On surullinen olo, suorastaan tukahduttava.
pitkä aikainen ystävämme musta-valko-harmaa cockerspanielimme nukkui pois eilen 9v ja 2kk vanhana.
Neiti lopetti vain yks kaks syömisen ja alkoi olla apeana, seuraavana päivänä hän pääs lääkäriin jossa todettiin pikkuisellemme keuhkoputkentulehdus ja 40astetta kuumetta.
Hän sai kipu lääkkeen ja antibiotteja ja lääkäri sanoi hänen olevan jo seuraavana päivänä parempana, mutta toisin kävi, kotiin päästyä pikkuisen neitimme sydän ei enää kestänyt ja hän nukahti ikuiseen uneen kotimme eteisen kynnyksellä.
Koira oli vanhempieni, mutta kukaan ei ollut hänen kanssaan läheisempi kuin minä ja toinen koiramme 11 ja ½vuotias kultainennoutajamme, meillä oli erityinen side hänen kanssa ja nukuimme yhdessä ainakun näimme ja tehtiin kaikki asiat yhdessä, vaikka olisin käynyt vain kaupalla tai missä tahansa hän istui autossa aina mukana ja kun olin lähdössä vanhemmiltani kotiin hän istui autossa aina valmiina lähtöön, mukaan en voinut ikävä kyllä ottaa koska minulla on ihan pieni asunto missä hän ei viihtynyt kun isossa talossa ja pihassa tottunut elämään.
kaipaan häntä hirveästi ja olen itkemisestä aivan turta, tällä hetkellä olen vanhemmillani ja pelkään lähteä huomenna kotiin mutta työt kutsuu.
olen huolissani kultaisestanoutajastamme joka on elämänsä aikana joutunut jo haudata 3 kaveria, edellisen cockerimme silloin kuin kultsimme oli itse pieni ja cockerimme 12v, kanimme ja nyt tämän, pelkään miten hän kestää.
onko kellään neuvoja ja kokemuksia jotka voisivat helpottaa surussa...
kaipaus on kova, mutta onneksi on vielä toinen neitimme, joka hieman helpottaa asiaa ja jonka takia pitää jaksaa..
suru puserossa
surullinen x2
1
505
Vastaukset
- osaa..
Tunne on varmasti kamala, olen itse kokenut saman, siinä meni vuosia ennenkuin pystyin asiasta edes puhumaan itkemättä ja ajattelemaankaan toisen koiran hankkimistä. Mutta kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728