Skootteri GALLUP: onko skootterissasi vikoja? mikä on merkki?

Scoterman11

miten paljon skootterillasi on ajettu?

10

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reijo.niemi

Joo mun skodella on ajattu päälle: 3 000km
      ja toimii tähän asti iha hyvin mutta nytten ei toimi enää hyvin.
      Kulkee vain 30km/h vaikka ennen 50km/h.
      Vikoja ei ole muita.

• Hemmo

1794km on nyt mittarissa ja vuosimalli on -07.

• ggfhgh

mulla ajettu 17 000km ja toimii täysin ja merkki on yamaha

• 32000km tai enemmän?

normaalit huollot, kuluvia osia vaihdeltu, jarrupaloja, hihna, pakoputkea jouduttu korjaamaan ym pientä, moottori pärisee vieläkin ja vie eteenpäin.

Ostin käytettynä joten todelliset kilometrit voi olla enempikin.

• adekk
        32000km tai enemmän? kirjoitti:

normaalit huollot, kuluvia osia vaihdeltu, jarrupaloja, hihna, pakoputkea jouduttu korjaamaan ym pientä, moottori pärisee vieläkin ja vie eteenpäin.

Ostin käytettynä joten todelliset kilometrit voi olla enempikin.

kymco super fever -03 ajettu 13000. kerran käytetty huollossa käyntiongelmien takia nyt pelittää ja hyvin. kulutusosia vaihettu

• People S
        adekk kirjoitti:

kymco super fever -03 ajettu 13000. kerran käytetty huollossa käyntiongelmien takia nyt pelittää ja hyvin. kulutusosia vaihettu

4200 ajettu, on käytetty 2 kertaa huollossa, Vaihdettu rullat,moottori-öljyt. Ei ole ollut mitään vikaa.

• aake_69
        People S kirjoitti:

4200 ajettu, on käytetty 2 kertaa huollossa, Vaihdettu rullat,moottori-öljyt. Ei ole ollut mitään vikaa.

Powermax MTX-5, ostettu 3 vuotta sitten, 6600 km, hihna kerran poikki, öljyt vaihdettu ajallaan, muuta ei ole tehty.

• liikutaan
        aake_69 kirjoitti:

Powermax MTX-5, ostettu 3 vuotta sitten, 6600 km, hihna kerran poikki, öljyt vaihdettu ajallaan, muuta ei ole tehty.

käytettynä ostettiin liikkeestä,oli tullut uuteen vaihdossa, hyvin se on toiminut 18000km mittarissa, onhan siihen myös kulutusosaa vaihdeltu ja se pakoputki kai palaa sieltä mutkasta puhki muissakin merkeissä, meillä siihen laitettiin uusi mutka osa,jarrut on uusittu ja akku vaihdettu kaksikertaa, takarenkaita on jo vaihdettu parikertaa ainakin, koneessa ei ole ollut mitään vikaa nätisti käy ja kulkee.

Huollosta se on kiinni, ilman putsari pitää "pestä" parikertaa kesässä ja sytytystulpa vaihtaa joka kevät uuteen, hihnan saattaa joutua kohtapuolin vaihtamaan vaikkei se vielä lopussa olekkaan,eikä sitä loppuun ehkä kannata ajaakkaan.

• JA VAIN VESPAN
        liikutaan kirjoitti:

käytettynä ostettiin liikkeestä,oli tullut uuteen vaihdossa, hyvin se on toiminut 18000km mittarissa, onhan siihen myös kulutusosaa vaihdeltu ja se pakoputki kai palaa sieltä mutkasta puhki muissakin merkeissä, meillä siihen laitettiin uusi mutka osa,jarrut on uusittu ja akku vaihdettu kaksikertaa, takarenkaita on jo vaihdettu parikertaa ainakin, koneessa ei ole ollut mitään vikaa nätisti käy ja kulkee.

Huollosta se on kiinni, ilman putsari pitää "pestä" parikertaa kesässä ja sytytystulpa vaihtaa joka kevät uuteen, hihnan saattaa joutua kohtapuolin vaihtamaan vaikkei se vielä lopussa olekkaan,eikä sitä loppuun ehkä kannata ajaakkaan.

Mutta ei niitä ole tarjolla käytettynä, miksiköhän ei? uudet maksaa aika paljon, no laadusta tietysti joutuu maksamaan, en ole muita ajatellutkaan koska minulle jo tyylinkin vuoksi sopii vain tuo VESPA kaunotar, olen saanut sellaista kokeilla ja olin heti myyty.

Tahtoo VESPAN.

• Scoterman11
        JA VAIN VESPAN kirjoitti:

Mutta ei niitä ole tarjolla käytettynä, miksiköhän ei? uudet maksaa aika paljon, no laadusta tietysti joutuu maksamaan, en ole muita ajatellutkaan koska minulle jo tyylinkin vuoksi sopii vain tuo VESPA kaunotar, olen saanut sellaista kokeilla ja olin heti myyty.

Tahtoo VESPAN.

Nettimotossa ainakin näyttäisi olevan halvimmillaan 1800 eurolla punainen vespa.
        Vespat kyllä todellakin ovat niitä oikeita skoottereita, itselläkin tässä on pieni vespa kuume :)

ja tässä osoite sinne sivulle jossa on myytävänä se vespa.
        http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=632418&show=inline&status=F&id_bike_type=17&id_sub_type=&id_make=167&id_model=3481&id_engine_model=&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&efrom=&eto=&eng_type=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae >>&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@status=F@id_bike_type=17@id_sub_type=@id_make=167@id_model=3481@id_engine_model=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=@eng_type=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae >>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe