Niin lomakertymät 14900 ja lomapäiviä 24 6 kuka osaisi laskea lomapäiväpalkan ??Kiitti jo etukäteen.
Lomarahat
4
913
Vastaukset
- laskelma
Lomapalkan suuruus riippuu TESin mukaisesta lomapalkkaprosentista.
Esim. Lomapalkkakertymä 14900*11%=1639 euroa. Lomapalkka 1639/30 pv = 54,63 e/pv- netistä
kiinteistöalan tessiä ja en lomalla viihti mennä työmaallekkaan lukemaan. Olen ollut töissä yli kolme vuotta jos se prosentti siihen jotenki vaikuttaa. Sillä vaan kyselen,kun muutenki koko tään vuoden palkat on maksettu päin p:tä
- löydät
netistä kirjoitti:
kiinteistöalan tessiä ja en lomalla viihti mennä työmaallekkaan lukemaan. Olen ollut töissä yli kolme vuotta jos se prosentti siihen jotenki vaikuttaa. Sillä vaan kyselen,kun muutenki koko tään vuoden palkat on maksettu päin p:tä
kiinteistöpalvelut ry:n sivuilta.
- suuntaa-antavasti
jos olet kuukausipalkkalainen:
kuukausipalkkasi jaetaan 25
14900/12 kk = 1242/25 = 49,66 euroa/lomapäivä
eli kesälomasta saat 24 pv x 49,66 = 1192 euroa, johon lisäksi tietty lomaraha
1192 x 50% = 596 euroa, joka maksetaan 2.osassa.
Jos olet tuntipalkkalainen, tarvitsen enemmän tietoa, jotta voin laskea suuntaa-antavan lomapalkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321388Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442