suru puserossa

surullinen x2

On surullinen olo, suorastaan tukahduttava.
pitkä aikainen ystävämme musta-valko-harmaa cockerspanielimme nukkui pois eilen 9v ja 2kk vanhana.
Neiti lopetti vain yks kaks syömisen ja alkoi olla apeana, seuraavana päivänä hän pääs lääkäriin jossa todettiin pikkuisellemme keuhkoputkentulehdus ja 40astetta kuumetta.
Hän sai kipu lääkkeen ja antibiotteja ja lääkäri sanoi hänen olevan jo seuraavana päivänä parempana, mutta toisin kävi, kotiin päästyä pikkuisen neitimme sydän ei enää kestänyt ja hän nukahti ikuiseen uneen kotimme eteisen kynnyksellä.
Koira oli vanhempieni, mutta kukaan ei ollut hänen kanssaan läheisempi kuin minä ja toinen koiramme 11 ja ½vuotias kultainennoutajamme, meillä oli erityinen side hänen kanssa ja nukuimme yhdessä ainakun näimme ja tehtiin kaikki asiat yhdessä, vaikka olisin käynyt vain kaupalla tai missä tahansa hän istui autossa aina mukana ja kun olin lähdössä vanhemmiltani kotiin hän istui autossa aina valmiina lähtöön, mukaan en voinut ikävä kyllä ottaa koska minulla on ihan pieni asunto missä hän ei viihtynyt kun isossa talossa ja pihassa tottunut elämään.
kaipaan häntä hirveästi ja olen itkemisestä aivan turta, tällä hetkellä olen vanhemmillani ja pelkään lähteä huomenna kotiin mutta työt kutsuu.
olen huolissani kultaisestanoutajastamme joka on elämänsä aikana joutunut jo haudata 3 kaveria, edellisen cockerimme silloin kuin kultsimme oli itse pieni ja cockerimme 12v, kanimme ja nyt tämän, pelkään miten hän kestää.
onko kellään neuvoja ja kokemuksia jotka voisivat helpottaa surussa...
kaipaus on kova, mutta onneksi on vielä toinen neitimme, joka hieman helpottaa asiaa ja jonka takia pitää jaksaa..

1

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa..

      Tunne on varmasti kamala, olen itse kokenut saman, siinä meni vuosia ennenkuin pystyin asiasta edes puhumaan itkemättä ja ajattelemaankaan toisen koiran hankkimistä. Mutta kyllä se siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe