Iltapäivälehti uutisoi, että EM-kisoissa venäläisille jalkapalloilijoille oli luvattu kaksi naista/tehty maali (ilmeisesti vain tässä viimeiseksi jääneessä ottelussa).
Tottakai pojat välttelivät maalin tekoa mahdollisuuksien mukaan, ettei tarvitse ruveta kiehnäämään vieraitten naisten kanssa. Osa porukasta halusi pysyä uskollisena omalla vaimolleen. Poikamiehet halunnevat itse valita seurustelukumppaninsa omien mieltymystensä mukaan, eikä sen mukaan, mitä valmentaja toimittaa (eli mitä nyt olisi sattunut löytämään siihen hätään).
Kannattaa siis valmennusportaan miettiä, mitä houkuttimia käyttää maaleja tehtaillakseen. Nyt Venäjän palkkiovalinta meni ihan v.tuilleen (tai tarkemmin ajatellen; ei siis mennyt...)!
syy Venäjän tappioon!
nimimerkkijerkki
0
264
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161041- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828