Hei,
Mitä mieltä olette nimestä Laura? Tarvitsen nimiehdotuksia 2 tai 3 yhdistelmiä.
Kaunis kiitos jo etukäteen- Hyvää kesää kaikille!
Laura
11
1036
Vastaukset
- annabanannaaa
Ehdotan Laura Emiliaa
tai sit vaikka:
Laura Olivia
Amanda
Marianne
Eleonora - sibyllavon
kestosuosikki ja eikös se ole kansainvälinenkin? Laura Katriina/Talvikki/Maaria/Salla-Mari/Leea Linnea
- nimet näin
Laura Marja Helena.
Laura Anni Pauliina.
Laura Aino Katriina.
Laura Helmi Maria.
- tikka tuulis
Ihan perusnimi, oli tietääkseni hiukan muodissa 80-luvulla.
Varma en ole siitä, mutta taisiko television amerikkalaisessa sarjafilmissä: Pieni talo preerialla olla Laura-tyttönen. Siitä kai tuolloin moni innottui nimeämään lapsensa.
Ehdotuksia:
Laura Josefina
Laura Marjaana
Laura Rosa Linnea - Primrose
kuuluu suosikkeihini: sekä perinteinen että moderni, sekä suomalainen että kansainvälinen, kaunis eikä liian kulunut.
Kauneimpia yhdistelmiä ovat mielestäni Laura Elina ja Laura Emilia. Erittäin monet muutkin nimet sopivat toiseksi nimeksi, ja niillä voi muuttaa nimen sävyä suomalaiskansallisesta hyvinkin eksoottiseksi, tyyliin Laura Tellervo > Laura Ofelia.- Lauran äippä
Laura on minunkin suosikki ja tyttäremme kantaa nimeä Laura Emilia :) On tullut tavattua muutama täyskaima sukunimeä lukuunottamatta, mutta ei ole harmittanut. Toiset vaihtoehdot olisivat meillä olleet Laura Katriina ja Laura Maaria.
- arualili
ihan nätti, MUTTA oma nimeni on laura ja olen aina sitä vihannut sillä sitä kuulee ihan joka puolella ja tunnen saman nimisiä varmaaan 20 eli ei paljon naurata. ei nimen mikään super erikoinen tarvitse ola mutta tuo on kyllä ikävän yleinen kaikissa ikäluokissa:/
- Milimani
Onhan se yleinen nimi mutta hyvin kaunis! Yksi kauneimpia nimiä mitä tiedän. Lauran kanssa sopisi mielestäni joku vähän harvinaisempi toinen (ja/tai kolmas) nimi, esim.:
Laura Valpuri
Laura Amalia
Laura Justiina
Laura Aina Elviira
Laura Hertta Loviisa
Laura Alma Ulriika
Laura Iisa Aliina - yksi Laura.
Toinen nimeni on Elina.
Minä taas olen aina pitänyt nimestäni, en ehkä niin tuosta Elinasta mutta moni on sitä myös kehunut :).
Yhden "täyskaiman" olen tavannut.
Vaikka onkin aikas yleinen nimi, ei ole mitenkään tylsä tai loppuunkulunut. - tässä yks--
Laura Elisa.. siskon tytön nimi ja sopii aivan loistavasti hänelle..
- Anonyymi
Ikävä sana ruotsiksi.
Äiti sana äiti ensin mies joka kaatuu, alkaa puhe avoin äiti väkivalta kädet.
Äiti sana kun koko ajan Pulkkinen ei tykkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722