Laura

kissa32

Hei,
Mitä mieltä olette nimestä Laura? Tarvitsen nimiehdotuksia 2 tai 3 yhdistelmiä.

Kaunis kiitos jo etukäteen- Hyvää kesää kaikille!

11

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annabanannaaa

Ehdotan Laura Emiliaa
      tai sit vaikka:

Laura Olivia
      Amanda
      Marianne
      Eleonora

• sibyllavon

kestosuosikki ja eikös se ole kansainvälinenkin? Laura Katriina/Talvikki/Maaria/Salla-Mari/Leea Linnea

• nimet näin

Laura Marja Helena.
        Laura Anni Pauliina.
        Laura Aino Katriina.
        Laura Helmi Maria.

• tikka tuulis

Ihan perusnimi, oli tietääkseni hiukan muodissa 80-luvulla.
      Varma en ole siitä, mutta taisiko television amerikkalaisessa sarjafilmissä: Pieni talo preerialla olla Laura-tyttönen. Siitä kai tuolloin moni innottui nimeämään lapsensa.

Ehdotuksia:
      Laura Josefina
      Laura Marjaana
      Laura Rosa Linnea

• Primrose

kuuluu suosikkeihini: sekä perinteinen että moderni, sekä suomalainen että kansainvälinen, kaunis eikä liian kulunut.

Kauneimpia yhdistelmiä ovat mielestäni Laura Elina ja Laura Emilia. Erittäin monet muutkin nimet sopivat toiseksi nimeksi, ja niillä voi muuttaa nimen sävyä suomalaiskansallisesta hyvinkin eksoottiseksi, tyyliin Laura Tellervo > Laura Ofelia.

• Lauran äippä

Laura on minunkin suosikki ja tyttäremme kantaa nimeä Laura Emilia :) On tullut tavattua muutama täyskaima sukunimeä lukuunottamatta, mutta ei ole harmittanut. Toiset vaihtoehdot olisivat meillä olleet Laura Katriina ja Laura Maaria.

• arualili

ihan nätti, MUTTA oma nimeni on laura ja olen aina sitä vihannut sillä sitä kuulee ihan joka puolella ja tunnen saman nimisiä varmaaan 20 eli ei paljon naurata. ei nimen mikään super erikoinen tarvitse ola mutta tuo on kyllä ikävän yleinen kaikissa ikäluokissa:/

• Milimani

Onhan se yleinen nimi mutta hyvin kaunis! Yksi kauneimpia nimiä mitä tiedän. Lauran kanssa sopisi mielestäni joku vähän harvinaisempi toinen (ja/tai kolmas) nimi, esim.:

Laura Valpuri
      Laura Amalia
      Laura Justiina
      Laura Aina Elviira
      Laura Hertta Loviisa
      Laura Alma Ulriika
      Laura Iisa Aliina

• yksi Laura.

Toinen nimeni on Elina.
      Minä taas olen aina pitänyt nimestäni, en ehkä niin tuosta Elinasta mutta moni on sitä myös kehunut :).
      Yhden "täyskaiman" olen tavannut.
      Vaikka onkin aikas yleinen nimi, ei ole mitenkään tylsä tai loppuunkulunut.

• tässä yks--

Laura Elisa.. siskon tytön nimi ja sopii aivan loistavasti hänelle..

• Anonyymi

Ikävä sana ruotsiksi.
      Äiti sana äiti ensin mies joka kaatuu, alkaa puhe avoin äiti väkivalta kädet.
      Äiti sana kun koko ajan Pulkkinen ei tykkää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109