Lapsi homo, muttei homostelisi

---------------------------...

Haittaisiko teitä lapsenne homoseksuaalisuus, jos tietäisitte että hän ei tulisi sitä koskaan varsinaisesti harjoittamaan, vaan elelisi erakkona ilman suhdetta kumpaankaan sukupuoleen. Eikö silloin ole ihan sama onko hetero vai homo.

17

2748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööööö

      Ensinnäkään, miksi kukaan haluaisi lapsensa elävän erakkona ilman rakkautta, on sitten homo taikka hetero?
      Muutenkin tuo 'homouden harjoittaminen' kuulostaa hirveältä.
      Miten sinä sitten harjoitat heterouttasi?

      • Anonyymi

        Hän vissiin harjoitta heteroismiä,


    • lapseni

      heterona,homona tai lesbona.Jos haluaisi parisuhteen,mikä minä olisin sitä päättämään tai sen takia lapseni hylkäämään.Hänen elämänsä.Muutenkin kunnioitan omien aikuisten lasteni päätöksiä,eivät ole minun omaisuuttani eivätkä määräysvaltani alla.

    • keskenkasvuinen

      tämä palsta on nimeltään murrosikä...

      murrosikäisen seksuaalisuus on vasta kehittymässä, joten sen aikana tunnettu "homous" ei välttämäti ole todellista homoutta. siis selkeää kiinnostusta ja rakkautta omaa sukupuolta kohtaan ja vastenmielisyyttä ajatella seksuaalista kontaksita vastakkaisen sukupuolen kanssa.

      murrosikäisen "homous" voi olla vain vaistomaista tunnetta omasta kypsymättömyydestään ja pakoa yhteiskunnan seksipakotteista. nythän joaisen yli 10 vuotiaan tulee olla rakastunut ja seurustella. eikös sinulla vieläkään ole poika/tyttökaveria?

      mutta jos lapseni, nuoreni, aikuiseni todella osottaituu homoksi, ei ole minun asiani tumita tai hyljätä hantä- tai hänen ystäviään. ensimmäinen vastaaja sanoi hyvin: miksi lapsi pitäisi tuomita erakoksi, yksinäisyyteen ilman rakasta ihmissuhdetta?

    • mutta on myös niin,

      että kristillisen etiikan mukaan seksisuhteet ovat sallittuja vain keskenään avioliitossa olevien kesken. Tämä koskee tietysti myös heteroita eikä vain homoja.

    • bat_girl~

      Minua haittaisi se että lapsi eläisi yksinäisenä ja onnettomana!

    • halameentoni

      Ihan sama se suuntautuminen sillon on, jos elää erakkona. Sitäpaitsi, mikä pakko tässä maailmassa on nussia ketään ylipäätään?

    • Anonyymi

      Hyväksyisin nimenomaan tuossa tapauksessa, että mitään hanuriin porausta ei harrastettas. Tai muutakaan keppien kolistelua toisten miesten kanssa. Suutelun voisin ehkä niukin naukin hyväksyä.

      Mutta jos lapsi ilmottas olevansa normaalissa homosuhteessa jonkun likasen hinurin kanssa niin sanosin että ei tarvitse enää naamaansa kotona näyttää. Menkööt leikkimään puppelileikkejään jonnekkin muualle.

      Tytär puolestaan jos olisi lesbo niin sitä vastaan minulla ei olisi mitään.

      • Anonyymi

        Ja geeninsä hän on perinyt juuri sinulta joten ajatteleppas hieman tarkemmin tätäkin asiaa.
        Sellainen vanhempi joka laittaa ehdot aikuiselle lapselle mitä ei saa muka olla, ei ole koskaan rakastanutkaan lastaan.


      • Anonyymi

        Näinhän perusjuntti asiat käsittää. Siis et ole koskaan rakastanut omaa lastasi joka on homo, ja ei kuulemma kotiin tulemista jos on perinyt sun,ta saamat geenit ja siksi on homo.
        Ei kukaan normaali rakastava vanhempi hylkää lastaan siksi että hänellä on erilainen seksuaaliseen suuntaus kun heteroilla, ei homous ole rikos eikä sairaus , jotkut vaan syntyvät erilaiseksi Se on hyväksyttävä , jokaisella ihmisellä on oma paikkansa tässä maailmassa oli homo tai hetero. Siis aika lopettaa nuo sata vuotta vahat mielipiteet ja nähdä asiat sellaisina kun ne ovat.
        sitten muka tyttö saisi olla lesbo , voi hyvä Sylvi sentään sinun juttujasi, tyttö joka on lesbo on homoseksuaali myös että niin vähän sinulla on tietoa asioista .


    • Anonyymi

      Jos minun lapseni kuuluisi vähemmistö ryhmään niin hän on silti yhtä rakas minulle ja mikä sen parempaa jos löytää kumppanin joka on myös homo.äpärä asia että lapsi olisi onnellinen .
      Sitten on niin että homoutta ei harjoiteta mitenkään, vai harjoutatko sinäkin heteroa kovasti.
      Ihminen on aina kallisarvoinen siihen ei vaikuta se jos hän on syntynyt homoksi tai lesboksi. Eikö olis aika alalta ymmärtämään näitäkin asioita kuten ne ovat eikä pitää homoutta jonain ihmeellisyytenä, seksuaalinen suuntaus on ihan vaan jokaisen yksityis asia , eikä homous mitenkään pahenna ihmistä ihmisenä .
      Joten rakastava vanempi hyväksyy lapsensa sellaisena kun hän on.

    • Anonyymi

      Sinä et näköjään ole ollut ilman seksi elämää koska sinulla on lapsi, kysy lapseltaai jos häntä häiritsee sinun seksielämäsi, etenkin geenit jotka hän on perinyt sinulta
      Ihan hullu kysymys sinänsä , jos lapsesta on syntynyt homo niin siinä ei pitäisi edes tehdä kysymyksiä saatikka mainita ” harjoittamisesta” mitään.
      Eikö se ole pääasia että jos lapsi löytää itselleen partnerin ja on onnellinen.
      Ihan vaan samalla tavalla kun heterotkin ovat.
      Homoavioliittoja on nykyisin paljon, ja ihanaa että saavat elää elämäänsä kuten haluavat.
      Kun ajattelee vanhan ajan malliin niin kuinka moni silloin sai kärsiä että oli syntynyt homoksi, heitä istutettiin vankilassa kuin jotain rikollisia siksi että olivat perineet vanhemmiltaan geenit jotka tekivät hänet homoksi, eivätkä saaneet rakastaa partneriaan muuta kun salaa. Joten aika herätä tälle vuosi lukemalle ja nähdä että sateenkaari ihmiset ovat ihan tavallisia ihmisiä

      • Anonyymi

        Kuten sanoin, jos puppelileikkejään jonkun hinurin kanssa harrastaa niin siinähän harrastaa en minä sitä ole estämässä. Kotiin ei vaan ole enää tulemista.

        Aikuisena lapsena tarkotin sitä että lapsi varmasti mielellään myös pysyis poissa kun hänen touhujaan ei hyväksytä.


      • Anonyymi

        Olen hiukan eri mieltä tuon viimeisen virkkeesi kanssa.

        Minusta sateenkaariväen "pervous" ei ole ihan tuulesta temmattu asia. Muutaman podcastin olen esimerkiksi kuullut joissa on ollut homomies vierrana ja seksistä kun on puhuttu niin ei se homoja yleisesti haittaa jos peppuleikeissä joskus tulee sotkua.

        Lisäksi homokulttuuriinhan on kuulunut aina jotkut tuntemattomien naimiset jossai hämysissä vessoissa yms. Glory holet you name it.

        Muuten kai ihan tavallisia ihmisiä.

        Toki oma vikansa siinä suhteessa että itsehän tuota stereotypiaa pitävät yllä. Esimerkiksi en ikinä ole ymmärtänyt miksi suurimman osan homoista tunnistaa jo käytöksestä ja eleistä.

        Itse käyttäydyn ihan normaalisti. Ei minun käyttäytymiseni perusteella kukaan pystyisi päättelemään olenko homo vai hetero.

        Samasta syystä en koko pride paskaa ymmärrä alkuunkaan. En minä ole ylpeästi hetero tai käyttäydy jotenkin avoimesti. Minulle on itseasiassa ihan sama vaikka olisin homo koska en koe että täytyisi käytöstä muuttaa millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, jos puppelileikkejään jonkun hinurin kanssa harrastaa niin siinähän harrastaa en minä sitä ole estämässä. Kotiin ei vaan ole enää tulemista.

        Aikuisena lapsena tarkotin sitä että lapsi varmasti mielellään myös pysyis poissa kun hänen touhujaan ei hyväksytä.

        Etkö ymmärrä että lapsi on koostumus sinun ja vaimosi geeneistä joten hän syntyy homona, jos olet häntä hylkäämässä niin. Sinulla ei ole oikean vanhemman tunnetta koskaan ollutkaan häneen.Ei kukaan normaali ihminen hylkää lastaan, tuollaisten asioiden vuoksi. Sinulla on vaan hyvin likainen mielikuvitus ja tietoa ei näytä olevan tippaakaan näistä asioista


    • Anonyymi

      Öö nyt en kyllä tajua "haittaisiko teitä lapsenne homoseksuaalisuus,jos" Mua ei kyllä haittaisi muutenkaan. Ja en missään nimessä haluaisi että lapsen eläisi yksin ilman rakkautta. Oli homo,hetero,bi tai mikä vaan.:)

    • Anonyymi

      Jos oma homolapsi ei olekaan avoin, avoimia on jo paljon. Facebookista katsoin digitaaliset sisällöntuottajat, esimerkiksi: Ôffïxïàl Âlêx tai Esteban Coachniki

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe