Toivottavasti otsikko ei pelästytä kaikkia lukijoita. :) Mutta juu, näin kerran eräässä lehdessä, olikohan se CC vai Katso.. (Siinä arvostelaan aina tähtösten pukuja keltaisilla hymynaamoilla.. Asteikko on yhdestä kolmeen.. :) Hyvät selitykset.. Niin siis minulla oli pari vuotta vanha CC tai Katso -lehti, jossa näin ihanan hääpuvuksikin soveltuvan virkatun valkoisen iltapuvun, jossa oli kapeat olkaimet. Se oli jonkun entisen Miss Universum perintöprinsessan päällä. Jos en muista aivan väärin hän oli ehkä Puerte Ricolainen... Nainen oli mustahiuksinen ja ruskeasilmäinen ja muutenkin melko tumma. Muistaakseni hymynaamoja oli annettu 2. :) Laitan kaiken mahdollisen jos joku olisi ihan sattumalta nähnyt tämän lehden ja muistaisi vaikka missin nimen ja googlesta löytyisi kuvia... Yksi päivä aloin oikeen etsimään tätä lehteä, ja vaikka en muista sitä hävittäneeni, en löytänyt sitä mistään, vaikka pläräsin kaikki kämpästäni löytyvät lehdet läpi.. :(
Heitänpä
2
395
Vastaukset
- aloittaja
Löysin kuin löysinkin sängyn alta laatikosta rispaantuneen OHO!-lehden, jota tuossa aloitusviestissä muistelin. (OHO! 42/2005, jos nyt ketään kiinnostaa.) Olin säästänyt lehden juurikin tämän puvun takia. Pukua esitellyt neitokainen oli siis entinen Miss Puerto Rico Roselyn Sanchez, ja löysin netistä kuvankin puvusta. :)
http://static.20minutos.es/img/2007/08/13/664054.jpg
Voisitteko kuvitella pitävänne tuollaista hääpukuna? Mielestäni se on kaunis, mutta en tiedä, onko soveliasta esiintyä kirkossa vatsan melkein paljastavassa ja olkapäät paljaaksi jättävässä asussa. Mielipiteitä?- evisxl
Ei kauhean kaunis minusta...Pyörylä jotenkin omituinen, vähän niinkuin maalitaulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394