Laura

kissa32

Hei,
Mitä mieltä olette nimestä Laura? Tarvitsen nimiehdotuksia 2 tai 3 yhdistelmiä.

Kaunis kiitos jo etukäteen- Hyvää kesää kaikille!

11

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annabanannaaa

Ehdotan Laura Emiliaa
      tai sit vaikka:

Laura Olivia
      Amanda
      Marianne
      Eleonora

• sibyllavon

kestosuosikki ja eikös se ole kansainvälinenkin? Laura Katriina/Talvikki/Maaria/Salla-Mari/Leea Linnea

• nimet näin

Laura Marja Helena.
        Laura Anni Pauliina.
        Laura Aino Katriina.
        Laura Helmi Maria.

• tikka tuulis

Ihan perusnimi, oli tietääkseni hiukan muodissa 80-luvulla.
      Varma en ole siitä, mutta taisiko television amerikkalaisessa sarjafilmissä: Pieni talo preerialla olla Laura-tyttönen. Siitä kai tuolloin moni innottui nimeämään lapsensa.

Ehdotuksia:
      Laura Josefina
      Laura Marjaana
      Laura Rosa Linnea

• Primrose

kuuluu suosikkeihini: sekä perinteinen että moderni, sekä suomalainen että kansainvälinen, kaunis eikä liian kulunut.

Kauneimpia yhdistelmiä ovat mielestäni Laura Elina ja Laura Emilia. Erittäin monet muutkin nimet sopivat toiseksi nimeksi, ja niillä voi muuttaa nimen sävyä suomalaiskansallisesta hyvinkin eksoottiseksi, tyyliin Laura Tellervo > Laura Ofelia.

• Lauran äippä

Laura on minunkin suosikki ja tyttäremme kantaa nimeä Laura Emilia :) On tullut tavattua muutama täyskaima sukunimeä lukuunottamatta, mutta ei ole harmittanut. Toiset vaihtoehdot olisivat meillä olleet Laura Katriina ja Laura Maaria.

• arualili

ihan nätti, MUTTA oma nimeni on laura ja olen aina sitä vihannut sillä sitä kuulee ihan joka puolella ja tunnen saman nimisiä varmaaan 20 eli ei paljon naurata. ei nimen mikään super erikoinen tarvitse ola mutta tuo on kyllä ikävän yleinen kaikissa ikäluokissa:/

• Milimani

Onhan se yleinen nimi mutta hyvin kaunis! Yksi kauneimpia nimiä mitä tiedän. Lauran kanssa sopisi mielestäni joku vähän harvinaisempi toinen (ja/tai kolmas) nimi, esim.:

Laura Valpuri
      Laura Amalia
      Laura Justiina
      Laura Aina Elviira
      Laura Hertta Loviisa
      Laura Alma Ulriika
      Laura Iisa Aliina

• yksi Laura.

Toinen nimeni on Elina.
      Minä taas olen aina pitänyt nimestäni, en ehkä niin tuosta Elinasta mutta moni on sitä myös kehunut :).
      Yhden "täyskaiman" olen tavannut.
      Vaikka onkin aikas yleinen nimi, ei ole mitenkään tylsä tai loppuunkulunut.

• tässä yks--

Laura Elisa.. siskon tytön nimi ja sopii aivan loistavasti hänelle..

• Anonyymi

Ikävä sana ruotsiksi.
      Äiti sana äiti ensin mies joka kaatuu, alkaa puhe avoin äiti väkivalta kädet.
      Äiti sana kun koko ajan Pulkkinen ei tykkää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3445
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      387
      3200
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      78
      3019
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2849
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2348
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      2039
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1964
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1879
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1869
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1759
    Aihe