottelevaisuutta
        *agilityäkin on kokeiltu
        *lenkkeilyä ja muuta arkipäivän touhuilua
        Mäyräkoirasta on moneksi. :)


      • juuhjuuh-
        mäykky valtaa koko sydämen :) kirjoitti:

        Harrastan oman mäykkyni kanssa:
        *mejää
        *näyttelyitä ja mätsäreitä
        *tottelevaisuutta
        *agilityäkin on kokeiltu
        *lenkkeilyä ja muuta arkipäivän touhuilua
        Mäyräkoirasta on moneksi. :)

        kun sanoit että agilityaon kokeiltu niin oliko se kivaa ja tykkäsikömäykky siitä hyppelystä...? =)


    • ripu

      Kääpiön kanssa mejää, kotitokoa ja näyttelyitä, ajoa aloitellaan/ kokeillaan kun saadaan pennut maailmalle ja mamma on toipunut imetyksestä. Standardin kanssa taas luolatouhuja, ajoa, näyttelyitä. Molempien kanssa käydään näin kesällä uimassa, tekee hyvää koiran lihaksille.
      Kun viikon vanha pentuni kasvaa, ajattelin sen kanssa lähteä katsomaan mm. palveluskoiraharrastajien penturyhmää.

      • Mäykky 4ever

        Me nautitaan mäykkyjemme kanssa luonnossa olemisesta! Metsälenkit on ihania kun saa vaan painaa menemään...
        Virallisesti harrastetaan mejää, ajoa, luolaa ja vesiriistakokeissakin on menestystä tullut. Koska mäykyt (ainakin meidän) niin riistaviettisiä ne todella oikeesti nauttivat kaikista ed mainituista touhuista!
        Näyttelyissäkin jonkun verran käyty, mutta ehkä se on enemmänkin meidän ihmisten harrastus ;)


    • Maarita

      Käydään puolitoistavuotiaan kk-mäykkytytön kanssa treenaamassa tokoa ja syksyllä aloitetaan jälki-hommat jos saadaan jostain hieman ohjausta. Mätsärit ja näyttelyt ovat myös hauskoja mutta enemmän painotetaan tuohon toimintapuoleen. Mäykky on monipuolinen harrastekaveri, vaatii aikasta paljon huumoritajua ja pitkäjänteisyyttä. Mäykky kun ei miellytä ketään muuta kuin itseään.

    • Ittellä on

      Harrastetaan mun kääpiön kanssa agilityä ja nakki nauttii kovasti. Häntä heiluu aina rataa mennessä ja tehdessä ;)

      • pöisiä

        Mä harrastan mun 7 kuukautta vanhan lk mäykyn kanssa:
        Koirakoulua eli tokoa(ei kilpailuissa)
        Agilitya aloitellaan(ei kilpailussa)
        Näyttelyitä ja mätsäreitä
        Mejää aloitellaan
        Ja tietenkin lenkkeilyä,löhöilyä ja muuta aripäivän touhuja
        Mäyräkoirani (ainakin omani) on "aina valmiita partiolainen" ja aina valmiina harrastamaan kaikkea mahdollista.
        MÄYRÄKOIRASTA KUN ON NIIIIIN MONEKSI!!!!!!!!!


      • Jemina_
        pöisiä kirjoitti:

        Mä harrastan mun 7 kuukautta vanhan lk mäykyn kanssa:
        Koirakoulua eli tokoa(ei kilpailuissa)
        Agilitya aloitellaan(ei kilpailussa)
        Näyttelyitä ja mätsäreitä
        Mejää aloitellaan
        Ja tietenkin lenkkeilyä,löhöilyä ja muuta aripäivän touhuja
        Mäyräkoirani (ainakin omani) on "aina valmiita partiolainen" ja aina valmiina harrastamaan kaikkea mahdollista.
        MÄYRÄKOIRASTA KUN ON NIIIIIN MONEKSI!!!!!!!!!

        Missä voi aloittaa harrastamaan esim. agilitya tai mejää. Minulla on kaksi vuotias kk mäykky ja haluaisin alkaa harrastamaan sen kanssa enemmän nyt kun lopetin oman harrastukseni niin voin antaa koiran harrastukselle jakamattoman huomion.


      • kerhoon...
        Jemina_ kirjoitti:

        Missä voi aloittaa harrastamaan esim. agilitya tai mejää. Minulla on kaksi vuotias kk mäykky ja haluaisin alkaa harrastamaan sen kanssa enemmän nyt kun lopetin oman harrastukseni niin voin antaa koiran harrastukselle jakamattoman huomion.

        Liity oman asuinalueesi mäyräkoirakerhoon. Yhteystiedot löytyvät rotujärjestön sivuilta ja kaikisssa löytyy MEJÄn harrastusmahdollisuus. Agilityssä tarjonta on hiukan heikompi em. yhdistyksessä, mutta omalta tai lähipaikkakunnilta löytyy varmasti joku kerho joka toimii. Kaikkien kennelpiirisi yhdistysten yhteystiedot löytyvät kennelpiiristäsi, jonka yhteystiedot puolestaan saat Kennelliiton sivuilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe