Venäjänkielistä

tarhaa

tai perhepäivähoitoa tai hoitajaa etsimässä Helsingin keskustan tuntumassa.
Tietoa, vinkkejä,?
Kiitos!!!!

11

1008

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hesasta löydy...

tai en ole varma,mutta Vantaan Hakunilassa pitäisi olla venäjänkielinen päiväkoti,mikäli se on enää voimissaan.

• linkki, ole
    • vähän lisää:
      • äinen

kiitos, spasibo, vastauksista.
        Näyttää ettei keskustasta sitten löydy..voivoi, tulee pitkä tarhamatka.. =(
        Kesää kaikille!

• ihmettelevä??

eikö olekaan tarkoitus oppia suomea ja kultturia?

• 090909090

Eiköhän opi suomen kulttuureineen minulta, äidiltään, supisuomaaaaalaiselta.Ja tarttuu muualtakin kieli ym mutta venäjän oppiminen onkin sitten toinen juttu jos sitä ei mistään kuule/ käytä.
        Mikä hemmetti tässä nyt on niin vaikeeta tajuta???!!!
        Kritisoitko kaikkia ihmisiä ylipäätään jotka laittavat lapsensa vaikkapa kielikylpy päiväkotiin oppimaan toisen kotimaisen tai vaikkapa enkun?Eikö kieli ole rikkaus?Ehkä olet joku maalaisjussi lippu salossa..kielitaidoton tolvana. ?

• 090909
        090909090 kirjoitti:

Eiköhän opi suomen kulttuureineen minulta, äidiltään, supisuomaaaaalaiselta.Ja tarttuu muualtakin kieli ym mutta venäjän oppiminen onkin sitten toinen juttu jos sitä ei mistään kuule/ käytä.
        Mikä hemmetti tässä nyt on niin vaikeeta tajuta???!!!
        Kritisoitko kaikkia ihmisiä ylipäätään jotka laittavat lapsensa vaikkapa kielikylpy päiväkotiin oppimaan toisen kotimaisen tai vaikkapa enkun?Eikö kieli ole rikkaus?Ehkä olet joku maalaisjussi lippu salossa..kielitaidoton tolvana. ?

vielä jotta tämä tulisi nyt mahdollisemman selväx kaikille: lapsen isä on venäläinen ja olisi upeaa tietenkin jos osaisi isänsäkin kanssa kommunikoida muutenkin kuin viitaten..grrrrr!!!En kysynyt mielipiteitä vaan neuvoa tai tietoa tarhoista.tänx.

• viitaten?
        090909 kirjoitti:

vielä jotta tämä tulisi nyt mahdollisemman selväx kaikille: lapsen isä on venäläinen ja olisi upeaa tietenkin jos osaisi isänsäkin kanssa kommunikoida muutenkin kuin viitaten..grrrrr!!!En kysynyt mielipiteitä vaan neuvoa tai tietoa tarhoista.tänx.

venäjälle..

• olet...
        viitaten? kirjoitti:

venäjälle..

noin ilkeä?
        Kyse on mun ihanasta pojasta, mulle maailman ihanimmasta.Miten voit sanoa noin?Onko kyse siitä venäläisestä isästä?Jos isä olisi ranskalainen tai tanskalainen ja sellasia tarhoja etsisin niin vastaisitko yhtä ikävästi?
        Oletko todella rasisti venäläisiä kohtaan,
        vanhanaikaista sanoisin jos näin.Et taida olla kiinnostunut ihmisistä yksilöinä, leima vaan otsaan
        veren perusteella.Meneekö housusi aivan mutkalle jos lisään että poika on vielä juutalainenkin vereltään??!!!Hui kamala, mitäs nyt sanot?

• Kirsimaria-70
        olet... kirjoitti:

noin ilkeä?
        Kyse on mun ihanasta pojasta, mulle maailman ihanimmasta.Miten voit sanoa noin?Onko kyse siitä venäläisestä isästä?Jos isä olisi ranskalainen tai tanskalainen ja sellasia tarhoja etsisin niin vastaisitko yhtä ikävästi?
        Oletko todella rasisti venäläisiä kohtaan,
        vanhanaikaista sanoisin jos näin.Et taida olla kiinnostunut ihmisistä yksilöinä, leima vaan otsaan
        veren perusteella.Meneekö housusi aivan mutkalle jos lisään että poika on vielä juutalainenkin vereltään??!!!Hui kamala, mitäs nyt sanot?

on ennakkoluuloinen venäläistä kohtaan, ei ole mitään vanhanaikaista.
        Anteeksi vain.

• Venäjältä

Venäjänkielistä tarhaa löytyy Venäjältä eli terve menoa sinne vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2084
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      127
      1181
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      948
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      882
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      717
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe