50+ 60+ 70+ ja 80+ Kiinnostaisiko M I I T T I ?

Kiannikki.

Voisimme tavata elokuun 2 päivä 2008. mikäli kiinnostuneita ilmaantuu.

Nyt olisi mahdollisuus varata joko leirintäalueelta mökkejä ja aittoja, (Kiviniemen leirintäalue, jossa kokoontumiseen iso kota 35 henkilölle) tai; kartanomaista majoitusta ( Läsäkoski ) tai; maalaistalon ( Marttila )pihapiiristä yhdestä rakennuksesta

Mahdollisuus varata yhteinen lainaristeily Puulavedellä, yhteiset ateriat kotiruokaa valmistavalta pitopalvelulta, tai laittaa ruoka itse, ns. nyyttikesti periaatteella.

Paikallisella tanssilavalla on ko. iltana Tommi Soidinmäki yhtyeineen, ja Taivalkunta Beat toisena orkesterina.

Lippuja saa varmasti, ja lavalle on mahdollisuus mennä joko omilla autoilla, tai sopia kuljetuksia hoitavan yhtiön kanssa poikkeamisesta joko Marttilaan tai leirintä alueelle, kummassa sitten majoitus onkin.

Matkaa Jyväskylästä 13 tietä n 70 km
Mikkelistä noin 50 km

Netissä voitte tutustua paikkoihin ja palveluihin tarkemmin.

Hinnat voin kertoa kun tiedän mikä kiinnostaa majapaikkana enemmän.. Kartano (Läsäkoski)on kallein valinta, Kiviniemi halvin.

Kirjoittakaa viesti tänne, mikäli asia kiinnostaa.
Varaukset tehdään pikimmiten jos halukkaita ilmaantuu.

Mikäli kiinnostutte asiasta, kirjoittakaa vastaus tähän keskusteluun.

Miittiterkuin 60 chattaaja, toimeksi saaneena.

5

2629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moniin kyselyihin onkin vastaus tämä ilmoitus, kiinnostusta on ollut, nythän on sitten olemassa tämä suunnitelmakin!

Kiinnostuneet, napatkaahan hihastani missä tapaattekin minut, tai laittakaa postia jutellaan asiasta.

• annulinska

niin mitkä ois asumisen hainnat tai sitten mistä saa tietoo niistä??? Kiitos annulinska

• Kinnostuin tästä tapaamisesta koska olen keskisuomessa syntymäpäivillä 4pv,elok.Mökki leirintäaluella kävisi mulle hyvin.

• Itha +

Hienoa.Luulis tämän kiinnostavan muitakin kun
      minua."Maantielle vaan,paikkaan tuntemattomaan,
      sieltä kultaa löytää saan" Heh.Tällä puheella olen valmis tulemaan.

• annulinska

tarttee katella almanakkaa. ja jutella kaverin kanssa, hän vasta aloittelee sättäämistä....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6605
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3591
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3148
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2372
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2123
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      2116
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2039
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1942
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1668
    Aihe