Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

felix keltainen ketchup peli!

venla

moi!

tietääkö kukaan koodia siihen felix tomatti peliin jos tiedät niin voisitko vastata pian?

21

6443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla
      • venla

        mitä osta sivusta???
        kyllä mä sen sivun tiedän!
        tarkotin sitä koodii jonka siihen voi laittaa että tietääkö kukaan sitä!


      • Jök
        venla kirjoitti:

        mitä osta sivusta???
        kyllä mä sen sivun tiedän!
        tarkotin sitä koodii jonka siihen voi laittaa että tietääkö kukaan sitä!

        Sana "koodi" voi nykypäivänä tarkoittaa lähes mitä tahansa, mutta kuollakseni en tiedä miten koodi liittyy felix ketsuppiin. Kerrohan vähän tarkemmin, että mistä koodista on kysymys.


      • venla
        Jök kirjoitti:

        Sana "koodi" voi nykypäivänä tarkoittaa lähes mitä tahansa, mutta kuollakseni en tiedä miten koodi liittyy felix ketsuppiin. Kerrohan vähän tarkemmin, että mistä koodista on kysymys.

        moi!

        tarkoitan sitä koodia joka tulee siihen yläpuolelle ja sitten siihen vapautuu sellanen kirjoitus hommeli joko ymmärsitte?


      • lasse
        venla kirjoitti:

        moi!

        tarkoitan sitä koodia joka tulee siihen yläpuolelle ja sitten siihen vapautuu sellanen kirjoitus hommeli joko ymmärsitte?

        lue pelin ohjeet eläkä kysele tyhmiä


      • venla
        lasse kirjoitti:

        lue pelin ohjeet eläkä kysele tyhmiä

        moi!

        ei siellä ohjeissa lue mitään siitä koodista


      • felix
        venla kirjoitti:

        moi!

        ei siellä ohjeissa lue mitään siitä koodista

        Ei taida pikku-Venla osata lukea eikä kirjoittaa. Tarkastaisit viestisi ennen kun ne tänne laitat.


      • venla
        felix kirjoitti:

        Ei taida pikku-Venla osata lukea eikä kirjoittaa. Tarkastaisit viestisi ennen kun ne tänne laitat.

        haista paska....

        tiiäk sä et sä oot peeeeellleeee!!!













        noh jos et tienny niin nyt ainakin tiedät


      • yks vaan
        venla kirjoitti:

        haista paska....

        tiiäk sä et sä oot peeeeellleeee!!!













        noh jos et tienny niin nyt ainakin tiedät

        Kukakoha on pelle jos ees keksii tommoset aiheet? Vähän älliä mukaan....


    • l.h

      felix peliin ei ole koodia homo

      • niin olet

        kyllä on koodeja urpo


      • < Alisa >
        niin olet kirjoitti:

        kyllä on koodeja urpo

        Taidat tarkoittaa ensinnäkin sitä Felix Ketchup -tomaatinkasvatuspeliä. Ja koodilla taidat tarkoittaa sitä itse pelissä olevaa kohtaa, johon voi kirjoittaa koodin jos sellaisen tietää.
        Siinä yläpuolella, josta voi lähettää sille tomaatille viestin. :------]

        Mä en itse tiedä mitään koodia siihen, enkä kyllä tiedä, että mistä niitä saisi. Voisiko niitä löytyä esim. tomaattipulloista? Jaa-a. ö_ö


      • Alice
        < Alisa > kirjoitti:

        Taidat tarkoittaa ensinnäkin sitä Felix Ketchup -tomaatinkasvatuspeliä. Ja koodilla taidat tarkoittaa sitä itse pelissä olevaa kohtaa, johon voi kirjoittaa koodin jos sellaisen tietää.
        Siinä yläpuolella, josta voi lähettää sille tomaatille viestin. :------]

        Mä en itse tiedä mitään koodia siihen, enkä kyllä tiedä, että mistä niitä saisi. Voisiko niitä löytyä esim. tomaattipulloista? Jaa-a. ö_ö

        (Ompas meillä samanlaiset nimet!)

        Joo pulloista kuulemma löytyy, viivaKOODI.
        Siinä pelin ohjeissa on tämmönen:
        Kasvukoodit: Löydät Felix ketchup 500 g-, Felix ketchup 1,25 kg- ja Felix ketchup Vähemmän Suolaa ja Sokeria 980 g pulloista kasvukoodin. Tämä koodi on pullojen takaetikettien alaosassa, mustan viivakoodin alla oleva lukusarja, jossa on 13 numeroa. Jokaisella kolmella ketchupilla on eri koodi. Kun naputtelet koodin kasvukoodille tarkoitettuun kenttään, tomaatintaimesi saa lisävoimaa. P.S. Koodit löytyvät myös Felixin kotisivuilta www.felix.fi.

        Eli pulloista näköjään. Ja felixin sivuilta? En oo yrittäny ettiä paljoo, mutta ne ei ehkä ole ihan selvästi näkyvillä siellä.


    • felix asiantuntia

      no felix tietysti. itse olen jo päässyt koko pelin läpi.

      • tvistur

        kysyn vaan kun oon ennen pelannu sitä felix pelii niin mä en oo löytäny sitä osotetta niin et voiko joku auttaa!??


    • sruotsalainen

      onko se peli vielä käynnis??

    • rasse76

      mistä pääsee pellaa sitä peliä

    • Agentti Penumbra

      ei sitä peliä oo enää! :(

      • Emee

        Eeeeiii :(( Ei kaii :( Oikeesti onko sitä peliä enää? D:


    • Emee

      Oon pelannu Felix peliä ja se on tosi hyvä peli :) !
      Mut en löydä sitä sivustoo enää mistään :(..
      Jos painan noita sivustoja mitä te ehdotatte niin se jää vaan
      lataan niitä sivuja ihan hirveen kauaks aikaa :((
      Pelasin felix peliä viimeks varmaan 7 vuotiaana :D

    • Yyyjvsvvs

      Onko tää peli viel olemassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe