Hellou!
Olen ostamassa itselleni moottoripyörää ihka ensimmäistä kertaa elämässäni ja tietysti olen innoissani. Kyseisiä menopelejä olen kyllä testaillut elämäni eri vaiheissa mutta nyt olisi tosi kyseessä! =) Olen mieltynyt kotariin ja buelliin mutta ihan rehellisesti, ovatko nämä pyörät naiselle ok? Olen siis ajanut kotarin eri malleja mutta buellia en ole testannut. Muita pyöriä sitten kylläkin. Nyt kaipaisin osaavilta neuvoja, mikä pyörä on naiselle sopiva, naisellinen mutta saa olla rock (heh)? En oikein halua kyykkypyörää.. Ja sopiva kokoluokka? En halua myöskään mitään tappokonetta. =)
Sydän pomppii rinnassa siitä ilosta että kohta suuri haaveeni on totta.
t. nainen 32 v.
pyöräostoksilla
3
1358
Vastaukset
- motoristi (M)
onko sill merkillä välii mikä se on? kunhan et osta liian tehokasta pyörää ensi prätkäks... mielestäni noin 74kw/100hp on sopiva.... joll pääsee ens alkuun ettei muodostu tappokoneeks... terv motoristi useemman vuoden takaa :)
- qwertyujk
Jos olet koeajanut niin kai tiedät mikä sulle on mieluinen ja sopiva jo mittojenkin puolesta.
Riippuen onko ostamassa uutta tai käytettyä niin kannattaa varmistua ettei maksa liikaa.
Jälleenmyyntiarvoakin kannattaa vähän miettiä vaikka itsellehän se pyörä tulee.
Triumphilla tuli uusi speed triple (oliko 675), mut taitaa olla loppuunmyyty jo koko euroopasta. Triumph pitää hintansa ja on muuten hyvät soundit tossa triplessä.
Löytyy siitä se isompikin versio ja saa käytettynäkin. On aikamoinen peli, nostaa keulaa tosi herkästi joten ehkä ei ihan aloittelijan peli?
Vakuutusmaksuissakin saattaa olla eroja, etenkin kaskon kanssa.- kyllä..
mutta mielestäni kolmisylinterisessä moottorissa on tosi ruma ja honottava ääni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086